Pfff, zo goed heeft nog nooit iemand mij beschreven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:45 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih de perfecte, galante, grappige jongeman is, die overigens nooit spelfoutjes maakt, die altijd vriendelijk is en op niets slecht te betrappen is.
695 zoekresultatenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van alles.
Maar vooral de [afbeelding], alsof het zo vreemd is dat je 'afbollen' niet kent.
Stiekem grappig dat je afbollen niet kent..
En omdat P het is.
Spreek je jezelf hier nou tegen offe...?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar vooral de [afbeelding], alsof het zo vreemd is dat je 'afbollen' niet kent.
Stiekem grappig dat je afbollen niet kent..
Ja, al 2 fucking dagenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
En het zal ook wel niet op www.vandale.nl staan, maar dat kan ik niet checken, omdat 'ie stom doet!
Daar moet je dan ook Belg voor zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
695 zoekresultaten
En het staat niet in mijn Kramers Compactwoordenboek Nederlands!
En het zal ook wel niet op www.vandale.nl staan, maar dat kan ik niet checken, omdat 'ie stom doet!
Alleen Belgen kennen afbollen, dus logisch dat jij het niet kent. Maar stiekem ook wel een beetje grappig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spreek je jezelf hier nou tegen offe...?
YES!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook Belg voor zijn.
Het staat wel in de dikke Van Dale, maar niet in de betekenis die P geeft. Het is je dus vergeven..
quote:Over zijn motief is nog onduidelijkheid maar naar verluid heeft hij twee zelfmoordbrieven achtergelaten voor zijn dochter en familie.
Ze doen het gewoon wéér, hè.quote:
Of ER-nieuws.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon wéér, hè.
Het wordt tijd dat ik eens nieuwsposter word.
Ja.quote:
Nee, hoor. Het is 1:08quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:07 schreef Ovidius het volgende:
Goh Bassie, het is alweer 1 uur.
quote:
Die heb ik vervangen door een uitroepteken aan het eind!quote:
Ja, dat zei m'n vrouw ook vannacht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik vervangen door een uitroepteken aan het eind!
ORLY?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
En ik wou eigenlijk dat ORLY-lettertype gebruiken. Maar ja, die had ik niet he.
Ik hoop dat dit een reactie is op je eigen berichtquote:
Like duh.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een reactie is op je eigen bericht?
Ik doe dus alsof ik een lichtelijk geïrriteerd iemand nadoe.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:25 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, check Bupa doen alsof hij lichtelijk geïrriteerd is![]()
! Het staat je niet Bupa
.
Ja, ga vooral typefouten maken, dan ben ik nóg minder in de warquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe dus alsof ik een lichtelijk geïrriteerd iemand nadoe.W Blijven opletten!
Edit mijn quote eens niet zo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ga vooral typefouten maken, dan ben ik nóg minder in de war.
Gevondenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Was je hem kwijt dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Grappenjatter.quote:
quote:
Was idd appelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als het maar niet met appel'smaak' was.![]()
Omg, wat was dat vies.!
't Is best tof ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ahh wat ben ik toch blij dat ik mijn rijbewijs al bijna een jaar heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |