Ga eens in je eigen kerk schelden!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef NJ het volgende:
Ja, maar jij bent mod hier, dan is het makkelijk.
Euh...volgens mij niet.quote:
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...volgens mij niet.
Ik deed wat in ONZ, dacht ik.
Over mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.
Nou maak je het wel héél makkelijk.
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
tis wel blauw hier..
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Hij zei 'newbie'![]()
Schattig!
btw: Hoi Missbliss
Wanneer gaan we samen naar de B&W, heel hard aan de bar meeschreeuwen met de boze mannen van de cd?![]()
Je vergeet mij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.
Dat werkt niet, trust mequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
Sprak het levende voorbeeldquote:
Gelukkig maar... anders had je nu een ONZ, SHO én R&P ban aan je broek!quote:
En mijn Zoolander-imitatie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben..
Stofje ligt al aan men voeten..
jij bent er ook al bijna..
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |