Hé! Nu heb jij ook een smiley (dequote:
Jezus man, doe eens niet zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé! Nu heb jij ook een smiley (de) veranderd!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar bupatih.. jou vind ik echt lief
bij jou zou ik me nooit inlikken
"Bupa's foto's"quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK ben stiekem ook wel een beetje verliefd op bupatih
alleen als hij ook op mij is..
Yashaaaaa!quote:
Ben je in de tussentijd van gedachten veranderd dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is ook al meer dan een half jaar geleden![]()
nou, eerst tandjes poetsen en dan idd richting mijn mandje...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen?
dank & doeiquote:in dat geval weltruste![]()
Nee, het is niet overdreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
je kan altijd nog eerst proberen hem overhoop te knallen..
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het we voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Yes, ik meen je gezien te hebben in het Economie1,2 topicquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Internationaal en europees recht..
Jij bent dit jaar toch ook geslaagd voor het vwo?
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het wel voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Dat snapt slimme Yashaaaaa ook wel, hoor!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.![]()
En van mij mag hij. Ik zou hem niet willen missen, dus doe hem dit niet aan![]()
quote:Dat is dan idd een beetje overdreven he..
Jij komt sowieso in de hemelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Beidequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ben ik dan zo lief om sowieso in de hemel te komen of is het omdat ik ook GA verslaafd ben![]()
2 jaar. Ofzo. Geloof ik. Maar niet recent is niet recent!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die van jouw die ik gezien heb was volgens mij 3 jaar oud. de mijne hoogstens een jaar..
Doei, veel plezier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
New York.
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha
Is dat je meest recente foto Bupa
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar kijk jongentje.. Dat is een echte foto.. die andere is een tekening
Dat hartje moet bij jouw naam!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
Snap je 'mquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang dat maar als een paal boven water staat. [afbeelding]
Huup, Huup, Barbabuup!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die tekening ging eigenlijk nog over die smiley.. maar die barbabupa ook dan enzo
Nou ja, ik vond 'm zelf wel leuk bedachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sven wil ook waardering voor zijn grapjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |