Feauteaux!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mijn vriendin lijkt een beetje op Janine, alleen dan mooier![]()
en 20 jaar jonger
Ey wat is er met je weblog gebeurt?quote:
Jezus, sorry dat ik misschien een beetje te keer ga, maar het is niet mijn weblog/website!! waarom denkt iedereen datquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey wat is er met je weblog gebeurt?
ONM club GTST club lijkt me duidelijk of een van jullie moet heel cheap zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:04 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Jezus, sorry dat ik misschien een beetje te keer ga, maar het is niet mijn weblog/website!! waarom denkt iedereen dat![]()
![]()
Wat ben je nog mild met dequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:28 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Ja hier kan je dus wachten.
en af en toe genieten van een filmpje van frey of een nieuwtje posten met betrekking tot het nieuwe siezoen.
Enkele boeiende geruchten:
De contract verlenning van Patrica![]()
Het was mij nieteens opgevallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:29 schreef Copycat het volgende:
Siezoen in de TT maar even in seizoen veranderd.
Mij ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was mij nieteens opgevallen.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Mij ook niet![]()
Het is duidelijk dat de zomerstop er is
waarom heb je patrica ook niet even veranderd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:29 schreef Copycat het volgende:
Siezoen in de TT maar even in seizoen veranderd.
quote:Enkele boeiende geruchten:
Nick zou op de vlucht slaan - Misschien leuk, kijken hoe het uitpakt
Charlie zou lesbi worden -![]()
Been there, done that voor Charlie. Kom alsjeblieft met iets beters, dit is echt niks. Dat kun je dr nog beter gewoon 4 maand dom zwanger laten zijn.
De comeback van Rosa - Rosa![]()
De tweede comeback van Martine -Hear hear, het is te hopen dat het waar is. Ik verheug me nu alvast op een clash tussen Sanders (want die komt wel weer tot leven, geloof me) en Hafkamp.
De contract verlenning van Patrica -Kan niet anders zeggen.
geloof me maar martine komt niet terug.quote:
Dus ? Ze kan makkelijk voor 2 maanden terug komen, aangezien de afleveringen voortijdig gemakt worden Is het goed mogelijk dat ze vanaf mei tot aug. nog even afleveringen maaktquote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
geloof me maar martine komt niet terug.
ze is vanaf september docent op de media academie in hilversum.
het zou leuk zijn als je gelijk had maar denk zelf van nietquote:Op zondag 23 juli 2006 15:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus ? Ze kan makkelijk voor 2 maanden terug komen, aangezien de afleveringen voortijdig gemakt worden Is het goed mogelijk dat ze vanaf mei tot aug. nog even afleveringen maakt
Moest even nadenken, maar je bedoelt de andere negerinquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
Thanks to god staat die negerin er ook niet op
Nee dat is die noutquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kereltje tussen Janine en Laura is Lucas neem ik aan?
Toch jammer dat Ludo in zijn laatste maanden zo een eikel was, er waren ook periodes dat hij echt grootmoedig was, het was beter als hij op zo een moment was gestorven![]()
onno p wassenaar niet te vervangen? dat vond ik nou echt een rol van niks. niet te vergelijken met frits in elk geval.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat Ludo dood is. De laatste tijd werden zijn verhaallijnen gewoon uitgekauwd en herhalingen van eerdere verhaallijnen. Het is wel eens tijd voor een nieuwe bad guy. En voor degenen die denken dat Ludo niet te vervangen is: hetzelfde dacht mijn indertijd van Wassenaar en Van Houten.
Ik las vandaag in de krant dat ze wil gaan regisseren. Het zou me niks verbazen als ze samen met Erik de Vogel 'achter de schermen' gaat werken... Toeval of een sluw complot?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef digispeed het volgende:
geloof me maar martine komt niet terug.
ze is vanaf september docent op de media academie in hilversum.
in welke krant las jij dat ?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de krant dat ze wil gaan regisseren. Het zou me niks verbazen als ze samen met Erik de Vogel 'achter de schermen' gaat werken... Toeval of een sluw complot?![]()
Achja, kan ook expres zijn. Twee foto's gemaakt ... een met Ludo en een zonder. Zien we die andere foto laterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wie dat naast nick is die je amper in beeld ziet.
En voor Sjors dus.
Is dat niet gewoon Ludo![]()
Of toch Sjors haar been ?![]()
dat dacht ik inderdaad ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Achja, kan ook expres zijn. Twee foto's gemaakt ... een met Ludo en een zonder. Zien we die andere foto later. Ik blijf erbij dat -ie er nog gewoon in zit komend seizoen ...
Niemand...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af wie dat naast nick is die je amper in beeld ziet.
En voor Sjors dus.
Is dat niet gewoon Ludo![]()
Of toch Sjors haar been ?![]()
quote:
Hele slechte photoshopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
dat been van Sjors lijkt op deze eerste schuine foto net de arm van een man!
![]()
Gewoon hele slechte scan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hele slechte photoshop. Ludo staat daar natuurlijk
.
Dit niet hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Frey het volgende:
Ik had echt geen idee dan Stanley in het echt hartstikke grijs is
Ik vraag me nou echt af wat nou eigenlijk zijn echte look is. Wel knap gedaan zo
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 06:43 schreef Otmed het volgende:
het begint over 2 dagen toch al?2 weken herhaling toch?
die kan in ieder geval weer wat veiliger terugkomen als Ludo dood is. (ook al wordt ze waarschijnlijk in een gesticht geplaatst).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Misschien is Isabella wel de dader.
Ik wacht wel tot ie in de winkel te koop isquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Doos were the days!
[[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/fun/prijsvraag/images/dvdboxgtst378x330.jpg]afbeelding][/url]
Dat is Ericquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
wat een genante vertoning, die spacecakeparty
vooral Sjors is té erg....
wie is die leuke jongen met die krullen, in het ziekenhuis??
OMGquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Doos were the days!
[[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/fun/prijsvraag/images/dvdboxgtst378x330.jpg]afbeelding][/url]
ik weet niet eens wie Patricia isquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:32 schreef -Marlii- het volgende:
Dat is EricDie iets met Patricia had, en de persoon wie Sjors in het ziekenhuis had geslagen
Omdat toen Sjors bijkwam ze nog net zeg hoe Erik klaarkwam en Patricia dus verkracht had.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie Patricia is
nou ja, ik kan 't na vandaag wel invullen, maar wat haar rol is enzo... en van die Eric dus....
waarom heeft Sjors hem het ziekenhuis in geslagen??
en hieruit kan ik dus concluderen dat ze kennelijk neergeslagen was?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Omdat toen Sjors bijkwam ze nog net zeg hoe Erik klaarkwam en Patricia dus verkracht had.
Het gebruik van dequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hieruit kan ik dus concluderen dat ze kennelijk neergeslagen was?!
Ze waren allebei gegijzeld door Erik in een hotel kamer van de Rozeboom, na een tijdje had hij genieg van Sjors opstandige houding en sloeg haar knock out, daarop verkrachtte hij Patricia.quote:[had die klap dan niet fataal kunnen zijn]
nou ja, 't zal allemaal wel....
"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het gebruik van desmiley is niet bij elke post verplicht hoor
![]()
nee.... want wie ís die Erik dan? en Patricia?quote:Ze waren allebei gegijzeld door Erik in een hotel kamer van de Rozeboom, na een tijdje had hij genieg van Sjors opstandige houding en sloeg haar knock out, daarop verkrachtte hij Patricia.
Zo duidelijk?
ongesteld?! of enorm blij dat ik er weer ben?!quote:![]()
Nee ik dacht dat het op mij sloeg en als dat ook zo is dan vind ik dat een beetje dom, dat mag je gerust weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
"" past anders prima bij het huidige niveau van de nedersoaps
[..]
Patricia is de ex van Bing die de misdaad pleegde waardoor Bing veroordeeld werd, Sjors en Bing waren uit elkaar door toedoen van Florien die een zwangerschap van Bing fakete.quote:nee.... want wie ís die Erik dan? en Patricia?
Wat is hun rol, hun link tot de rest, de verklaring van hun aanwezigheid?!?!
[..]
Ondanks dat ik soms een beetje moe van je word........dat laatste natuurlijk!quote:ongesteld?! of enorm blij dat ik er weer ben?!![]()
Is al goed hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[oh en dehoort gewoon bij mij, vrees ik... maar als ie voor jou persoonlijk bedoeld is, zal ik 't er wel bij vermelden hoor
]
Ja dat is een multi miljonair die naar Ludo toestapte omdat hij wilde dat Sanders Inc. zijn bedrijf over nam, aangezien hij oud en ziek is en binnenkort zal sterven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
oke, volgende vraag [![]()
]
die kale - die volgens mij vroeger in mcw heeft gespeeld - wie is dát nou weer??
het golddigger-projectje van Dian ofzo??
haha en het recht zal zegenvieren! go Dianquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Echter op de bruiloft van Jef en Dorotea is Donald vergeten zijn pillen in te nemen en nadat hij zich even terugtrekt zakt hij in elkaar, hij wordt overgebracht naar het ziekenhuis en op zijn sterfbed trouwen hij en Dian alsnog en zo is Dian nu dus multi miljonaire.
nope, alleen wat losse fragmenten gezien uit de laatste aflevering, waaronder het laatste, en gehoord over dat stomme "spel" en dat Bing die kaart trok.... maar het lijkt me duidelijk dat Isabella of Martine hierachter zitquote:Overigens het stuk van Ludo die mogelijk aan zijn eind is gekomen wel gevolgd?
Nee ik denk het niet, ik volg de herhalingen niet, maar dit gebeurde volgens mij de laatste of een na laatste aflevering.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha en het recht zal zegenvieren! go Dian
maar dit is nog niet geweest toch [in de herhalingen dus]?
[..]
Martine die pakt hem volgens mij liever verfijnder terug, Isabella zou kunnen maar die koesterde geen wrok tegen hem, die wilde gewoon Amy hebben en die heeft ze nu.quote:nope, alleen wat losse fragmenten gezien uit de laatste aflevering, waaronder het laatste, en gehoord over dat stomme "spel" en dat Bing die kaart trok.... maar het lijkt me duidelijk dat Isabella of Martine hierachter zit[/wishful thinking]
28 augustus 20.00uur begint het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef suus21 het volgende:
wanneer begint het weer?
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef suus21 het volgende:
volgende week al das wel snel
he freyquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00
Ninaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er een lelijkere neus; Sjors of Nina![]()
volgens mijn tvgids is dat pas morgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
en wie ben jij danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
Volgens mijn agenda, en de aankondiging in de uitzending van gisteren is het vandaag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mijn tvgids is dat pas morgen
Ja, wel een heeeel klein en oppervlakkig interviewtje (als ik geweten had dat ze zo weinig zou vragen had ik wat uitgebreider geantwoord) maar opzich wel een leuke ervaring..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
Mvnl!!ik dacht dat je in 't publiek zou zitten maar je wordt gewoon geïnterviewd!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mvnl op 23-08-2006 13:28:33 ]_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het hele sjors/janine/dian-verhaal is al in alle tvgidsen te lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef miki het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat ook ergens zien staan...dat Ludo gecremeerd wordt....Janine denkt dat Sjors het gedaan heeft...Sjors verhuist.....Dian vertrekt naar één of ander tropisch eiland....en mocht de dood van Ludo veel kijkcijfers kosten, dan komt Ludo terug in de vorm van zijn tweelingbroer (??!) Vooral dat laatste betwijfel ik, zou wel erg ongeloofwaardig overkomen!
Ludo komt gewoon als zichzelf terug.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:10 schreef Mvnl het volgende:
Het tweelingbroer verhaal lijkt me na t fiasco met frits erg onwaarschijnlijk1
Misschien was het wel de crematie van Donald...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef miki het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat ook ergens zien staan...dat Ludo gecremeerd wordt....Janine denkt dat Sjors het gedaan heeft...Sjors verhuist.....Dian vertrekt naar één of ander tropisch eiland....en mocht de dood van Ludo veel kijkcijfers kosten, dan komt Ludo terug in de vorm van zijn tweelingbroer (??!) Vooral dat laatste betwijfel ik, zou wel erg ongeloofwaardig overkomen!
Helaas, die heb ik niet. Maar ik heb hier wel een ander filmpje voor je.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
he frey
das lang geleden.
heb je niet nog wat leuke filmpjes om te tijd mee te doden.
misschien heb je die castratie scene nog van martine en nick, die was echt supercool.
jammer dat martine uiteindelijk het mes niet heeft gebruikt.
erger dan de bold and the beautiful kan het niet zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Canisfire het volgende:
Zoals wel vaker bij Goede tijden Slechte tijden gebeurd, zal deze verhaallijn tot in den treure gerekt worden. Want zelfs tijdens de afleveringen die in oktober zullen worden uitgezonden, is het nog steeds onbekend wie nou de échte moordenaar van Ludo Sanders is.
leuk freyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet. Maar ik heb hier wel een ander filmpje voor je.
Bron?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Canisfire het volgende:
Zoals wel vaker bij Goede tijden Slechte tijden gebeurd, zal deze verhaallijn tot in den treure gerekt worden. Want zelfs tijdens de afleveringen die in oktober zullen worden uitgezonden, is het nog steeds onbekend wie nou de échte moordenaar van Ludo Sanders is.
gtst club.quote:
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb de aflevering ook maar even opnieuw gekeken en nogmaals vind ik de reden die iedereen heeft om Ludo te haten een beetje zwak, dat hadden ze veel beter kunnen doen.
martinequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
't schijnt overigens dat Huib binnenkort terugkomt? iemand ook al iets meer van gehoord? en dan zou er de komende weken in meerdijk nog een mysterieuze figuur gaan rondsluipen die zich bezig gaat houden met het onderzoek naar de moord op ludo...
Iemand heeft het zeker gedaan, maar die redenen om het te haten slaan driedubbel nergens op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaan
Ik denk dan zo: Ze zijn allemaal even zwak, er steekt niemand bovenuit met een betere reden, dus dan raadt de kijker het ook niet zo snel ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaan
Huib shot ludo dat was maar een grapje in het vorige topic hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
't schijnt overigens dat Huib binnenkort terugkomt? iemand ook al iets meer van gehoord? en dan zou er de komende weken in meerdijk nog een mysterieuze figuur gaan rondsluipen die zich bezig gaat houden met het onderzoek naar de moord op ludo...
Is dit een grap Morris 1 stopte ook omdat hij met zijn gevoelens worstelde en toen volgens het script met een man moest zoenen, Wat hij vervolgens niet deed waardoor hij er uit gekickt werd om later ook openlijk voor zijn homo zijn uit te komen.quote:Na bijna twee jaar komt uiteindelijk de ware reden van Geert Hoes zijn vertrek uit Nederlands populairste soapserie naar voren. De voormalige vertolker van Morris Fischer blijkt homoseksueel te zijn. In een pikante verhaallijn van Morris besloten de schrijvers hem namelijk te laten zoenen met model Eddy. Geert zat erg in de knoop met zijn gevoelens voor mannen en besloot deze te verdringen door direct met GTST te stoppen. Halverwege de verhaallijn nam Joris Putman het stokje van hem over. In de media verscheen overal het bericht dat Geert met GTST was gestopt, omdat hij liever in COSTA zou willen spelen. Hier blijkt echter niets van waar te zijn. Nadat COSTA werd stop gezet stortte hij zich volledig op zijn vriendin Manuela. Samen kregen zij een zoontje, Robijn. Aan haar biechtte Geert als eerste op dat hij homoseksueel is. Manuela voelde zich belazerd en spande een rechtzaak tegen Geert Hoes aan. Ze dreigde er zelfs voor te zorgen dat hij zijn eigen zoontje nooit meer te zien zal krijgen. Volgende week publiceert een bekend roddelblad de eerste foto`s van Geert Hoes en zijn nieuwe vriend. Op de kiekjes zijn de twee hevig zoenend te zien en lopen ze hand in hand door de stad. Het lijkt erop dat de populaire acteur eindelijk zijn ware geluk heeft gevonden..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er een lelijkere neus; Sjors of Nina![]()
Bron?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is dit een grap Morris 1 stopte ook omdat hij met zijn gevoelens worstelde en toen volgens het script met een man moest zoenen, Wat hij vervolgens niet deed waardoor hij er uit gekickt werd om later ook openlijk voor zijn homo zijn uit te komen.
Dat heeft hij zelf meerdere malen gezegt in meerdere interviews,quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron?. Die geruchten waren er inderdaad wel.
Is die Morris niet inmiddels getrouwd met een mooie vrouwquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron?. Die geruchten waren er inderdaad wel.
Die - geloof ik niet zo mooie vrouw - is z'n ex, volgens de roddels juist omdát Geert toch meer van de jongens hieldquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die Morris niet inmiddels getrouwd met een mooie vrouw
Ach... moet ie zelf maar weten... had ie beter kunnen blijven. Kon hem meer waarderen dan de huidigequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die - geloof ik niet zo mooie vrouw - is z'n ex, volgens de roddels juist omdát Geert toch meer van de jongens hield.
Als ik zo'n irritante moeder als Barbara zou hebben dan had ik allang moordneigingen gehad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Barbara ook Met haar standaard zinnetjes
Zal dat nou echt zo zijn? Vind het toch wel een beetje cru overkomen en ik heb nog nooit meegemaakt dat je na een crematie/begrafenis mensen tegen komt voor de volgende dienst.quote:* De opnames van de crematie van Ludo Sanders hebben plaatsgevonden in crematorium Bouwens in Uithoorn. "De ochtend dat de crematie van Meerdijks grootste badguy zou plaatsvinden, liep een uitvaart ontzettend uit. Net op het moment dat de huilende kinderen de zaal verlieten, kwamen onder andere Caroline de Bruijn en Marly van der Velden binnen gelopen. Hun verdriet om het verlies van hun grootvader sloeg al gauw om in vreugde. Ze zijn met iedereen van de cast op de foto geweest en hebben ook vele handtekeningen weten te bemachtigen.." aldus een persvoorlichter van crematorium Bouwens. Het beloofd overigens een zeer mooie crematie te worden, want het de medewerkers van het crematorium wisten al te verklappen dat er een hoop emotionele scene`s zullen gaan plaats vinden.
ik ga slingers ophangen en in gala voor de buis zitten.....quote:
Ik denk (als logica in soaps enigszins een rol speelt) dat Barb t absoluut niet gedaan heeft.. ze zou t Janine nooit aandoen om haar haar grote liefde dood te laten knallen, en dan ook nog de schuld in de schoenen te schuiven.. Als Barbara het van plan was geweest had ze wel iemand anders de 'nepmoordenaar' laten zijn, en had ze ook denk ik niet eerst nepkogels in t geweer gedaan terwijl er niemand in haar buurt was om op t verkeerde been te zetten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de cliffhanger van het afgelopen seizoen gezien, kon in juni niet kijken en moest afgelopen vrijdagavond werken, dus ben er vandaag even voor gaan zitten.
Spannende cliffhanger ondanks een toch heel wat minder spannend seizoen, ik kreeg toch wel kippevel hoor. Een dader kan ik zo niet aanwijzen, al begin ik te neigen naar Barbara. Ze is misschien nog wel heiliger dan Sjors, maar ze is ook iemand die anderen graag gelukkig wil maken en zelf ook nog wel te kampen had met wat frustraties jegens Ludo. Door hem die kogels door zn hart te jagen kon ze in 1 klap half Meerdijk gelukkig maken en en passant ook zelf nog even afrekenen met Ludo.
Die wist niet van dit plan af...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
Nina toch misschien.
Zuigt lekker he, die duim!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
Gelezen op gtst club
[..]
Zal dat nou echt zo zijn? Vind het toch wel een beetje cru overkomen en ik heb nog nooit meegemaakt dat je na een crematie/begrafenis mensen tegen komt voor de volgende dienst.
Lijkt er, mocht dit echt gebeurd zijn, wel echt op of Ludo het écht niet overleeft![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef JohnDDD het volgende:
het is echt niet bing hoor
dat kunnne ze niet maken, na Tony, weer een allochtoon
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga slingers ophangen en in gala voor de buis zitten.....
en dan vooral heel veel zwaaien natuurlijk............. dag Ludo
Zou je denken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
Ik ook, al besefte ik later dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat Ludo GTST verlaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een nieuw plaatje, behalve Ludo... en Robert... voortekenen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn snel met de nieuwe leader dit seizoen. MET Ludo!
Wie heeft het over Lotje?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Gloomy het volgende:
Ja... ik kan niet wachten tot lotje weer terug komt![]()
omdat ie zwart isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, Sjors mocht onder het lint door en Bing werd tegengehouden.![]()
Ja duh dat snap ik wel.quote:
wel PI's blijven checken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja duh dat snap ik wel.Het is wel realistisch, maar een goed voorbeeld vind ik het niet.
![]()
In de rol van Ludo natuurlijk! Het is en blijft een soap he...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
Zit je al aan de champagne?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
hier is de champagne ook al open. ludo's verdiende loon.quote:
rosé Tux.... immer roséquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
rosé Tux.... immer rosé
ik vrees alleen 1 ding en dat is dat 't nu het héle jaar hierover gaat, net zoals bv het Dennislijntje
Verborgen valluik, als in: we doen lekker alsof hij dood is totdat de dader gepakt is en dan komt hij weer terug en blijkt alles in scene te zijn gezet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef BOOR_TBL het volgende:
Niks verdiende loon, een serie moet een 3-dimensionale badguy hebben met diepgang en verborgen valluiken..
Het is een soap... dus leeft hij nog...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef Beaudien het volgende:
Neuh, hij is echt wel dood hoor.
Is dat nou normaal dat ze een laken over zijn gezicht trekken terwijl er een rouwende nabestaande bij is?????????????????
Arthurquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef mark_03 het volgende:
Die arts was me iets te overduidelijk in beeld ... Ome (hoe heette -ie nou?) ... noemde Janine hem. Die komt vast nog terug ...
Ludo stond wel in de leader hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een nieuw plaatje, behalve Ludo... en Robert... voortekenen?
Ja, maar met zijn plaatje van vorig jaar. Net als Robert. Volgens mij had verder iedereen een nieuw leaderplaatje.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
Ja ze was op vakantie gegaanquote:
Mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Mooie laatste scene met Nick btw,
Denk maar zo: wie het laatst lacht, lacht het best (en ik heb nog niet gelachen)quote:
Vond ik ook. Sowieso wel een heftige eerste aflevering. En niet alleen Robert en Ludo hadden nog de oude plaatjes, Sjors ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Nee sjors had een nieuwequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vond ik ook. Sowieso wel een heftige eerste aflevering. En niet alleen Robert en Ludo hadden nog de oude plaatjes, Sjors ook.
Jaaa maar wel nieuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nope. Als laatste nog steeds, buiten.
Ik weet wel zeker dat haar haar langer was. Het viel me zelfs nog op dat zij nog steeds als laatste was, met een nieuwe. Maar ik ga nu ook twijfelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...nu ga ik twijfelen. Ik kijk morgen wel.
dat is nog het meest ongeloofwaardige aan gtst; een mekkaan ( met een baan ) die een Nederlander commandeertquote:
Ik denk ook niet dat het Nick is trouwens, Nina lijkt me eveneens onwaarschijnlijk, ze hebben Barbara niet voor niks even weg laten gaan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Frey het volgende:
Jack gaat proberen de schuld in Nicks schoenen te schuiven![]()
Hij zag er niet uit als een moslim vond ik, eerder een Indiër of een Molukker..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat is nog het meest ongeloofwaardige aan gtst; een mekkaan ( met een baan ) die een Nederlander commandeert![]()
hoe krijgen ze het verzonnen...
S O W I E S Oquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Robert is het zo ie zo niet want die gaat er echt niet zo maar uit,
En aangezien de schrijvers het zelf nog niet weten hebben ze dus ook nog geen rekening gehouden met een vertrek van Robert uit de serie.
Ja voor de les Nederlands ga ik wel naar school dankuquote:
Ik begrijp het niet. Ome Arthur was niet Hidde Maas..............wordt die rol nog overgenomen of is het whistful thinking??quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
o wow, die link had ik nog helemaal niet gelegd
dat zou wel té tof zijn
Nickquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Haha zij zou wel het laatste zijn van wie je het verwacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Radobe het volgende:
Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan, hoe ze gister die drank achter over sloeg, zeer verdacht.
het laatstequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:30 schreef Beaudien het volgende:
Ik begrijp het niet. Ome Arthur was niet Hidde Maas..............wordt die rol nog overgenomen of is het whistful thinking??![]()
Ze had een nieuwe... de setting is hetzelfde, alleen haar haar is langer ... dus nieuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat haar haar langer was. Het viel me zelfs nog op dat zij nog steeds als laatste was, met een nieuwe. Maar ik ga nu ook twijfelen![]()
Zo nauw nemen de schrijvers t niet denk ik.. ze hebben wel eens grotere onzin proberen te verkopen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
Dat Ludo niet dood zou zijn is natuurlijk onzin, ook al is die arts een bekende...
Janine en Nina stonden nota bene náást 'm, en zullen 'm ook heus wel aangeraakt hebben.
Als ie nog geleefd zou hebben, hadden ze 't heus wel door
face it: he's gone
omdat 't totaal onboeiende tv is....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef Mvnl het volgende:
Overigens lieten ze verdomd weinig zien van Janine en nina bij hun 'dode' Ludo
Tja, maar volgens ome Arthur zat er maar één kogel in de buurt van z'n hart.. (de schrijvers zwakken zichzelf al een beetje af)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
't slaat gewoon nergens op om 'n dit te laten overleven: 3 kogels in z'n borstkas....
hij's 50cent niet
Is het ook, haar haat jegens Ludo heeft haar gevoel voor rationaliteit aangetast, namelijk de realiteit is dat in soaps alles kan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef Mvnl het volgende:
Volgens mij is jouw "Ludo is 100%"-dood-theorie weer een sterk staaltje Wisful Thinking..
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij vind ik het trouwens niet cool dat we Nick een paar maanden moeten missen omdat hij gaat onderduiken.
Ze heeft te weinig opslag gekregen en is dat onderbetaalde huishoudbaantje NU echt zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Radobe het volgende:
Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan, hoe ze gister die drank achter over sloeg, zeer verdacht.
ik maak echt vrienden hierquote:
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???quote:Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Ja tenzij er een waardige opvolger als bad guy komt en dan niet zo een klein ettertje als Nick die het toch letterlijk en figuurlijk aan ballen ontbreekt of iemand als Jack die behalve gladde praatjes toch te weinig inhoud heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En nu jij nog![]()
. Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Hééérlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak echt vrienden hier
[..]
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
Zo moet je dan niet zien hoor, we hebben gewoon een andere meningquote:
Ik wel, kun je nagaan hoe de rest is verslechterd de afgelopen jaren, dat Ludo nog steeds de show stal.quote:10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
precies... of je 't nou leuk vind of nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
JIJ hebt hem vermoord, Janine!
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
oh shit ik bedenk me nu: ze gaan toch niet Stefano terughalen he!!!
té debiel gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...
Die is echt niet definitief het hoekje om.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Taurus het volgende:
Lijkt mij dat Ludo 'toch weer niet' dood is straks toch?Of is ie echt weg?
echt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Cheesecake het volgende:
Die is echt niet definitief het hoekje om.
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
en wie is nou toch dat kind? ja, hij is van Dennis, maar van wie nog meer???
Dat ben ik ook vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?
je moet GTST is toch wat beter volgen Babsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |