wel PI's blijven checken hequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja duh dat snap ik wel.Het is wel realistisch, maar een goed voorbeeld vind ik het niet.
![]()
In de rol van Ludo natuurlijk! Het is en blijft een soap he...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
Zit je al aan de champagne?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
hier is de champagne ook al open. ludo's verdiende loon.quote:
rosé Tux.... immer roséquote:
Ook lekker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
rosé Tux.... immer rosé
ik vrees alleen 1 ding en dat is dat 't nu het héle jaar hierover gaat, net zoals bv het Dennislijntje
Verborgen valluik, als in: we doen lekker alsof hij dood is totdat de dader gepakt is en dan komt hij weer terug en blijkt alles in scene te zijn gezet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef BOOR_TBL het volgende:
Niks verdiende loon, een serie moet een 3-dimensionale badguy hebben met diepgang en verborgen valluiken..
Het is een soap... dus leeft hij nog...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef Beaudien het volgende:
Neuh, hij is echt wel dood hoor.
Is dat nou normaal dat ze een laken over zijn gezicht trekken terwijl er een rouwende nabestaande bij is?????????????????
Arthurquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef mark_03 het volgende:
Die arts was me iets te overduidelijk in beeld ... Ome (hoe heette -ie nou?) ... noemde Janine hem. Die komt vast nog terug ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |