Ik ben nou eenmaal een zeikerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef PAA-053 het volgende:
Enorm bedankt voor dit verkapte compliment
![]()
Als hij per se Cruyffs wil hebben, zal hij ook wel weten welke er zijn.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ooohhhhh, die zijn mooi!
Gast, wtf, post een foto ofzo.
weet welke het zijn yes...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Als hij per se Cruyffs wil hebben, zal hij ook wel weten welke er zijn.....
Anyway, ik kan er ook geen foto van vinden dus dan houdt het op.
Ik heb ze ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[afbeelding]
zijn niet de mijne, maar wel bijna 'tzelfde
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hip, die draagt onze schoonmaakster ook.
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef miki het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg leuk!Je hebt er ook wel de voeten voor.
hoe bevallen ze tot nu toe ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef GSbrder het volgende:
2 uur oud;
[afbeelding]
beetje klein, maar het zijn lacoste spun plus schoenen
met witte veters![]()
link: http://www.zappos.com/n/p/dp/10813659/c/3.html
Mooie, eventjes opslaan voor volgende week.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef GSbrder het volgende:
2 uur oud;
[afbeelding]
beetje klein, maar het zijn lacoste spun plus schoenen
met witte veters![]()
link: http://www.zappos.com/n/p/dp/10813659/c/3.html
Leuk man! Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef Kindervriend het volgende:
Zie mijn boemlauwe pattas dang!
[afbeelding]
Nee, ze zijn voor het hoerenlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
Zijn die voor het hardlopen of zo?
Ik kon me al niet voorstellen dat er kneuzen bestonden die zulke lelijke schoenen voor 't dagelijks leven zouden gebruiken, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, ze zijn voor het hoerenlopen.
Wat denk je nou zelf, dakhaas?
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat er kneuzen bestonden die zulke lelijke schoenen voor 't dagelijks leven zouden gebruiken, maar ik wilde het even zeker weten.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is cultheld zo'n mannetje die denkt hip te zijn met Italiaanse kleding, ook al ziet het er zwaar verrot uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..
Das mooi voor je jongen.... persoonlijk zijn dat nou schoenen die mij te netjes zijn....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.
Ouwe lullen merkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is cultheld zo'n mannetje die denkt hip te zijn met Italiaanse kleding, ook al ziet het er zwaar verrot uit.
Ik gok dan ook op Boticelli's of Prada's om z'n voetjes. Stomme Turk dat ie is.
Het zit hem niet in het merk hoor, achmedquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.
Ah joh laat hem... als hij zijn zoveel centjes wil uitgeven aan een paar, m.i. standaard, schoenen.... laat hem... zolang het mij geen geld extra kostquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het zit hem niet in het merk hoor, achmed![]()
Te netjes? Ik denk dat je in de war bent. Sabelt is inmiddels een schoenenmerk, dat begon met het maken van autogordels voor de Formule 1. Daarna begonnen ze van die coureursschoentjes te maken en inmiddels hebben ze dat doorgevoerd naar een straatlijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das mooi voor je jongen.... persoonlijk zijn dat nou schoenen die mij te netjes zijn....
Heb je ook van die shirtjes waar kei groot 'MOSCHINO' op staat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.
Niet in de war, ik weet donders goed over welke schoenen je het hebt.... nog steeds te netjes voor mijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te netjes? Ik denk dat je in de war bent. Sabelt is inmiddels een schoenenmerk, dat begon met het maken van autogordels voor de Formule 1. Daarna begonnen ze van die coureursschoentjes te maken en inmiddels hebben ze dat doorgevoerd naar een straatlijn.
Pantofola d'Oro is begonnen als voetbalschoenenmerk en maakt tegenwoordig voornamelijk sneakers. Botticelli heeft idd hele zakelijke schoenen, maar ook een sneakerlijn.
Dacht iedereen er maar zo over, dan was Chasin' nu bankroet geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het zit hem niet in het merk hoor, achmed![]()
Nee en ook de wel bekende "AJ" hangt hier niet in de kast. Ik draag geen logo's, maar kleren; In tegenstelling tot de vele Puta Madre klantenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb je ook van die shirtjes waar kei groot 'MOSCHINO' op staat?
Goede keuze knul, al die kneusjes die Prada fout vinden moeten lekker in Vans enzo blijven lopen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef progressive het volgende:
[afbeelding]
tja wel prada, maar ze zaten beter dan de gucci en tods, dus toch maar genomen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |