Ze heeft te weinig opslag gekregen en is dat onderbetaalde huishoudbaantje NU echt zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Radobe het volgende:
Ik zeg nog steeds dat Rosa het heeft gedaan, hoe ze gister die drank achter over sloeg, zeer verdacht.
ik maak echt vrienden hierquote:
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???quote:Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Ja tenzij er een waardige opvolger als bad guy komt en dan niet zo een klein ettertje als Nick die het toch letterlijk en figuurlijk aan ballen ontbreekt of iemand als Jack die behalve gladde praatjes toch te weinig inhoud heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:06 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En nu jij nog![]()
. Ludo is de enige persoon die GTST nog een béétje vermakelijk maakt
Hééérlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak echt vrienden hier
[..]
10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
Zo moet je dan niet zien hoor, we hebben gewoon een andere meningquote:
Ik wel, kun je nagaan hoe de rest is verslechterd de afgelopen jaren, dat Ludo nog steeds de show stal.quote:10 jaar dezelfde verhaaltjes vind jij vermakelijk???
precies... of je 't nou leuk vind of nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
JIJ hebt hem vermoord, Janine!
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
oh shit ik bedenk me nu: ze gaan toch niet Stefano terughalen he!!!
té debiel gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat hebben ze met een oorontsteking weten te voorkomen...
Die is echt niet definitief het hoekje om.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Taurus het volgende:
Lijkt mij dat Ludo 'toch weer niet' dood is straks toch?Of is ie echt weg?
echt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Cheesecake het volgende:
Die is echt niet definitief het hoekje om.
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
en wie is nou toch dat kind? ja, hij is van Dennis, maar van wie nog meer???
Dat ben ik ook vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, en wat is uberhaupt met Dennis? teveel gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |