JIJ BENT EEN GEMENE VROUW!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's vooral heel sneu
echt voor van die kiddo's die te lui zijn om te werken & dus geen vakantie bij elkaar hebben gespaard
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [quote:
Nee, dit wind me niet echt opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [![]()
] een boek van 265 blz's uitlezen...
persoonlijk kan ik hier weinig geiligheid in ontdekken, maar als jij er opgewonden van word vind ik 't best hoor
Wat een simpele doch briljante tvpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Moet je maar sneller zijn.quote:
jij was te traag...quote:
ik vind Pierre Bokma echt geniaal altijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
De Vloer Op. Nu.
Laat dat maar zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
of toch een blote billen vakantie:
[afbeelding]
quote:Eén ding is zeker:
van waar ter wereld je ook inlogd, hier bij SC schijnt iig elke dag de zon
Eva Duijvestein.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
Babette Eenentwintigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
jij sloerie uit de sloppequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht, ik geef even antwoord.
quote:
Als er iets is wat ik niet kan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Slapen in het vliegtuig
8!!!! uur vliegen
tja ik wilde niemand buitensluitenquote:
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kan....
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik wilde niemand buitensluiten
timbob lag ook altijd in z'n blote reet in de tuin, dus wie weet zijn er meer sc'ers.... [erik ofzo]
of de stewardessenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef rena het volgende:
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.![]()
ik wilde direct na mijn post zeggen:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe wel gewoon alsof ik dat antwoord niet gelezen heb en geloof dat jij het bent oke![]()
Dan mag ik met hun stuurknuppels spelen zekerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.![]()
Ja, hun lading lanceren en zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan mag ik met hun stuurknuppels spelen zeker.
Pardonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde direct na mijn post zeggen:
"garpje, het is Eva Duijvestein" maar toen las ik dus al die post vanAirelle
Zolang dat maar als een paal boven water staat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof je dat niet lekker vindt![]()
ze is vooral een bijzonder goeie actricequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze is zoooveel knapper op die foto dan in de serie.. ik dacht dat het een of andere Franse was
Die gebruik ik altijd jaquote:
Na een nacht doorhalen moet het wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kan....
quote:17.00u: De deuren van het terrein open
17:30u: DJ Jasper
19.20u: Acda & de Munnik
20.35u: Van Dik Hout![]()
21.30u: Poema's![]()
22.05u: De Dijk![]()
![]()
23:00u: Einde concert![]()
het eerste seizoen was gewoon briljant, het tweede had een paar goeie afleveringen maar was an sich niet zo boeiend meer en het derde stelde geen kont meer voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is waar.. dat van dat plot zal wss ook de reden zijn dat ik het niet meer keek..
Ik vond het gewoon niet meer interessant/leuk genoeg om aan te denken om te kijken enzo..
Ik zag je edit wel...quote:
Er stond een niet lieve smiliequote:
Ik had per ongeluk de verkeerde smiley geselecteerd.quote:
Volgens mij deed je het expres. He poekie van me?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de verkeerde smiley geselecteerd.
[afbeelding] in plaats van [afbeelding]
Hé! Nu heb jij ook een smiley (dequote:
Jezus man, doe eens niet zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé! Nu heb jij ook een smiley (de) veranderd!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar bupatih.. jou vind ik echt lief
bij jou zou ik me nooit inlikken
"Bupa's foto's"quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK ben stiekem ook wel een beetje verliefd op bupatih
alleen als hij ook op mij is..
Yashaaaaa!quote:
Ben je in de tussentijd van gedachten veranderd dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is ook al meer dan een half jaar geleden![]()
nou, eerst tandjes poetsen en dan idd richting mijn mandje...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen?
dank & doeiquote:in dat geval weltruste![]()
Nee, het is niet overdreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
je kan altijd nog eerst proberen hem overhoop te knallen..
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het we voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Yes, ik meen je gezien te hebben in het Economie1,2 topicquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Internationaal en europees recht..
Jij bent dit jaar toch ook geslaagd voor het vwo?
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het wel voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Dat snapt slimme Yashaaaaa ook wel, hoor!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.![]()
En van mij mag hij. Ik zou hem niet willen missen, dus doe hem dit niet aan![]()
quote:Dat is dan idd een beetje overdreven he..
Jij komt sowieso in de hemelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Beidequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ben ik dan zo lief om sowieso in de hemel te komen of is het omdat ik ook GA verslaafd ben![]()
2 jaar. Ofzo. Geloof ik. Maar niet recent is niet recent!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die van jouw die ik gezien heb was volgens mij 3 jaar oud. de mijne hoogstens een jaar..
Doei, veel plezier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
New York.
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha
Is dat je meest recente foto Bupa
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar kijk jongentje.. Dat is een echte foto.. die andere is een tekening
Dat hartje moet bij jouw naam!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
Snap je 'mquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang dat maar als een paal boven water staat. [afbeelding]
Huup, Huup, Barbabuup!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die tekening ging eigenlijk nog over die smiley.. maar die barbabupa ook dan enzo
Nou ja, ik vond 'm zelf wel leuk bedachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sven wil ook waardering voor zijn grapjes![]()
![]()
Gangsta chick!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dees is hooguit een half jaar oud en volgens mij nog nooit gepost
http://nmgn.downloaden.com/~omerta/Yasha/Pict0006.JPG
Dat is dan goed gelukt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling van die foto toen![]()
Ik heb allang niet meer voor de webcam foto's gemaakt.. ben denk ik over die fase van men leven heen![]()
Niet. Als Bupa het niet leuk vindt weet ik dat de grap mislukt isquote:
Ik ben er nog.quote:
Ik vond hem, net als Yashaaaaaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet. Als Bupa het niet leuk vindt weet ik dat de grap mislukt is.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is hij het eikpunt van grappig dan?
Valt best mee.quote:das best kansloos..
Maar 'Yashaaaaa' schreeuwt zo lekker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Typ aub gewoon Yasha
en regel meteen ff met yvonne dat ik of Yashaaa terug krijg of Yasha aangezien die toch nooit meer gebruikt wordt
Ooit van mail gehoord?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Typ aub gewoon Yasha
en regel meteen ff met yvonne dat ik of Yashaaa terug krijg of Yasha aangezien die toch nooit meer gebruikt wordt
http://fotoboek.fok.nl/ZOWIEEquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, ik zag net dat mensen gewoon nog bij Zowiee in het fotoboek reageren... Hoe komen ze daar??
Terwijl ik die waardering, juist op dit moment, zo goed kan gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond hem, net als Yashaaaaa, wel leuk bedacht, hoor!
Maar ik uit mijn waardering alleen niet altijd.
quote:
Dat heeft ze een halfjaar geleden al eens uitgelegd.quote:
Dat kan je nu dan alsnog doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
in een verkeerd emailadress veranderdhotmail.com ipv gmail
en toen als onwetende newbie (pleonasme,tautologie)* helemaal niet er aangedacht dat ik ook gewoon ff kon mailen..
*= doorhalen wat niet van toepassing is
Nou... dan mail je nu toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
in een verkeerd emailadress veranderdhotmail.com ipv gmail
en toen als onwetende newbie (pleonasme,tautologie)* helemaal niet er aangedacht dat ik ook gewoon ff kon mailen..
*= doorhalen wat niet van toepassing is
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Svensational het volgende:
Waarom doe je zo vijandig tegen Yasha Blizzle?
Misschien wist zij niet dat dat kon!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.quote:
Ik heb het niet alleen daaroverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.
Ze zegt zelf dat ze niet wist dat ze kon mailen... dan weet ze dat nu dus wel... dus kan ze mailen ipv iemand anders vragen het te regelen... Lijkt mij...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien wist zij niet dat dat kon!
Ofzo!
En wat dan nog?![]()
!!! Net of jij nooit (domme) vragen stelt!
Oh, duuuuuuh! Ze speelt nu toch het onschuldige, onwetende, ietwat domme en naïeve meisje voor mij!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.
quote:
Waarover dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen daarover!
Nee, het zal wel aan mij liggen idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, duuuuuuh! Ze speelt nu toch het onschuldige, onwetende, ietwat domme en naïeve meisje voor mij!Dat ik haar dan moet helpen en dat zij dan zegt: "Oh, Buup. Hóé kan ik je bedanken?
"
Jeez, jij snapt ook niks, hè.
Direct toen je binnenkwam alquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
idd ik snap het ook niet helemaal![]()
Het was in het vorige topic ook al raak
Niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd al zo bot doet tegen Yasha!quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.
quote:
quote:
Zo ken ik je nietquote:
Bot?? 2 fucking posts manquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd al zo bot doet tegen Yasha!
Jezus, check die smiley en PI danquote:
Ja, de 'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus, check die smiley en PI dan
Oké. Ik zal je voortaan Yasha noemen, Yashaaaaa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd..
maar ff serieus nu ik heb het er al eens in een topic met yvonne overgehad (om er een paar a's af te halen) en toen zei ze al dat ze daar niet aan begon..
En ik heb a) niet gemaild omdat ik het iedere keer vergeet... en b) om wat ik hierboven zei je gehecht enzo
Je kan ook gewoon Yasha typen terwijl er Yashaaaaa staat..
Die opmerking tegen bupa was dus meer ouwehoerend bedoeld sorry dat ik je er mee stoor missbliss
Je stoort mij niet hoor... Ik reageerde alleen dat je dan toch zelf kon mailen... Als je eerst had uitgelegd dat je dat al gedaan had ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die opmerking tegen bupa was dus meer ouwehoerend bedoeld sorry dat ik je er mee stoor missbliss
1-0 voor de toffe mannen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de '[afbeelding]' en de ''
!
Hoe schijnheilig kun je zijn?
Ja oke, ik dacht dat ik dequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de '[afbeelding]' en de ''
!
Hoe schijnheilig kun je zijn?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik wordt een beete triestig vanMissBliss
d'r '[afbeelding]'
Direct maakt ze het weer goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht dat ik de [afbeelding] had gebruikt
Wat nóú weer?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:29 schreef Ovidius het volgende:
Je negeert me, Bupastom.
De toffe 'werkende' mannenquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik wordt een beete triestig vanMissBliss
d'r '[afbeelding]'
Jaja, terug van weggeweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Wil je erover kleienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
Zo doen ze altijd in het begin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar het was die poos terug dat ik in showchat poste ook al iedere keer raak..
en dan vraag ik me eigenlijk af wat ik je aan doe om iedere keer vaak zo negatief op mij te reageren..
Kijk het is maar een forum en ik ga me er niet druk om maken verder ofzo maar kvind het wel onprettig..
Dat was ook een van de redenen dat ik vorige keer wegbleef.. khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
Haal die fout van mij er dan uitquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar het was die poos terug dat ik in showchat poste ook al iedere keer raak..
en dan vraag ik me eigenlijk af wat ik je aan doe om iedere keer vaak zo negatief op mij te reageren..
Kijk het is maar een forum en ik ga me er niet druk om maken verder ofzo maar kvind het wel onprettig..
Dat was ook een van de redenen dat ik vorige keer wegbleef.. khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
WORDT!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haal die fout van mij er dan uit.
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Ovidius het volgende:
Ze zijn behoorlijk onvriendelijk hier soms.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
niksan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, d'r is toch wel eens iemand weggepest hier?
Oh, die laatste was me nog niet eens opgevallenquote:
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hullie moeten gewoon niet zo stom doen!Elke newbie (ja, ook mannelijk
) is hier welkom!
Zie Ovidius, Erik, rena en wat dies meer zij.
Maar je moet niet meer weggaan.'Ze' trekken vanzelf wel bij.
Dat lijkt mij 2-0!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen idee waar je het over hebt, kan het me niet herinneren...
En daarbij... newbies worden wel vaker 'onaardig bejegend' in ShowChat, misschien niet door Buup, maar het is wel een beetje traditie. Verder boeit het me niks of je hier post, dus laat je vooral niet wegjagen door mij, dat doe ik ook niet andersom.
Bol het toch gewoon af, janet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.
Nee, maar de rest wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!
Ruim je het wel zelf even op?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.Dit is de druppel.
![]()
ver·noe·men (ov.ww.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.Dit is de druppel.
![]()
Bweh!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik kruip lekker bij vriendje in bed
oh, rena is voor het gemak nooit newbie geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!
Aardig doen, maar eigenlijk niets geven om wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Ovidius het volgende:
Dat heeft ze een halfjaar geleden al eens uitgelegd.
En dát voor de kerel die met's,
's en
's smijt alsof het zoete broodjes zijn..
![]()
Janet = homoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Bol het toch gewoon af, janet!![]()
(Belgs)
Heb jij zo'n opblaaspop met een praatchip erin?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik moet naar bed, m'n vriendin roept me. Ajuus
Zegt word zonder t jou iets!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ver·noe·men (ov.ww.)
1 naar iem. noemen?
Truste en dank je!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik kruip lekker bij vriendje in bed
Missbliss iig veel plezier in NY![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
oh, rena is voor het gemak nooit newbie geweest?
Behalve ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij zo'n opblaaspop met een praatchip erin?
quote:
En wat moet ik dáár op zeggen? (Dat is toch de quote waarvoor je zo om aandacht vroeg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:39 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aardig doen, maar eigenlijk niets geven om wat ze zeggen.![]()
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?quote:
Nou, ja...jij ook, als je stom doet tegen newbies!quote:
Je bouwt gewoon zo'n imago van jezelf op waar Bupatih de perfecte, galante, grappige jongeman is, die overigens nooit spelfoutjes maakt, die altijd vriendelijk is en op niets slecht te betrappen is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat moet ik dáár op zeggen? (Dat is toch de quote waarvoor je zo om aandacht vroeg?)
"Ja."
"Oké, Ovidius."
"Nee."
"Ja, hihi!"
Zoiets? Nou? Hè?
Dude. Domme vraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?
Van alles.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?
Dan zou ik het toch over theelepels vol hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ruim je het wel zelf even op?
Of over welke druppel heb je het?
Ik doe ALTIJD stom tegen newbiesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ja...jij ook, als je stom doet tegen newbies!En vooral tegen Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Pfff, zo goed heeft nog nooit iemand mij beschreven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:45 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih de perfecte, galante, grappige jongeman is, die overigens nooit spelfoutjes maakt, die altijd vriendelijk is en op niets slecht te betrappen is.
695 zoekresultatenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van alles.
Maar vooral de [afbeelding], alsof het zo vreemd is dat je 'afbollen' niet kent.
Stiekem grappig dat je afbollen niet kent..
En omdat P het is.
Spreek je jezelf hier nou tegen offe...?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar vooral de [afbeelding], alsof het zo vreemd is dat je 'afbollen' niet kent.
Stiekem grappig dat je afbollen niet kent..
Ja, al 2 fucking dagenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
En het zal ook wel niet op www.vandale.nl staan, maar dat kan ik niet checken, omdat 'ie stom doet!
Daar moet je dan ook Belg voor zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
695 zoekresultaten
En het staat niet in mijn Kramers Compactwoordenboek Nederlands!
En het zal ook wel niet op www.vandale.nl staan, maar dat kan ik niet checken, omdat 'ie stom doet!
Alleen Belgen kennen afbollen, dus logisch dat jij het niet kent. Maar stiekem ook wel een beetje grappig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spreek je jezelf hier nou tegen offe...?
YES!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook Belg voor zijn.
Het staat wel in de dikke Van Dale, maar niet in de betekenis die P geeft. Het is je dus vergeven..
quote:Over zijn motief is nog onduidelijkheid maar naar verluid heeft hij twee zelfmoordbrieven achtergelaten voor zijn dochter en familie.
Ze doen het gewoon wéér, hè.quote:
Of ER-nieuws.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon wéér, hè.
Het wordt tijd dat ik eens nieuwsposter word.
Ja.quote:
Nee, hoor. Het is 1:08quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:07 schreef Ovidius het volgende:
Goh Bassie, het is alweer 1 uur.
quote:
Die heb ik vervangen door een uitroepteken aan het eind!quote:
Ja, dat zei m'n vrouw ook vannacht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik vervangen door een uitroepteken aan het eind!
ORLY?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
En ik wou eigenlijk dat ORLY-lettertype gebruiken. Maar ja, die had ik niet he.
Ik hoop dat dit een reactie is op je eigen berichtquote:
Like duh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een reactie is op je eigen bericht?
Ik doe dus alsof ik een lichtelijk geïrriteerd iemand nadoe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, check Bupa doen alsof hij lichtelijk geïrriteerd is![]()
! Het staat je niet Bupa
.
Ja, ga vooral typefouten maken, dan ben ik nóg minder in de warquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe dus alsof ik een lichtelijk geïrriteerd iemand nadoe.W Blijven opletten!
Edit mijn quote eens niet zo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga vooral typefouten maken, dan ben ik nóg minder in de war.
Gevondenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Was je hem kwijt dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Grappenjatter.quote:
quote:
Was idd appelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als het maar niet met appel'smaak' was.![]()
Omg, wat was dat vies.!
't Is best tof ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ahh wat ben ik toch blij dat ik mijn rijbewijs al bijna een jaar heb![]()
Wanneer kom je terugquote:
Zhenar vandaag trouwensquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef Ovidius het volgende:
Zo doen ze altijd in het begin.
PABO-grapjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
wow, een mini-relletje gemist
de high-lights bij het teruglezen:
I know, & is tevens SPH, vandaar dequote:
Té voorspelbaar.quote:
quote:
Al 6 repliesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dat ene... je weet wel... dat ik nooit zou doen.... KIJK DAN!!!!
Nergens!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:![]()
en, waar gaan de SC'ers naar toe dit jaar??
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
ik begin eindelijk te snappen waarom dialogen in fobo's nooit te volgen zijn
Muis erophouden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
waarom wordt de omschrijving van m'n foto niet weergegeven??
En de zon schijn toch, rot dus lekker opquote:
dan staat er alleen maar "userfoto" (en bij de grote versie zelfs niks)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:29 schreef Svensational het volgende:
Muis erophouden.
Is alleen bij Internet Explorer zo, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan staat er alleen maar "userfoto" (en bij de grote versie zelfs niks)
nou ja, het is idd beter om naar buiten te gaan (zoals ik 'n uur geleden al zei)ge je mee?
ik héb IEquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:37 schreef Bupatih het volgende:
Is alleen bij Internet Explorer zo, volgens mij.
jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, wat een mietje, zeg! En dat komt dan op tv...
Best een leuk boekje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
Aarsrivalen, scheldkarbonades en terminale baden, Ewoud Sanders, 2005, blz. 54-55
In welke slowchats ga je dit nog allemaal posten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
5. Wij hebben het woord sowieso geleend uit het Duits, waarin het is verkort uit es ist so wie so dasselbe 'het is zus of zo hetzelfde, het is om het even'. Net als wij gebruiken de Duitsers het tegenwoordig in de betekenis 'toch al, in ieder geval'.
Sowieso is een woord dat veel vaker in de spreektaal dan in de schrijftaal wordt gebruikt. Daardoor is menigeen niet vertrouwd met het schriftbeeld. Het gevolg is dat je het op internet in allerlei verschillende spellingen tegenkomt, in grote aantallen. Zo vind je het onder meer als:
so ie so of so-ie-so (731 keer)
soieso (1.120 keer)
soiezo (852 keer)
sowiezo (21.200 keer)
zoieso (2.790 keer)
zo ie zo of zo-ie-zo (16.300 keer)
zoiezo (27.500 keer)
zowieso (107.000 keer)
zo wie zo of zo-wie-zo (9.650 keer)
zowiezo (644 keer)
Heeft dit alles te maken met het feit dat we het vaker zeggen dan schrijven? Nee, ook de klank speelt een rol. Omdat veel mensen het - net als de Duitsers trouwens - met een z in plaats van met een s uitspreken, schrijven ze die ook.
Sowieso is in 1927 voor het eerst in het Nederlands aangetroffen. In 1983 werd het, in De Groene Amsterdammer, door de bekende taalpublicist Charivarius opgenomen in een lijstje met 'gemeenplaatsen'.
Het lijkt er sterk op dat de opmars van sowieso vervolgens door de Tweede Wereldoorlog is vertraagd, of misschien zelfs onderbroken. In de eerste decennia na de oorlog, toen anti-Duitse sentimenten nog de overhand hadden, tref je het nauwelijks aan. Pas vanaf de jaren zestig en zeventig steekt het steeds nadrukkelijker de kop op. Het woordenboek van Verschueren vermeldt het sinds 1979, van Dale sinds 1984 en Koenen sinds 1986.
Inmiddels is sowieso niet meer uit het Nederlands weg te denken. En hoewel het nu dus alweer decennialang gangbaar is, kent het een recordaantal spellingvarianten.
Aarsrivalen, scheldkarbonades en terminale baden, Ewoud Sanders, 2005, blz. 54-55
Zo, hebben jullie ook weer wat geleerd.
Nee, hij heeft er net zo lang naar gekeken, totdat het opeens op zijn computer stond! Nou goed?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je dat helemaal over zitten typen Sven?.
Mijn godquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
so ie so of so-ie-so (731 keer)
Markquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er net zo lang naar gekeken, totdat het opeens op zijn computer stond! Nou goed?
Uhm, nee ... ben hier al een hele hele lange tijd niet geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mark. Heb je dat filmpje met dat postmeisje eigenlijk al eens gezien
?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uhm, nee ... ben hier al een hele hele lange tijd niet geweest![]()
Nou ja, misschien had hij die tekst ergens anders van gekopieerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er net zo lang naar gekeken, totdat het opeens op zijn computer stond! Nou goed?
Dat was gespeeld, Yashje!quote:
Ik heb wel geleerd wanneer Buupje serieus is en vooral wanneer niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou alwaysthebest is er helemaal ondersteboven van dat zie je toch zo..
quote:
Hij is geel voor een reden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Wat een domme smiley!![]()
Hij kan toch gewoon door die tralies heen ontsnappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |