Doe eens foto?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef apestaartje het volgende:
Misschien kan je je kleden als een stereotype Italiaanse gladjakker? En stel dat het thema met een knipoog opgevat moet worden, overdrijf dan een beetje.
Pa & zoon Iglesias kunnen (hoewel Spaans) ook een inspiratiebron zijn.
Lijkt me fris in november.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Doe eens foto?
We zaten er eerst over na te denken om zo te gaan!
http://www.ladies-nights.(...)IR_269589/slave2.jpg
!
Vind ik persoonlijk een hele goede tip!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Dinus het volgende:
Mooi pak, vlinderstrikje, blote bast eronder?
Ik zou ook een kledingstuk in chocolade dopen, nou ja, iets doen met verleidelijk voedsel eigenlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk een hele goede tip!
Vergeet niet een paar zonnebankjes te pakken...![]()
Hmm, je bent niet de eerste die dat zegt. Is dat zo "verleidelijk" dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef Dinus het volgende:
Mooi pak, vlinderstrikje, blote bast eronder?
Precies! Als oester ofzo, of levensgrote lolly.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:54 schreef Fawn het volgende:
[..]
Ik zou ook een kledingstuk in chocolade dopen, nou ja, iets doen met verleidelijk voedsel eigenlijk.
Is dat niet die kerel van BZN, Jan Keyzer of zoietsquote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Doe eens foto?
!
Eerst ff een bodygroom kopen hè!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Doe eens foto?
!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of je gaat verkleed in tropen-outfit, en als mensen dan gaan zeuren dat je niet in thema bent, dan zeg je gewoon dat je uit Indonesië komt en "ver" de "leiding" hebt.!
!
!
En dan de hele avond schelden op luie kaffers voor extra effect. Vergeet ook het ophemelen van de VOC mentaliteit niet.quote:
Persoon op feestje: "Jongen, wat kijk je moeilijk ! En sinds wanneer rook jij ?"quote:
Mensch, dit is Indiana Jones!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Persoon op feestje: "Jongen, wat kijk je moeilijk ! En sinds wanneer rook jij ?"
TS: "Nee-hee, ik ben verkleed als sensuele Marlborocowboy. Snap dat dan. En als je me nu wil excuseren ga ik weer verder met gnoevend in de verte staren."
Sensuele Marlborocowboy? No wai!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Persoon op feestje: "Jongen, wat kijk je moeilijk ! En sinds wanneer rook jij ?"
TS: "Nee-hee, ik ben verkleed als sensuele Marlborocowboy. Snap dat dan. En als je me nu wil excuseren ga ik weer verder met gnoevend in de verte staren."
Wij hadden pas kabeltv toen ik 14 was.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensch, dit is Indiana Jones!![]()
Die rookt helemaal niet!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |