quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Whoho het volgende:
die zijn idd chil. heb precies die jij noemt, alleen dan met zwart logo en waar japan staat, staat bij mij het asics logo. (gekocht bij pro sport)
had ze gepost in het sneakertopic
alleen zijn ze niet meer zo wit (iemand nog tips om ze schoon te krijgen?)
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef karoltje het volgende:
Tadaaaaaa na een lange zoektocht heb ik ze eindelijk.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst. Een paar Crockett & Jones van de handgrade collection.
Model: Camberley
Kleur: Polo Brown
Size: 10E (grote poten)
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef Avani het volgende:
Van 160 naar 30.Tja, dan kan ik haast niet anders dan kopen hè.
Ik zal verder qua kleding nooit een dierenprint dragen, maar in schoenen vond ik het wel leuk.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef PICHT het volgende:
Toen ik de K-Swiss reclame zag op tv was ik verkocht.
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef DeBekendeRuigpoothoender het volgende:
Deze zijn van Bruuns Bazaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
damn, ff over het hoofd gezien,quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:56 schreef DeBekendeRuigpoothoender het volgende:
Hmja als je heel goed kijkt is dat idd een Adidas logootje
En wat is het?quote:
Zo dat zijn wel pimp daddy schoentjes.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef DeBekendeRuigpoothoender het volgende:
Deze zijn van Bruuns Bazaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat geen model uit 2005? Verder hoor ik veel goede dingen over Pantofola D'oro.quote:Op maandag 4 september 2006 14:36 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan met groene sterren op de zijkant.
Weer eens wat anders dan de bekende Puma's.
Die slippersquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:57 schreef DytreX het volgende:
mijn nieuwe adidas slippers & puma schoenen, van de zomervakantie gekocht, en ze zijn tot mijn verbazing nog steeds wit![]()
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06356/DSCN0002.JPG]afbeelding][/url]
zeker stoer! Vooral die asics. Op een of andere manier vind ik die echt geil..!quote:
Heb je naast sneakers ook fatsoenlijke schoenen?quote:
Prijs?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef gent het volgende:
gisteren deze gehaald
[afbeelding]
greetz
Die all stars heb ik ook en die pony's zijn van snoop dogg. Beetje pantoffels toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef P-azz het volgende:
vandaag twee paar nieuwe schoenen gekocht:
1 paar om te chille op Gran Canaria a.s. zondag:
Pony's (maar dan in groen met gele opdruk)
[afbeelding]
Converse All Stars Chuck Taylor (m'n vierder paar tegelijkertijd, totaal mijn 9e paar ofzo?)
[afbeelding]
ja dat zijn snoop doggs, en ze zitten uberrrlekker! lekker 8 dagen mee chillen in Gran Canariaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die all stars heb ik ook en die pony's zijn van snoop dogg. Beetje pantoffels toch?
Die heb ik ook en ze zijn helemaal geweldigquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:13 schreef menininha het volgende:
[..]
Die slippershavaianas!!
[afbeelding]
Mijn nieuwe laarzen
ze zijn goedgekeurd!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Die heb ik ook en ze zijn helemaal geweldig![]()
na heel Groningen doorgezocht te hebben, eindelijk de schoenen gevonden die ik in mn hoofd had![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
In het echt glimmen ze niet zo, dat is de flits
Waarvoor heb je 'fatsoenlijke' schoenen nodig?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb je naast sneakers ook fatsoenlijke schoenen?
Cutequote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
na heel Groningen doorgezocht te hebben, eindelijk de schoenen gevonden die ik in mn hoofd had![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om mee over straat te kunnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:14 schreef riX- het volgende:
[..]
Waarvoor heb je 'fatsoenlijke' schoenen nodig?
WAUW!! Waar heb je die vandaan gehaald?? Die wil ik ook!!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind ze maar niets.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:33 schreef Zjwegel het volgende:
mijn 2e paar y-3 field, had al een paar witte. Nu een paar in het creme met bruine streep.
[afbeelding]
Zijn dat de schoenen die je draagt op het plaatje in dit topic? Ze zijn daar namelijk niet echt zichtbaar.....quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Zijn dat de schoenen die je draagt op het plaatje in dit topic? Ze zijn daar namelijk niet echt zichtbaar.....
Ik wil de eerste 20 jaar nog niet dood gevonden worden in van die 'maatschoenen' voor honderden euro's. Ieder z'n smaak he.quote:
Die schoenen zijn echt voor gastjes die denken dat ze rijk zijn. Naar je werk of een gesprek/presentatie ofzo oké, maar als je ook normaal in die schoenen loopt vind ik echt debielquote:
Als je nog jong bent wel idd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die schoenen zijn echt voor gastjes die denken dat ze rijk zijn. Naar je werk of een gesprek/presentatie ofzo oké, maar als je ook normaal in die schoenen loopt vind ik echt debiel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |