Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga slingers ophangen en in gala voor de buis zitten.....
en dan vooral heel veel zwaaien natuurlijk............. dag Ludo
Zou je denken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
Ik ook, al besefte ik later dat ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat Ludo GTST verlaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik moest hardop lachen hier in de mediatheek... nou kijkt iedereen mij vreemd aan
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een nieuw plaatje, behalve Ludo... en Robert... voortekenen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ze zijn snel met de nieuwe leader dit seizoen. MET Ludo!
Wie heeft het over Lotje?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Gloomy het volgende:
Ja... ik kan niet wachten tot lotje weer terug komt![]()
omdat ie zwart isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, Sjors mocht onder het lint door en Bing werd tegengehouden.![]()
Ja duh dat snap ik wel.quote:
wel PI's blijven checken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja duh dat snap ik wel.Het is wel realistisch, maar een goed voorbeeld vind ik het niet.
![]()
In de rol van Ludo natuurlijk! Het is en blijft een soap he...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
Zit je al aan de champagne?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |