wel PI's blijven checken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja duh dat snap ik wel.Het is wel realistisch, maar een goed voorbeeld vind ik het niet.
![]()
In de rol van Ludo natuurlijk! Het is en blijft een soap he...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
Zit je al aan de champagne?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
hier is de champagne ook al open. ludo's verdiende loon.quote:
rosé Tux.... immer roséquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
rosé Tux.... immer rosé
ik vrees alleen 1 ding en dat is dat 't nu het héle jaar hierover gaat, net zoals bv het Dennislijntje
Verborgen valluik, als in: we doen lekker alsof hij dood is totdat de dader gepakt is en dan komt hij weer terug en blijkt alles in scene te zijn gezet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef BOOR_TBL het volgende:
Niks verdiende loon, een serie moet een 3-dimensionale badguy hebben met diepgang en verborgen valluiken..
Het is een soap... dus leeft hij nog...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef Beaudien het volgende:
Neuh, hij is echt wel dood hoor.
Is dat nou normaal dat ze een laken over zijn gezicht trekken terwijl er een rouwende nabestaande bij is?????????????????
Arthurquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef mark_03 het volgende:
Die arts was me iets te overduidelijk in beeld ... Ome (hoe heette -ie nou?) ... noemde Janine hem. Die komt vast nog terug ...
Ludo stond wel in de leader hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen had iedereen een nieuw plaatje, behalve Ludo... en Robert... voortekenen?
Ja, maar met zijn plaatje van vorig jaar. Net als Robert. Volgens mij had verder iedereen een nieuw leaderplaatje.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
Ja ze was op vakantie gegaanquote:
Mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Mooie laatste scene met Nick btw,
Denk maar zo: wie het laatst lacht, lacht het best (en ik heb nog niet gelachen)quote:
Vond ik ook. Sowieso wel een heftige eerste aflevering. En niet alleen Robert en Ludo hadden nog de oude plaatjes, Sjors ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Nee sjors had een nieuwequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vond ik ook. Sowieso wel een heftige eerste aflevering. En niet alleen Robert en Ludo hadden nog de oude plaatjes, Sjors ook.
Jaaa maar wel nieuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nope. Als laatste nog steeds, buiten.
Ik weet wel zeker dat haar haar langer was. Het viel me zelfs nog op dat zij nog steeds als laatste was, met een nieuwe. Maar ik ga nu ook twijfelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...nu ga ik twijfelen. Ik kijk morgen wel.
dat is nog het meest ongeloofwaardige aan gtst; een mekkaan ( met een baan ) die een Nederlander commandeertquote:
Ik denk ook niet dat het Nick is trouwens, Nina lijkt me eveneens onwaarschijnlijk, ze hebben Barbara niet voor niks even weg laten gaan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Frey het volgende:
Jack gaat proberen de schuld in Nicks schoenen te schuiven![]()
Hij zag er niet uit als een moslim vond ik, eerder een Indiër of een Molukker..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:02 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat is nog het meest ongeloofwaardige aan gtst; een mekkaan ( met een baan ) die een Nederlander commandeert![]()
hoe krijgen ze het verzonnen...
S O W I E S Oquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Robert is het zo ie zo niet want die gaat er echt niet zo maar uit,
En aangezien de schrijvers het zelf nog niet weten hebben ze dus ook nog geen rekening gehouden met een vertrek van Robert uit de serie.
Ja voor de les Nederlands ga ik wel naar school dankuquote:
Ik begrijp het niet. Ome Arthur was niet Hidde Maas..............wordt die rol nog overgenomen of is het whistful thinking??quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
o wow, die link had ik nog helemaal niet gelegd
dat zou wel té tof zijn
Nickquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Haha zij zou wel het laatste zijn van wie je het verwacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Radobe het volgende:
Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan, hoe ze gister die drank achter over sloeg, zeer verdacht.
het laatstequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:30 schreef Beaudien het volgende:
Ik begrijp het niet. Ome Arthur was niet Hidde Maas..............wordt die rol nog overgenomen of is het whistful thinking??![]()
Ze had een nieuwe... de setting is hetzelfde, alleen haar haar is langer ... dus nieuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:43 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat haar haar langer was. Het viel me zelfs nog op dat zij nog steeds als laatste was, met een nieuwe. Maar ik ga nu ook twijfelen![]()
Zo nauw nemen de schrijvers t niet denk ik.. ze hebben wel eens grotere onzin proberen te verkopen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
Dat Ludo niet dood zou zijn is natuurlijk onzin, ook al is die arts een bekende...
Janine en Nina stonden nota bene náást 'm, en zullen 'm ook heus wel aangeraakt hebben.
Als ie nog geleefd zou hebben, hadden ze 't heus wel door
face it: he's gone
omdat 't totaal onboeiende tv is....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef Mvnl het volgende:
Overigens lieten ze verdomd weinig zien van Janine en nina bij hun 'dode' Ludo
Tja, maar volgens ome Arthur zat er maar één kogel in de buurt van z'n hart.. (de schrijvers zwakken zichzelf al een beetje af)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
't slaat gewoon nergens op om 'n dit te laten overleven: 3 kogels in z'n borstkas....
hij's 50cent niet
Is het ook, haar haat jegens Ludo heeft haar gevoel voor rationaliteit aangetast, namelijk de realiteit is dat in soaps alles kan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef Mvnl het volgende:
Volgens mij is jouw "Ludo is 100%"-dood-theorie weer een sterk staaltje Wisful Thinking..
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij vind ik het trouwens niet cool dat we Nick een paar maanden moeten missen omdat hij gaat onderduiken.
Ze heeft te weinig opslag gekregen en is dat onderbetaalde huishoudbaantje NU echt zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Radobe het volgende:
Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan, hoe ze gister die drank achter over sloeg, zeer verdacht.
ik maak echt vrienden hierquote:
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???quote:Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Ja tenzij er een waardige opvolger als bad guy komt en dan niet zo een klein ettertje als Nick die het toch letterlijk en figuurlijk aan ballen ontbreekt of iemand als Jack die behalve gladde praatjes toch te weinig inhoud heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En nu jij nog![]()
. Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Hééérlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak echt vrienden hier
[..]
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
Zo moet je dan niet zien hoor, we hebben gewoon een andere meningquote:
Ik wel, kun je nagaan hoe de rest is verslechterd de afgelopen jaren, dat Ludo nog steeds de show stal.quote:10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
precies... of je 't nou leuk vind of nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
JIJ hebt hem vermoord, Janine!
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
oh shit ik bedenk me nu: ze gaan toch niet Stefano terughalen he!!!
té debiel gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...
Die is echt niet definitief het hoekje om.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Taurus het volgende:
Lijkt mij dat Ludo 'toch weer niet' dood is straks toch?Of is ie echt weg?
echt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Cheesecake het volgende:
Die is echt niet definitief het hoekje om.
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
en wie is nou toch dat kind? ja, hij is van Dennis, maar van wie nog meer???
Dat ben ik ook vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |