Misschien wist zij niet dat dat kon!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.quote:
Ik heb het niet alleen daaroverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand anders haar oude account zou moeten regelen, als er gewoon een mailfunctie is.
Ze zegt zelf dat ze niet wist dat ze kon mailen... dan weet ze dat nu dus wel... dus kan ze mailen ipv iemand anders vragen het te regelen... Lijkt mij...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien wist zij niet dat dat kon!
Ofzo!
En wat dan nog?![]()
!!! Net of jij nooit (domme) vragen stelt!
Oh, duuuuuuh! Ze speelt nu toch het onschuldige, onwetende, ietwat domme en naïeve meisje voor mij!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.
quote:
Waarover dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen daarover!
Nee, het zal wel aan mij liggen idd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, duuuuuuh! Ze speelt nu toch het onschuldige, onwetende, ietwat domme en naïeve meisje voor mij!Dat ik haar dan moet helpen en dat zij dan zegt: "Oh, Buup. Hóé kan ik je bedanken?
"
Jeez, jij snapt ook niks, hè.
Direct toen je binnenkwam alquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
idd ik snap het ook niet helemaal![]()
Het was in het vorige topic ook al raak
Niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd al zo bot doet tegen Yasha!quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe niet vijandig... als iemand schrijft dat ze in haar newbie-heid niet wist dat ze kon mailen, snap ik niet dat ze het nu dus wel kennelijk weet maar niet doet.
quote:
quote:
Zo ken ik je nietquote:
Bot?? 2 fucking posts manquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd al zo bot doet tegen Yasha!
Jezus, check die smiley en PI danquote:
Ja, de 'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus, check die smiley en PI dan
Oké. Ik zal je voortaan Yasha noemen, Yashaaaaa.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Idd..
maar ff serieus nu ik heb het er al eens in een topic met yvonne overgehad (om er een paar a's af te halen) en toen zei ze al dat ze daar niet aan begon..
En ik heb a) niet gemaild omdat ik het iedere keer vergeet... en b) om wat ik hierboven zei je gehecht enzo
Je kan ook gewoon Yasha typen terwijl er Yashaaaaa staat..
Die opmerking tegen bupa was dus meer ouwehoerend bedoeld sorry dat ik je er mee stoor missbliss
Je stoort mij niet hoor... Ik reageerde alleen dat je dan toch zelf kon mailen... Als je eerst had uitgelegd dat je dat al gedaan had ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die opmerking tegen bupa was dus meer ouwehoerend bedoeld sorry dat ik je er mee stoor missbliss
1-0 voor de toffe mannen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de '[afbeelding]' en de ''
!
Hoe schijnheilig kun je zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |