Dat jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whuh? Dat witte van een sinaasappel of het vliesje wat om het vruchtvlees zit? En een schil van een appel ook?
Rosbief doet me idd altijd denken aan de binnenste schaamlippen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
maar voor mannen weer iets meer appetijtelijk.
Doen sterk denken aan een vagina, net als rosbief.
Bestaat dat al of moet het nog gemaakt worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat is meer iets voor een topic over erotisch voedsel![]()
Dat heb ik ook wel ens gehad, dat was echt traumatiserend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook heel erg om te kotsen is is bijv een hap brood nemen en dan de groene vlek op het brood pas zien zitten, of een slok sinaasappelsap uit het pak nemen en dan blijken er slierten in te zitten die er niet in horen...
(misschien dat ik daarom eten/drinken vrij snel na openen gewoon weggooi)
Gehad met chocolademelk, was een paar weken over datumquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ens gehad, dat was echt traumatiserend.
Eenmaal gehad met melk, die zuur was, dat was met afstand het goorste wat ik ooit geproefd heb, zelfs een naar zeepsop smakende chocolade mousse was een delicatesse vergeleken bij die smaakquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Gehad met chocolademelk, was een paar weken over datum![]()
ik had dat met tarly van honig ...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:04 schreef Feldhofer het volgende:
Meloen is instant
Paar jaar terug gingen we uit eten, rijst-tafel.
Ik voelde me al niet erg lekker voor het eten, en na het eten was het dan ook
Waarbij de rijst zelfs uit mijn neus kwam(erg onprettig), heb een hele tijd een rijst fobie gehad![]()
ja, gooooooooor, een slok direct uit de fles jus d'orange nemen en terwijl je gluckgluckglucked ineens die groene drab richting uitgang flessehals zien gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat trouwens ook heel erg om te kotsen is is bijv een hap brood nemen en dan de groene vlek op het brood pas zien zitten, of een slok sinaasappelsap uit het pak nemen en dan blijken er slierten in te zitten die er niet in horen...
(misschien dat ik daarom eten/drinken vrij snel na openen gewoon weggooi)
Erg herkenbaar alleen dat van die as niet want ik rook niet...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, gooooooooor, een slok direct uit de fles jus d'orange nemen en terwijl je gluckgluckglucked ineens die groene drab richting uitgang flessehals zien gaan
ik gooi ook altijd alles weg zodra het ook maar 1 uur over de datum is
niet zo zeer de drank zelf, maar toch smerig, je bijna lege glaasje sinas als asbak gebruiken ( ja ik rookte ooit honderd jaar geleden), dat vrijwel onmiddelijk weer vergeten en dan dat laatste slokje in je glas achterover gooien
een hap uit je appel nemen terwijl je je boek leest, voelen dat je in iets veel te zachts bijt, maar doorlezen, .... hm...proefproef kijkkijk en dan zo'n ranzige nog net niet bewegende rotte plek zien, althans wat er van over is, want het meerendeel zit nog in je mond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |