28 augustus 20.00uur begint het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef suus21 het volgende:
wanneer begint het weer?
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef suus21 het volgende:
volgende week al das wel snel
he freyquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00
Ninaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er een lelijkere neus; Sjors of Nina![]()
volgens mijn tvgids is dat pas morgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
en wie ben jij danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
Volgens mijn agenda, en de aankondiging in de uitzending van gisteren is het vandaag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mijn tvgids is dat pas morgen
Ja, wel een heeeel klein en oppervlakkig interviewtje (als ik geweten had dat ze zo weinig zou vragen had ik wat uitgebreider geantwoord) maar opzich wel een leuke ervaring..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
Mvnl!!ik dacht dat je in 't publiek zou zitten maar je wordt gewoon geïnterviewd!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mvnl op 23-08-2006 13:28:33 ]_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het hele sjors/janine/dian-verhaal is al in alle tvgidsen te lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef miki het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat ook ergens zien staan...dat Ludo gecremeerd wordt....Janine denkt dat Sjors het gedaan heeft...Sjors verhuist.....Dian vertrekt naar één of ander tropisch eiland....en mocht de dood van Ludo veel kijkcijfers kosten, dan komt Ludo terug in de vorm van zijn tweelingbroer (??!) Vooral dat laatste betwijfel ik, zou wel erg ongeloofwaardig overkomen!
Ludo komt gewoon als zichzelf terug.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:10 schreef Mvnl het volgende:
Het tweelingbroer verhaal lijkt me na t fiasco met frits erg onwaarschijnlijk1
Misschien was het wel de crematie van Donald...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef miki het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat ook ergens zien staan...dat Ludo gecremeerd wordt....Janine denkt dat Sjors het gedaan heeft...Sjors verhuist.....Dian vertrekt naar één of ander tropisch eiland....en mocht de dood van Ludo veel kijkcijfers kosten, dan komt Ludo terug in de vorm van zijn tweelingbroer (??!) Vooral dat laatste betwijfel ik, zou wel erg ongeloofwaardig overkomen!
Helaas, die heb ik niet. Maar ik heb hier wel een ander filmpje voor je.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
he frey
das lang geleden.
heb je niet nog wat leuke filmpjes om te tijd mee te doden.
misschien heb je die castratie scene nog van martine en nick, die was echt supercool.
jammer dat martine uiteindelijk het mes niet heeft gebruikt.
erger dan de bold and the beautiful kan het niet zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Canisfire het volgende:
Zoals wel vaker bij Goede tijden Slechte tijden gebeurd, zal deze verhaallijn tot in den treure gerekt worden. Want zelfs tijdens de afleveringen die in oktober zullen worden uitgezonden, is het nog steeds onbekend wie nou de échte moordenaar van Ludo Sanders is.
leuk freyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik niet. Maar ik heb hier wel een ander filmpje voor je.
Bron?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Canisfire het volgende:
Zoals wel vaker bij Goede tijden Slechte tijden gebeurd, zal deze verhaallijn tot in den treure gerekt worden. Want zelfs tijdens de afleveringen die in oktober zullen worden uitgezonden, is het nog steeds onbekend wie nou de échte moordenaar van Ludo Sanders is.
gtst club.quote:
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb de aflevering ook maar even opnieuw gekeken en nogmaals vind ik de reden die iedereen heeft om Ludo te haten een beetje zwak, dat hadden ze veel beter kunnen doen.
martinequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
't schijnt overigens dat Huib binnenkort terugkomt? iemand ook al iets meer van gehoord? en dan zou er de komende weken in meerdijk nog een mysterieuze figuur gaan rondsluipen die zich bezig gaat houden met het onderzoek naar de moord op ludo...
Iemand heeft het zeker gedaan, maar die redenen om het te haten slaan driedubbel nergens op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaan
Ik denk dan zo: Ze zijn allemaal even zwak, er steekt niemand bovenuit met een betere reden, dus dan raadt de kijker het ook niet zo snel ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo zwak dat dus niemand het heeft gedaan
Huib shot ludo dat was maar een grapje in het vorige topic hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef JohnDDD het volgende:
't schijnt overigens dat Huib binnenkort terugkomt? iemand ook al iets meer van gehoord? en dan zou er de komende weken in meerdijk nog een mysterieuze figuur gaan rondsluipen die zich bezig gaat houden met het onderzoek naar de moord op ludo...
Is dit een grap Morris 1 stopte ook omdat hij met zijn gevoelens worstelde en toen volgens het script met een man moest zoenen, Wat hij vervolgens niet deed waardoor hij er uit gekickt werd om later ook openlijk voor zijn homo zijn uit te komen.quote:Na bijna twee jaar komt uiteindelijk de ware reden van Geert Hoes zijn vertrek uit Nederlands populairste soapserie naar voren. De voormalige vertolker van Morris Fischer blijkt homoseksueel te zijn. In een pikante verhaallijn van Morris besloten de schrijvers hem namelijk te laten zoenen met model Eddy. Geert zat erg in de knoop met zijn gevoelens voor mannen en besloot deze te verdringen door direct met GTST te stoppen. Halverwege de verhaallijn nam Joris Putman het stokje van hem over. In de media verscheen overal het bericht dat Geert met GTST was gestopt, omdat hij liever in COSTA zou willen spelen. Hier blijkt echter niets van waar te zijn. Nadat COSTA werd stop gezet stortte hij zich volledig op zijn vriendin Manuela. Samen kregen zij een zoontje, Robijn. Aan haar biechtte Geert als eerste op dat hij homoseksueel is. Manuela voelde zich belazerd en spande een rechtzaak tegen Geert Hoes aan. Ze dreigde er zelfs voor te zorgen dat hij zijn eigen zoontje nooit meer te zien zal krijgen. Volgende week publiceert een bekend roddelblad de eerste foto`s van Geert Hoes en zijn nieuwe vriend. Op de kiekjes zijn de twee hevig zoenend te zien en lopen ze hand in hand door de stad. Het lijkt erop dat de populaire acteur eindelijk zijn ware geluk heeft gevonden..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er een lelijkere neus; Sjors of Nina![]()
Bron?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is dit een grap Morris 1 stopte ook omdat hij met zijn gevoelens worstelde en toen volgens het script met een man moest zoenen, Wat hij vervolgens niet deed waardoor hij er uit gekickt werd om later ook openlijk voor zijn homo zijn uit te komen.
Dat heeft hij zelf meerdere malen gezegt in meerdere interviews,quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron?. Die geruchten waren er inderdaad wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |