Maar wat eet jij dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De helft verdwijnt in de voederbak van onze poes en de andere helft in de vuilnisbak, inderdaad.
Zenen, bloed enzo.
Je weet het ook altijd zo lekker te omschrijven hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die witte lijntjes, DIE BLOEDERIGE KLEDDERS!.
-edit- Dat zie je ook nooit in de super he? Neeeee, heel sneaky ondersteboven leggen..
Ongeveer een 45% van wat de supermarkt mij voorschoteld als kipfilet.quote:
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?quote:
Slikken doen we niet omdat we zo'n trek hebben in een culinair hoogstandjequote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?![]()
Ik maak toch geen notitie van oude kaas?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar vrouwen die pijpen en doorslikken, hoe kunnen die walgen van sommig voedsel?![]()
Je kunt beter vegetariër worden denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die witte lijntjes, DIE BLOEDERIGE KLEDDERS!.
-edit- Dat zie je ook nooit in de super he? Neeeee, heel sneaky ondersteboven leggen..
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik kipfilet in blokjes snijd voor in gerechten, verdwijnt soms bijna de helft in de vuilniszak (vet, pezen, bloed, vel)
waarom doe je jez11 die kwelling dan aan, koop gewoon gesneden kipfilet blokjes!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op... Ik doe altijd 3 lagen boterhamzakjes om mn handen en dan gáát het... maar ik vind het echt verschrikkelijk!
Meestal snijdt m'n vriendje het en die gesneden blokjes zijn zo fokking veel duurder!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:33 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
waarom doe je jez11 die kwelling dan aan, koop gewoon gesneden kipfilet blokjes!
zo heeft mijn zus eens een kippenpoot ontleed tijdens t avond eten.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:23 schreef MUUS het volgende:
Wat dacht je van kippenpoten?.
Spiertjes, dat enge dunne botje, rubberen stukjes. Ik begin er niet eens aan..
Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er de rillingen van krijgen. Bij mij verdwijnt ook alles wat in mijn ogen niet op kip lijkt in de bak (bloederige en witte stukken enzo).quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op...
Waar leg je die op dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef Agiath het volgende:
Jullie zijn allemaal maar watjes
Ik leg altijd gewoon die hele kipfilet erop, wat nou snijden, je gaat er echt niet dood van en je proeft er ook niks van hoor...
Op de kookplaat/panquote:
ik snij kipfilet met mes en vork, dan hoef ik het helemaal niet aan te rakenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op... Ik doe altijd 3 lagen boterhamzakjes om mn handen en dan gáát het... maar ik vind het echt verschrikkelijk!
Melk is ook heel erg vies en alle kaas die ouder is dan jonge kaas. Hoe kríjgen mensen dat weg!
Volgens mij is er ook niemand die beweert van welquote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef Agiath het volgende:
je gaat er echt niet dood van
En dat is ontzettend niet waar.quote:en je proeft er ook niks van hoor...
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het zelf ook wel jammer, vooral omdat biefstuk best vaak geserveerd wordt.quote:
Het is een uitdrukkingquote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die beweert van wel
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?quote:[..]
En dat is ontzettend niet waar.
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hierquote:ik snij kipfilet met mes en vork, dan hoef ik het helemaal niet aan te raken
oh, doe ik met alle soorten vlees trouwens.
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Nijna het volgende:
Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die er de rillingen van krijgen. Bij mij verdwijnt ook alles wat in mijn ogen niet op kip lijkt in de bak (bloederige en witte stukken enzo).
a: ik vind het niet echt fris.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt wel een verkapt smetvrees topic hier
Ah, sorry danquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
a: ik vind het niet echt fris.
b: ik heb een ziekte waarbij ik niet in contact mag komen met rauw vlees, of rauw ei, ivm met heeel snel heel ziek worden.
dus.
Okequote:Op maandag 17 juli 2006 13:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geeft niet, wilde het even gezegd hebben![]()
Alleen als je het leest krijg je alquote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en soms heb je dat het bot in de kippenpoot gebroken is, en dat het merg eruit is gelopen en dat proef je op het vlees.
Ik kan er echt niet tegen wanneer iemand met zijn vingers over papier/glad karton schuift bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, sommigen krijgen nare rillingen van nagels over een schoolbord en de ander krijgt het van rauwe kip snijden, sommigen gaan over hun nek als er pindakaas tegen hun gehemelte plakt. Er is volgens mij maar weinig waar niet *iemand* op deze aardbol niet tegen kan.
Jawel hoor, dat heb ik wel. Anders kan ik toch ook niet weten dat ik het vies vind?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Agiath het volgende:
Dat weet jij dus niet, omdat je het nooit geproeft hebt...Nietwaar?
Je bent strengquote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef MUUS het volgende:
Kunnen alle mensen die ergens NIET van hoeven kotsen en/of iets overdreven vinden dat voor zichzelf houden?
Je mag hier fijn kotsen over eterijen die jij vies vindt en wat een ander daarvan vindt, zal iedereen werkelijk aan zijn anus oxideren.
Fijn, dank u vriendelijk..
Ik knip het vlees altijd met een schaarquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilet snijden wekt sowieso bij mij al kokhalsneigingen op...
Mja, ik vergeet dat dus elke keer weer, een keer zo'n goede vleesschaar kopen. Hele euvel opgelost!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik knip het vlees altijd met een schaar
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in jouw ogen een kip is, maar zover ik weet heeft zo'n beest bloed en witte delen, zoals kraakbeen, pezen, botten ... het is wel een beest eh? Wat je infeite wilt is iets dat helemaal niet meer op een kip lijkt, dat niet eens lijkt op iets van een beest en zelfs niet eens meer iets van vlees wegheeft.
Nou ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Het is meer het niet bewust zijn van datgene wat je in leven houdt; in dit geval voedsel dus. Het doet me denken aan een uitspraak van een bekend musicus dat iets was in de trant van: iedereen kan genieten van muziek, maar als je verstand hebt van muziek en weet hoe de muziek in elkaar zit, dan kun je misschien nog meer van die muziek genieten.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies![]()
En ja ik weet dat dat hypocriet is
Lust u wellicht een langoustine?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Tomatensap, biefstuk (ook doorgebakken) en andere vormen van rood vlees, mosselen, rauwe zalm en beestjes met ogen en sprieten die je zelf uit elkaar moet trekken (van kreeft tot garnaal).
Verder lust ik alles.
Same here. Ik kan er niet eens bij in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:23 schreef nielsvr het volgende:
Van die japanse mix zoutjes, alleen bij het zien al krijg ik koppijn en kokhals neigingen... geen idee waarom![]()
En dan nóg met een stalen gezicht tegen de ober zeggen dat het heerlijk smaakt, terwijl de helft van het hoofdgerecht keurig is afgedekt met een servetjequote:
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
water?
water smaakt toch nergens naar
wat drink je dan met dit warme weer
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is het probleem juist, dat het nergens naar smaakt. Limonade lust ik wel, want dan zit er een smaakje aan, dus dat drink ik nou dus de hele dag
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar als het nergens naar smaakt is het toch niet vies?
dan is het dus eerder een gebrek aan smaak, saaiheid dus?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het dus wel vies als er ergens geen smaak aan zit en van water krijg ik dus ook echt gewoon kotsneigingen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:11 schreef Morwen het volgende:
Kikkerbilletjes snap ik ook niet, wat is dat voor vreemd gerecht![]()
Eerst vond ik water ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor, heb het wel vaker gehoord en gelezen (ook hier op Fok)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |