Ze heeft vast ook een hendig sjieke slip.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:37 schreef teh-Rammie het volgende:
Yashaaaaa is echt hendig sjiek zeg
Jazeker, en een hendig sjieke vrindquote:Op woensdag 16 november 2005 16:41 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ze heeft vast ook een hendig sjieke slip.
Wie?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Was Bupa al niet verkocht aan die Eskimose keelzangeres?
"Bupa"quote:
Ja, maar wie is die Eskimose keelzangeres?quote:
Je bedoelt Tagaq (of zoiets dergelijks)? Dat was DirkH toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Was Bupa al niet verkocht aan die Eskimose keelzangeres?
Was ze daar niet al binnen de 12 minuten op uitgekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je bedoelt Tagaq (of zoiets dergelijks)? Dat was DirkH toch?
Die jaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was ze daar niet al binnen de 12 minuten op uitgekeken?
Die post mee, dus zal het geen troep zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 15:32 schreef boebiedoe het volgende:
En maar mekkeren dat er teveel troep in ONZ wordt gepost..
Crew..
Het antwoord wat je verlangt ligt reeds in de vraag die je stelt. Het zijn Fok!wijven.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Molluck het volgende:
Waarom zijn al die lekkere Fok!wijven zo raar
Dude!quote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[TK] Originele Bupatih Blue steel foto, goede kwaliteit. Voor 8 Euro in de aanbieding.
Wat? Te duur? Ja hè, vond ik eigenlijk ook al.quote:
Ik kan je hiervoor laten bannen, hoor!quote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat? Te duur? Ja hè, vond ik eigenlijk ook al.
Nou ja, over de prijs valt te onderhandelen.
Alsof ik jou mooie foto's zou verkopen bupie.quote:Op maandag 28 november 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan je hiervoor laten bannen, hoor!
Niet??? Wilde je net een mailtje sturenquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ik jou mooie foto's zou verkopen bupie.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nadat Bupa dit topic zelf weer uit de stoffige doos heeft getrokken eis ik ook recente foto's
Die lijkt anders verdomd veel op deze:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
is naar mijn inziens een smiley geen foto
![]()
Ik kijk al!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar kijk jongentje.. Dat is een echte foto.. die andere is een tekening
Gokje, die Gekke Bek ben jijquote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
Die foto's waarbij hij met zijn erecte penis in de hand een gekke bek trekt?
quote:Hobby's:
Andijvie, vierkant, dobbelsteen, 4, zee, libelle, kwart, sapristi, eieren, sojasaus, blauw, spiritus, lavendel, conducteur
Favoriete geluid:
KRÀÀÀÀÀÀÀÀÀWÍÍÍÍÍÍÍÍÍRRITONKIEDEKLONKIEFLIPFLOPFLIPSIEWOPSIEWANKK
NANKRONKSTONKIEDEKLINKIEKLOPSIEKLIRIRIRRIRIRIRRITEKEKKEKEEKE
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
"Hé pa, alles goed?"
Geloof je in reincarnatie:
Neuh, dat deed ik in mijn vorige leven ook al niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |