quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:20 schreef schatje het volgende:
Oké, dan is het misschien beter om de regels wat aan te scherpen. Ik kom er nog op terug.
Ja daar had ik in gepost, maar met andere mening dan de nudie-fans. Verwijderd dus. Maar normaal staat hij dan nog wel in je history en actives.quote:
mm ok.quote:Op zondag 5 november 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Mja, ik ben nooit zo deleterig tenzij het echt kutopmerkingen zijn.
De discussie is nu wel gestopt dus volgens mij kan het wel blijven staan... denk ik.
Post hem nog een keer dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Chris_Highhat het volgende:
Freule, de beste man post een plaatje van hoe hij wil gaan. Het blijkt een man met een nietsverhullend ding, waarvan de naam mij onbekend is. Vervolgens doe ik om aan te sluiten een post van een man met iets soortgelijks. Ik was dus wel degelijk ontopic.
vergis je niet alleen. hoeden zijn heel erg duur, als ze mooi zijn. ik neem aan dat justin niet voor '1 tientjes bij de wibra' op heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:58 schreef OldJeller het volgende:
Is er geen slowchat in dit subforum? Ik zit met een vraag waar geen bestaand topic voor is en wat ook niet echt waard is om een nieuw topic te openen.
'Waar kan je in Amsterdam hoeden kopen?' Niet van die dure elegante etc. etc. dat weet ik nml.. Maar gewoon een goedkope die je naar feestjes kan doen, die Justin Timberlake ook weleens op heeft. Een zwarte of witte b.v.
Voor een glamour party.
Nee, maar dan weet je wat voor hoed ik bedoel en geen beatrix hoed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergis je niet alleen. hoeden zijn heel erg duur, als ze mooi zijn. ik neem aan dat justin niet voor '1 tientjes bij de wibra' op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |