Gangsta chick!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dees is hooguit een half jaar oud en volgens mij nog nooit gepost
http://nmgn.downloaden.com/~omerta/Yasha/Pict0006.JPG
Dat is dan goed gelukt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling van die foto toen![]()
Ik heb allang niet meer voor de webcam foto's gemaakt.. ben denk ik over die fase van men leven heen![]()
Niet. Als Bupa het niet leuk vindt weet ik dat de grap mislukt isquote:
Ik ben er nog.quote:
Ik vond hem, net als Yashaaaaaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet. Als Bupa het niet leuk vindt weet ik dat de grap mislukt is.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is hij het eikpunt van grappig dan?
Valt best mee.quote:das best kansloos..
Maar 'Yashaaaaa' schreeuwt zo lekker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Typ aub gewoon Yasha
en regel meteen ff met yvonne dat ik of Yashaaa terug krijg of Yasha aangezien die toch nooit meer gebruikt wordt
Ooit van mail gehoord?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Typ aub gewoon Yasha
en regel meteen ff met yvonne dat ik of Yashaaa terug krijg of Yasha aangezien die toch nooit meer gebruikt wordt
http://fotoboek.fok.nl/ZOWIEEquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, ik zag net dat mensen gewoon nog bij Zowiee in het fotoboek reageren... Hoe komen ze daar??
Terwijl ik die waardering, juist op dit moment, zo goed kan gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond hem, net als Yashaaaaa, wel leuk bedacht, hoor!
Maar ik uit mijn waardering alleen niet altijd.
quote:
Dat heeft ze een halfjaar geleden al eens uitgelegd.quote:
Dat kan je nu dan alsnog doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
in een verkeerd emailadress veranderdhotmail.com ipv gmail
en toen als onwetende newbie (pleonasme,tautologie)* helemaal niet er aangedacht dat ik ook gewoon ff kon mailen..
*= doorhalen wat niet van toepassing is
Nou... dan mail je nu toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
in een verkeerd emailadress veranderdhotmail.com ipv gmail
en toen als onwetende newbie (pleonasme,tautologie)* helemaal niet er aangedacht dat ik ook gewoon ff kon mailen..
*= doorhalen wat niet van toepassing is
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Svensational het volgende:
Waarom doe je zo vijandig tegen Yasha Blizzle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |