JIJ BENT EEN GEMENE VROUW!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's vooral heel sneu
echt voor van die kiddo's die te lui zijn om te werken & dus geen vakantie bij elkaar hebben gespaard
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [quote:
Nee, dit wind me niet echt opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele week keihard werken [in combinatie met een enorm prettig en enerverend inwendig onderzoek] en dan op vrijdagavond nog even in één ruk [![]()
] een boek van 265 blz's uitlezen...
persoonlijk kan ik hier weinig geiligheid in ontdekken, maar als jij er opgewonden van word vind ik 't best hoor
Wat een simpele doch briljante tvpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Moet je maar sneller zijn.quote:
jij was te traag...quote:
ik vind Pierre Bokma echt geniaal altijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
De Vloer Op. Nu.
Laat dat maar zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
of toch een blote billen vakantie:
[afbeelding]
quote:Eén ding is zeker:
van waar ter wereld je ook inlogd, hier bij SC schijnt iig elke dag de zon
Eva Duijvestein.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
Babette Eenentwintigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Babette hoe heet dat meisje van je avatar ook alweer kom er echt ff niet op![]()
jij sloerie uit de sloppequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht, ik geef even antwoord.
quote:
Als er iets is wat ik niet kan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Slapen in het vliegtuig
8!!!! uur vliegen
tja ik wilde niemand buitensluitenquote:
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kan....
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik wilde niemand buitensluiten
timbob lag ook altijd in z'n blote reet in de tuin, dus wie weet zijn er meer sc'ers.... [erik ofzo]
of de stewardessenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef rena het volgende:
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.![]()
ik wilde direct na mijn post zeggen:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe wel gewoon alsof ik dat antwoord niet gelezen heb en geloof dat jij het bent oke![]()
Dan mag ik met hun stuurknuppels spelen zekerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ga je een spelletje spelen met de piloten of zo.![]()
Ja, hun lading lanceren en zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan mag ik met hun stuurknuppels spelen zeker.
Pardonquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wilde direct na mijn post zeggen:
"garpje, het is Eva Duijvestein" maar toen las ik dus al die post vanAirelle
Zolang dat maar als een paal boven water staat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof je dat niet lekker vindt![]()
ze is vooral een bijzonder goeie actricequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze is zoooveel knapper op die foto dan in de serie.. ik dacht dat het een of andere Franse was
Die gebruik ik altijd jaquote:
Na een nacht doorhalen moet het wel lukken denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet kan....
quote:17.00u: De deuren van het terrein open
17:30u: DJ Jasper
19.20u: Acda & de Munnik
20.35u: Van Dik Hout![]()
21.30u: Poema's![]()
22.05u: De Dijk![]()
![]()
23:00u: Einde concert![]()
het eerste seizoen was gewoon briljant, het tweede had een paar goeie afleveringen maar was an sich niet zo boeiend meer en het derde stelde geen kont meer voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is waar.. dat van dat plot zal wss ook de reden zijn dat ik het niet meer keek..
Ik vond het gewoon niet meer interessant/leuk genoeg om aan te denken om te kijken enzo..
Ik zag je edit wel...quote:
Er stond een niet lieve smiliequote:
Ik had per ongeluk de verkeerde smiley geselecteerd.quote:
Volgens mij deed je het expres. He poekie van me?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de verkeerde smiley geselecteerd.
[afbeelding] in plaats van [afbeelding]
Hé! Nu heb jij ook een smiley (dequote:
Jezus man, doe eens niet zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé! Nu heb jij ook een smiley (de) veranderd!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar bupatih.. jou vind ik echt lief
bij jou zou ik me nooit inlikken
"Bupa's foto's"quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
IK ben stiekem ook wel een beetje verliefd op bupatih
alleen als hij ook op mij is..
Yashaaaaa!quote:
Ben je in de tussentijd van gedachten veranderd dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is ook al meer dan een half jaar geleden![]()
nou, eerst tandjes poetsen en dan idd richting mijn mandje...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen?
dank & doeiquote:in dat geval weltruste![]()
Nee, het is niet overdreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
je kan altijd nog eerst proberen hem overhoop te knallen..
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het we voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Yes, ik meen je gezien te hebben in het Economie1,2 topicquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Internationaal en europees recht..
Jij bent dit jaar toch ook geslaagd voor het vwo?
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is dan idd een beetje overdreven he..![]()
maar aangezien die het leger in gaat.. misschien doen de afghanen het wel voor je![]()
niet grappig Yasha![]()
![]()
![]()
Dat snapt slimme Yashaaaaa ook wel, hoor!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf af hoor. Niet je vriend. Kijk maar naar de naam van de smilie.![]()
En van mij mag hij. Ik zou hem niet willen missen, dus doe hem dit niet aan![]()
quote:Dat is dan idd een beetje overdreven he..
Jij komt sowieso in de hemelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, hallo![]()
Je weet voor de rest hoe Romeo en Julia ging?
Als jij zelfmoord pleegt moet ik ook.. dacht het dus niet he![]()
Beidequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ben ik dan zo lief om sowieso in de hemel te komen of is het omdat ik ook GA verslaafd ben![]()
2 jaar. Ofzo. Geloof ik. Maar niet recent is niet recent!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die van jouw die ik gezien heb was volgens mij 3 jaar oud. de mijne hoogstens een jaar..
Doei, veel plezier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
New York.
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:59 schreef Airelle het volgende:
GA?
Lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahaha
Is dat je meest recente foto Bupa
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar kijk jongentje.. Dat is een echte foto.. die andere is een tekening
Dat hartje moet bij jouw naam!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste Rena
en hier Bupazeikerd
[afbeelding]
Yasha +vriend
en nee het is niet de kameel
Of die turk op de voorgrond![]()
Snap je 'mquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang dat maar als een paal boven water staat. [afbeelding]
Huup, Huup, Barbabuup!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die tekening ging eigenlijk nog over die smiley.. maar die barbabupa ook dan enzo
Nou ja, ik vond 'm zelf wel leuk bedachtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sven wil ook waardering voor zijn grapjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |