Ga eens in je eigen kerk schelden!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef NJ het volgende:
Ja, maar jij bent mod hier, dan is het makkelijk.
Euh...volgens mij niet.quote:
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...volgens mij niet.
Ik deed wat in ONZ, dacht ik.
Over mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar gaat het hier normaliter over?
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh. Nog nooit wat van gemerkt.
Nou maak je het wel héél makkelijk.
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
tis wel blauw hier..
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zo kan je ook eens grappig uit de hoek komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Hij zei 'newbie'![]()
Schattig!
btw: Hoi Missbliss
Wanneer gaan we samen naar de B&W, heel hard aan de bar meeschreeuwen met de boze mannen van de cd?![]()
Je vergeet mij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voornamelijk Zhenar en Bupatih die op zichzelf aan het geilen zijn.
Dat werkt niet, trust mequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lik je in bij een van de huidige mods en je bent in no time blauw.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
Sprak het levende voorbeeldquote:
Gelukkig maar... anders had je nu een ONZ, SHO én R&P ban aan je broek!quote:
En mijn Zoolander-imitatie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mee bezig ben..
Stofje ligt al aan men voeten..
jij bent er ook al bijna..
(net alsof ik pinky and the brain echt leuk vind)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |