Ja oke, ik dacht dat ik dequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de '[afbeelding]' en de ''
!
Hoe schijnheilig kun je zijn?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik wordt een beete triestig vanMissBliss
d'r '[afbeelding]'
Direct maakt ze het weer goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, ik dacht dat ik de [afbeelding] had gebruikt
Wat nóú weer?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:29 schreef Ovidius het volgende:
Je negeert me, Bupastom.
De toffe 'werkende' mannenquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ik wordt een beete triestig vanMissBliss
d'r '[afbeelding]'
Jaja, terug van weggeweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Wil je erover kleienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
Zo doen ze altijd in het begin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar het was die poos terug dat ik in showchat poste ook al iedere keer raak..
en dan vraag ik me eigenlijk af wat ik je aan doe om iedere keer vaak zo negatief op mij te reageren..
Kijk het is maar een forum en ik ga me er niet druk om maken verder ofzo maar kvind het wel onprettig..
Dat was ook een van de redenen dat ik vorige keer wegbleef.. khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
Haal die fout van mij er dan uitquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar het was die poos terug dat ik in showchat poste ook al iedere keer raak..
en dan vraag ik me eigenlijk af wat ik je aan doe om iedere keer vaak zo negatief op mij te reageren..
Kijk het is maar een forum en ik ga me er niet druk om maken verder ofzo maar kvind het wel onprettig..
Dat was ook een van de redenen dat ik vorige keer wegbleef.. khad zoiets van ja kga een vaste showchatposter niet "wegjagen" laat ik zelf maar weg gaan..
WORDT!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haal die fout van mij er dan uit.
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Ovidius het volgende:
Ze zijn behoorlijk onvriendelijk hier soms.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
niksan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, d'r is toch wel eens iemand weggepest hier?
Oh, die laatste was me nog niet eens opgevallenquote:
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hullie moeten gewoon niet zo stom doen!Elke newbie (ja, ook mannelijk
) is hier welkom!
Zie Ovidius, Erik, rena en wat dies meer zij.
Maar je moet niet meer weggaan.'Ze' trekken vanzelf wel bij.
Dat lijkt mij 2-0!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen idee waar je het over hebt, kan het me niet herinneren...
En daarbij... newbies worden wel vaker 'onaardig bejegend' in ShowChat, misschien niet door Buup, maar het is wel een beetje traditie. Verder boeit het me niks of je hier post, dus laat je vooral niet wegjagen door mij, dat doe ik ook niet andersom.
Bol het toch gewoon af, janet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd toch je newbie-bek dicht, schurfthond.
Nee, maar de rest wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!
Ruim je het wel zelf even op?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.Dit is de druppel.
![]()
ver·noe·men (ov.ww.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je vernoemt me in dezelfde zin als Erik en rena.Dit is de druppel.
![]()
Bweh!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik kruip lekker bij vriendje in bed
oh, rena is voor het gemak nooit newbie geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe nóóit onaardig tegen newbies! Vooral niet als ze van het vrouwelijke geslacht zijn!
Aardig doen, maar eigenlijk niets geven om wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:21 schreef Ovidius het volgende:
Dat heeft ze een halfjaar geleden al eens uitgelegd.
En dát voor de kerel die met's,
's en
's smijt alsof het zoete broodjes zijn..
![]()
Janet = homoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Bol het toch gewoon af, janet!![]()
(Belgs)
Heb jij zo'n opblaaspop met een praatchip erin?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik moet naar bed, m'n vriendin roept me. Ajuus
Zegt word zonder t jou iets!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
ver·noe·men (ov.ww.)
1 naar iem. noemen?
Truste en dank je!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik kruip lekker bij vriendje in bed
Missbliss iig veel plezier in NY![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
oh, rena is voor het gemak nooit newbie geweest?
Behalve ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij zo'n opblaaspop met een praatchip erin?
quote:
En wat moet ik dáár op zeggen? (Dat is toch de quote waarvoor je zo om aandacht vroeg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:39 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aardig doen, maar eigenlijk niets geven om wat ze zeggen.![]()
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?quote:
Nou, ja...jij ook, als je stom doet tegen newbies!quote:
Je bouwt gewoon zo'n imago van jezelf op waar Bupatih de perfecte, galante, grappige jongeman is, die overigens nooit spelfoutjes maakt, die altijd vriendelijk is en op niets slecht te betrappen is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat moet ik dáár op zeggen? (Dat is toch de quote waarvoor je zo om aandacht vroeg?)
"Ja."
"Oké, Ovidius."
"Nee."
"Ja, hihi!"
Zoiets? Nou? Hè?
Dude. Domme vraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?
Van alles.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan Ovidius' lege quote?
Dan zou ik het toch over theelepels vol hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ruim je het wel zelf even op?
Of over welke druppel heb je het?
Ik doe ALTIJD stom tegen newbiesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ja...jij ook, als je stom doet tegen newbies!En vooral tegen Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |