Ga eens in je eigen kerk schelden!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef NJ het volgende:
Ja, maar jij bent mod hier, dan is het makkelijk.
Euh...volgens mij niet.quote:
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...volgens mij niet.
Ik deed wat in ONZ, dacht ik.
Over mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.
Nou maak je het wel héél makkelijk.
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
tis wel blauw hier..
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Hij zei 'newbie'![]()
Schattig!
btw: Hoi Missbliss
Wanneer gaan we samen naar de B&W, heel hard aan de bar meeschreeuwen met de boze mannen van de cd?![]()
Je vergeet mij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.
Dat werkt niet, trust mequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
Sprak het levende voorbeeldquote:
Gelukkig maar... anders had je nu een ONZ, SHO én R&P ban aan je broek!quote:
En mijn Zoolander-imitatie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben..
Stofje ligt al aan men voeten..
jij bent er ook al bijna..
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
Maar bij jou is het terecht, dat kan je van die andere twee niet zeggen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vergeet mij!
2e keer al Svennie
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En mijn Zoolander-imitatie dan?!!
Dat betekende zeker ook niks?
Zo ben ik. Hou niet van halve maatregelen!quote:
In IDO is plek voor iedereen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar... anders had je nu een ONZ, SHO én R&P ban aan je broek!
"Bupa's foto's"quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
uhm?
huh
nu snap ik echt even niet waar je op doelt..![]()
Ja, kneusjes moeten nu eenmaal ook ergens terecht kunnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Svensational het volgende:
In IDO is plek voor iedereen.
Goede antwoordquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar bij jou is het terecht, dat kan je van die andere twee niet zeggen!
Deze quote komt in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar bupatih.. jou vind ik echt lief
bij jou zou ik me nooit inlikken
Tof!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Voor als mn pc weer crasht
Nou hee, wat een anywoord iddquote:
Wacht maar tot er dalijk een mod op ONZ vertrekt. Dan is ze niet uit je fotoboek weg te slaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar bupatih.. jou vind ik echt lief
bij jou zou ik me nooit inlikken
Zegt dan man die niet eens meer weet hoe hij zijn tong uit mijn aars zou moeten verwijderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar bij jou is het terecht, dat kan je van die andere twee niet zeggen!
En?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Wacht maar tot er dalijk een mod op ONZ vertrekt. Dan is ze niet uit je fotoboek weg te slaan.
Tenzij jij [desbetreffende mod] bent natuurlijk, dan zit ze in mijn fotoboek.quote:
Negersquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Er posten teveel zwarten mee hier, ik denk dat ik 'm straks op slot gooi.
Reeksen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Ik wil even vermelden dat dit een puike reeks is. Voor zover een reeks positief kan zijn, natuurlijk.
Komt mede / vooral door mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Ik wil even vermelden dat dit een puike reeks is. Voor zover een reeks positief kan zijn, natuurlijk.
Dan zou je topic #500 eens moeten zien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |