Oeh, ik zag zulke bij de Bijenkorf.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef karoltje het volgende:
Tadaaaaaa na een lange zoektocht heb ik ze eindelijk.
[afbeelding]
yooxquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:39 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijnw el mooie, waar heb je die gekocht?
En?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef JaWi het volgende:
Nieuwe lacoste schoenen en slippers gekocht.
Dankjequote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef karoltje het volgende:
Erg leuk! De legging is alleen niet echt mijn ding.
Dus dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dames-schoenen vallen hier tegen momenteel.
Puntschoenen, wat is dat afstotend. *ril*![]()
En sleehakken, onnatuurlijke blokken voor je aan voeten zijn dat.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die pumps niet lelijk vind, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:59 schreef Avani het volgende:
[..]
Dus dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Puntschoenen, dus lelijk?![]()
OMG die zijn echt ge-wel-dig.quote:
Prijs weet ik niet meer precies! Ik denk 70.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:26 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
OMG die zijn echt ge-wel-dig.
Hoeveel zijn die en waarvandaan?
![]()
ik heb die in blauw-zwart. D'r waren geen andere kleurenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk gevonden in de juiste kleur (blue / gray ).. op tijd want nu zijn ze al bezig met nieuwe kleuren voor Q3..
Gave schoenen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs202.xs.to/xs202/06262/60627002.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
yeah
Oeh! Die is leuk!quote:
erg mooie schoen...hadden ze bij de winkel waar je ze hebt gekocht geen bijhorende riemen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst. Een paar Crockett & Jones van de handgrade collection.
Model: Camberley
Kleur: Polo Brown
Size: 10E (grote poten)
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
Toffe kleuren!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef ray- het volgende:
ze zijn wel een beetje vuil, ik moet ze nog eens wassen![]()
[afbeelding]
Dank je! Riem niet gezien. De kleur is echter niet zo heel lastig te vinden volgens mij. Ook zijn de riemen van C&J zo'n 130 euro, en dat had ik na die schoenen niet gelijk op de plank liggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef BigB het volgende:
[..]
erg mooie schoen...hadden ze bij de winkel waar je ze hebt gekocht geen bijhorende riemen?
netjes hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
Je tenen lijken bloedworstjes, met die nagellak.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag gekocht, ik ben er helemaal verliefd op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig zitten ze aan mijn voeten vast en zijn het dus tenen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je tenen lijken bloedworstjes, met die nagellak.
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheen![]()
Ik had geen zin om het buffet leeg te ruimen voor de snelle foto. Vandaar de 'nichterige' accessoires op de achtergrond.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheen![]()
Ik draag eerder loafers en bootschoenen. Ach misschien heeft het met leeftijd te makenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het buffet leeg te ruimen voor de snelle foto. Vandaar de 'nichterige' accessoires op de achtergrond.
Maar bedankt voor 't echte compmlimentWaarom zou je ze zelf niet dragen trouwens? Ze kunnen onder een pak maar ook onder een slank gesneden spijkerbroek of onder een pantalon bijvoorbeeld.
[off topic] Je mag waarschijnlijk over een paar weken de intro van de stad en studie gaan lopen. Prima tijd! [/off topic]
De bootschoenenfase ben ik al eventjes uit... gelukkigquote:Op maandag 10 juli 2006 20:30 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Ik draag eerder loafers en bootschoenen. Ach misschien heeft het met leeftijd te maken.
Die zijn inderdaad erg leuk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag gekocht, ik ben er helemaal verliefd op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |