En qua lingerie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Van 160 naar 30.Tja, dan kan ik haast niet anders dan kopen hè.
[afbeelding]
Ik zal verder qua kleding nooit een dierenprint dragen, maar in schoenen vond ik het wel leuk.![]()
van 160 naar 30? Moet je nagaan hoe opgelicht je dan wordt he normaalgesprokenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal verder qua kleding nooit een dierenprint dragen, maar in schoenen vond ik het wel leuk.![]()
Oplichtingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
van 160 naar 30? Moet je nagaan hoe opgelicht je dan wordt he normaalgesproken![]()
Wat dacht je van verliesbeperking; het verkopen onder de kostprijs? Dat kleding wellicht meerdere malen over de kop gaat wil ik niet ontkennen maar het grootste gedeelte verdwijnt in de zak van de fabrikant.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
van 160 naar 30? Moet je nagaan hoe opgelicht je dan wordt he normaalgesproken![]()
Mag ik vragen wat dat kost?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst. Een paar Crockett & Jones van de handgrade collection.
Model: Camberley
Kleur: Polo Brown
Size: 10E (grote poten)
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
Dat mag. De schoenen waren normaal ¤ 449 en gingen nu voor ¤ 325 over de toonbank. Een beste prijs die ik in het gulden tijdperk ook niet had neergelegdquote:
mag ik vragen wat die van Bommels moeten kosten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat kost?
Voor een bruiloft eind mei deze Van Bommels (New Generation Classics 1635) gekocht:
[afbeelding]
Vorige week deze Lorenzi's -voor erbij- gekocht:
[afbeelding]
Crockett and Jonesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat mag. De schoenen waren normaal ¤ 449 en gingen nu voor ¤ 325 over de toonbank. Een beste prijs die ik in het gulden tijdperk ook niet had neergelegd
Ze staan super, en de pasvorm is ook echt top; Mooie slanke leest, terwijl ik de eigenaar ben van behoorlijk brede voeten (lees: platvoeten).
Tja, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Prachtige schoenen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat mag. De schoenen waren normaal ¤ 449 en gingen nu voor ¤ 325 over de toonbank. Een beste prijs die ik in het gulden tijdperk ook niet had neergelegd
Ze staan super, en de pasvorm is ook echt top; Mooie slanke leest, terwijl ik de eigenaar ben van behoorlijk brede voeten (lees: platvoeten).
¤189,90quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef BigB het volgende:
[..]
mag ik vragen wat die van Bommels moeten kosten?
Die vetersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dit zijn mijn eerste paar All Stars, ze lopen heerlijk.
[afbeelding]
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:30 schreef baskick het volgende:
[..]
Tja, het kost wat, maar dan heb je ook wat. Prachtige schoenen!
De bruiloft was afgelopen eind mei. Heb ze nadien een paar keer aangehad, onder witte katoenen pantalon, maar staan ook onder donkerblauwe jeans (van de winter), denk ik zo. Kleur is cognac. Op bruiloft onder een crème-witte pantalon, ook daaronder passen ze goed, al zou ik die niet vaak aantrekken naar school, vermoed ik; too stylishquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heb de echt mooie schoenen ook pas een jaar of 2 ontdekt. Vorig jaar m'n eerste paar C&J's gekocht, en daar ben ik ook erg tevreden mee.
Waarmee wil je de VB's gaan dragen (op de bruiloft, maar ook daarna)? De kleur ziet er wel goed uit op de foto.
Kan prima toch? Je trekt toch aan wat je zelf mooi vind. Gekscherend krijg ik van vrienden op vakantie te horen of ik weer zaken ga doen als ik m'n pantalon, C&J's en getailleerd shirt aantrek. Lekker belangrijk, ik loop er graag verzorgd bij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef baskick het volgende:
[..]
De bruiloft was afgelopen eind mei. Heb ze nadien een paar keer aangehad, onder witte katoenen pantalon, maar staan ook onder donkerblauwe jeans (van de winter), denk ik zo. Kleur is cognac. Op bruiloft onder een crème-witte pantalon, ook daaronder passen ze goed, al zou ik die niet vaak aantrekken naar school, vermoed ik; too stylish
Helaas zit ik op een ROC, daar ben je al gauw overdressed. Zakenpikkie hoor ik inderdaad ook vaak (pantalon of jeans, vB, hemd of polo). Zal blij zijn als ik naar "de grote school" magquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Kan prima toch? Je trekt toch aan wat je zelf mooi vind. Gekscherend krijg ik van vrienden op vakantie te horen of ik weer zaken ga doen als ik m'n pantalon, C&J's en getailleerd shirt aantrek. Lekker belangrijk, ik loop er graag verzorgd bij.
En soms is het relaxed om even wat makkelijks aan te doen.
waaahh die flatjes wil ik ook! Ik heb de rode, ze lopen echt heerlijk, die maar ook eens inslaan als het kanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kisten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:10 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
Schoenen voor als ik haast heb of gewoon geen zin heb om te veteren en lui ben
[afbeelding]
Als het regent/sneeuwt/noodweer/koud weer enzovoort en op stap![]()
Hehehe die prijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |