28 augustus 20.00uur begint het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef suus21 het volgende:
wanneer begint het weer?
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef suus21 het volgende:
volgende week al das wel snel
he freyquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het gaat deze week allemaal lekker snel. Helaas duurt de bewuste maandag altijd zo lang, vooral tussen 19:00 en 20:00
Ninaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Beach het volgende:
Wie heeft er een lelijkere neus; Sjors of Nina![]()
volgens mijn tvgids is dat pas morgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
en wie ben jij danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond gaat TROS zomeravondcafé over soaps: Lieke van Lexmond, Helen Helmink, de veerkampjes (en ik) zijn te gast!!
Volgens mijn agenda, en de aankondiging in de uitzending van gisteren is het vandaag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mijn tvgids is dat pas morgen
Ja, wel een heeeel klein en oppervlakkig interviewtje (als ik geweten had dat ze zo weinig zou vragen had ik wat uitgebreider geantwoord) maar opzich wel een leuke ervaring..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
Mvnl!!ik dacht dat je in 't publiek zou zitten maar je wordt gewoon geïnterviewd!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mvnl op 23-08-2006 13:28:33 ]_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Het hele sjors/janine/dian-verhaal is al in alle tvgidsen te lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef miki het volgende:
Een vriendin van mij heeft dat ook ergens zien staan...dat Ludo gecremeerd wordt....Janine denkt dat Sjors het gedaan heeft...Sjors verhuist.....Dian vertrekt naar één of ander tropisch eiland....en mocht de dood van Ludo veel kijkcijfers kosten, dan komt Ludo terug in de vorm van zijn tweelingbroer (??!) Vooral dat laatste betwijfel ik, zou wel erg ongeloofwaardig overkomen!
Ludo komt gewoon als zichzelf terug.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:10 schreef Mvnl het volgende:
Het tweelingbroer verhaal lijkt me na t fiasco met frits erg onwaarschijnlijk1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |