Is die Morris niet inmiddels getrouwd met een mooie vrouwquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron?. Die geruchten waren er inderdaad wel.
Die - geloof ik niet zo mooie vrouw - is z'n ex, volgens de roddels juist omdát Geert toch meer van de jongens hieldquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die Morris niet inmiddels getrouwd met een mooie vrouw
Ach... moet ie zelf maar weten... had ie beter kunnen blijven. Kon hem meer waarderen dan de huidigequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die - geloof ik niet zo mooie vrouw - is z'n ex, volgens de roddels juist omdát Geert toch meer van de jongens hield.
Als ik zo'n irritante moeder als Barbara zou hebben dan had ik allang moordneigingen gehad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Barbara ook Met haar standaard zinnetjes
Zal dat nou echt zo zijn? Vind het toch wel een beetje cru overkomen en ik heb nog nooit meegemaakt dat je na een crematie/begrafenis mensen tegen komt voor de volgende dienst.quote:* De opnames van de crematie van Ludo Sanders hebben plaatsgevonden in crematorium Bouwens in Uithoorn. "De ochtend dat de crematie van Meerdijks grootste badguy zou plaatsvinden, liep een uitvaart ontzettend uit. Net op het moment dat de huilende kinderen de zaal verlieten, kwamen onder andere Caroline de Bruijn en Marly van der Velden binnen gelopen. Hun verdriet om het verlies van hun grootvader sloeg al gauw om in vreugde. Ze zijn met iedereen van de cast op de foto geweest en hebben ook vele handtekeningen weten te bemachtigen.." aldus een persvoorlichter van crematorium Bouwens. Het beloofd overigens een zeer mooie crematie te worden, want het de medewerkers van het crematorium wisten al te verklappen dat er een hoop emotionele scene`s zullen gaan plaats vinden.
ik ga slingers ophangen en in gala voor de buis zitten.....quote:
Ik denk (als logica in soaps enigszins een rol speelt) dat Barb t absoluut niet gedaan heeft.. ze zou t Janine nooit aandoen om haar haar grote liefde dood te laten knallen, en dan ook nog de schuld in de schoenen te schuiven.. Als Barbara het van plan was geweest had ze wel iemand anders de 'nepmoordenaar' laten zijn, en had ze ook denk ik niet eerst nepkogels in t geweer gedaan terwijl er niemand in haar buurt was om op t verkeerde been te zetten..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de cliffhanger van het afgelopen seizoen gezien, kon in juni niet kijken en moest afgelopen vrijdagavond werken, dus ben er vandaag even voor gaan zitten.
Spannende cliffhanger ondanks een toch heel wat minder spannend seizoen, ik kreeg toch wel kippevel hoor. Een dader kan ik zo niet aanwijzen, al begin ik te neigen naar Barbara. Ze is misschien nog wel heiliger dan Sjors, maar ze is ook iemand die anderen graag gelukkig wil maken en zelf ook nog wel te kampen had met wat frustraties jegens Ludo. Door hem die kogels door zn hart te jagen kon ze in 1 klap half Meerdijk gelukkig maken en en passant ook zelf nog even afrekenen met Ludo.
Die wist niet van dit plan af...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
Nina toch misschien.
Zuigt lekker he, die duim!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:36 schreef Bibikuif22 het volgende:
Gelezen op gtst club
[..]
Zal dat nou echt zo zijn? Vind het toch wel een beetje cru overkomen en ik heb nog nooit meegemaakt dat je na een crematie/begrafenis mensen tegen komt voor de volgende dienst.
Lijkt er, mocht dit echt gebeurd zijn, wel echt op of Ludo het écht niet overleeft![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef JohnDDD het volgende:
het is echt niet bing hoor
dat kunnne ze niet maken, na Tony, weer een allochtoon
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga slingers ophangen en in gala voor de buis zitten.....
en dan vooral heel veel zwaaien natuurlijk............. dag Ludo
Zou je denken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
Ik ook, al besefte ik later dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat Ludo GTST verlaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een nieuw plaatje, behalve Ludo... en Robert... voortekenen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn snel met de nieuwe leader dit seizoen. MET Ludo!
Wie heeft het over Lotje?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Gloomy het volgende:
Ja... ik kan niet wachten tot lotje weer terug komt![]()
omdat ie zwart isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, Sjors mocht onder het lint door en Bing werd tegengehouden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |