zoute haring vind ik niets, zure dan weer wel, al eet ik het zeldenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:58 schreef Showtime het volgende:
Haring, en daar baal ik goed van want het ziet er verdomd lekker uit. Maar op een of andere manier kan ik er niet tegen, heb het 2x geprobeerd en ben er direct 2x van over mijn nek gegaan.
je doet jou geen plezier dus met tutti frutti?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
oe, die vind ik dus echt zo lekker, hè
oh honing, moet ik ook niet![]()
zoete gebakjes, nu ja bijna alle gebak
marmelade![]()
vijgen
dadels
gedroogde vruchten
die laatste drie vanwege de structuur ook
nee, absoluut nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je doet jou geen plezier dus met tutti frutti?
OT mosselenJa driedubbel
gatver! in welke vorm ze ook klaargemaakt zijn
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:10 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Dit is een van de minst lekkere dingen die ik gegeten heb. Maar ik moest er niet van kokhalzen ofzo.
erg vers en aangemaakt met een beetje citroen en een glas lekkere champy erbij, dan smaakt het prima hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?
Ik denk dat sommige mensen het écht lekker vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die dat lekker vinden eigenlijk... Of vinden ze het stiekem ook smerig en eten ze het alleen maar omdat het duur en exclusief is?
Moet je eens spacetruffels proberen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
wat ik ook niet snap, is truffels.
wat is daar nu lekker aan
ik moet er niet van kotsen, ik vind het zelfs niet smerig, maar gewoon zo heel erg niets
na een subtiel truffelsausje bij vlees ofzo kan best lekker zijn hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
wat ik ook niet snap, is truffels.
wat is daar nu lekker aan
ik moet er niet van kotsen, ik vind het zelfs niet smerig, maar gewoon zo heel erg niets
ik heb het niet over de chocolade truffels, hèquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Moet je eens spacetruffels proberen.Die smaken best wel goed.
Met klontjes bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
eigengemaakte pap moet kloetjes
om het weer even overte hebben
Custardvla dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
eigengemaakte pap moet kloetjes
om het weer even overte hebben
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Drie kokhalzende kinderen aan tafel, en mijn ouders maar: "Die vellen, daar vochten wij vroeger om thuis!"
dat is gewoon pervers, Isaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
Oh my, das gewoon ziek!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tante van mij spaart al die vellen en doet dan de hele zooi in haar koffie, getverdegetverdegetver
maar voor mannen weer iets meer appetijtelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Mosselen heb ik nog nooit gegeten, maar ze staan me enorm tegen. Die vorm... Dat randje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |