quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:31 schreef Thundertje het volgende:
Om al dat ordinaire schoengeweld een beetje counteren
Lekker degelijk
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef lovegrrl het volgende:
Ik twijfelde tussen Nikes met gouden logo, of asics met roze streepjes
Heb het midden gekozenvind ze helemaal geweldig
woa, eerste keer in lange tijd dat ik vette puma's zie!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:23 schreef yosander het volgende:
Net een paar dagen nieuw!
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Idd, want ik keek in een Puma shop rond en deze sprongen er gewoon uit!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef Scummy het volgende:
[..]
woa, eerste keer in lange tijd dat ik vette puma's zie!
Wat gaaf, geeft een beetje een jaren 50 gevoel, erg koelquote:
hoe duur weet je dat nog?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Whoho het volgende:
die zijn idd chil. heb precies die jij noemt, alleen dan met zwart logo en waar japan staat, staat bij mij het asics logo. (gekocht bij pro sport)
had ze gepost in het sneakertopic
[afbeelding]
alleen zijn ze niet meer zo wit (iemand nog tips om ze schoon te krijgen?)
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Joncho het volgende:
M'n Onitsuka's zijn nu na een jaartje helemaal op, heb net nieuwe Adidas Superstars bij Foot Locker besteld, omdat ze ze niet in mijn zeilboot maat 45 op voorraad hadden.
[plaatje]
quote:
Die heb ik ook, in het laag (en niet rood, maar zwart):quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef karoltje het volgende:
En weer schoenen.
[afbeelding]
Deze, maar dan 60 euro goedkoper, nagemaakt, van de Zwarte Markt!!
Jij hebt vast bolle klompvoetjes maat 32 of ben je gewoon geheel invalide?quote:
Slanke voetjes maat 48 ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij hebt vast bolle klompvoetjes maat 32 of ben je gewoon geheel invalide?
God wat een lelijk schoeisel zeg.
Ik heb ze binnenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Joncho het volgende:
Ik quote mezelf even uit dat andere schoenen topic![]()
[..]
[afbeelding]
¤ 94,95 bij de foot locker
Die vind ik écht geweldig!! *Is jaloersquote:
Die zijn vet idd. Vriend van me heeft ze ook, met doorzichtige zolen met daaronder afbeeldingen toch?quote:
Mooie schoenen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:56 schreef Bananenman het volgende:
Limited Edition Adicolors Toy 2R
[[url=http://img107.imagevenue.com/loc292/th_10566_11jvhip.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img153.imagevenue.com/loc289/th_10674_11jvhxvc.jpg]afbeelding][/URL]
Nope, daar waren ze uitverkocht!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef schatje het volgende:
@ Tha_dark, ik denk dat hij ze heeft gehaald bij de pas geopende Adidas winkel in de Leidsstraat.
die zijn leuk! waar heb je ze vandaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef karoltje het volgende:
Tadaaaaaa na een lange zoektocht heb ik ze eindelijk.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:56 schreef Bananenman het volgende:
Limited Edition Adicolors Toy 2R
[[url=http://img107.imagevenue.com/loc292/th_10566_11jvhip.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img153.imagevenue.com/loc289/th_10674_11jvhxvc.jpg]afbeelding][/URL]
dankje!! ik hoop dat ze het in Rotterdam hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ze zijn van Bronx, ik heb ze bij de Van Dalen gekocht!
Ik heb witte schoenpoets van de Van Haren, kost maar 2,95 en maakt je schoenen weer mooi witquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik gebruik al dreft maar dat wil niet echt lukken![]()
ik heb ze idd uit grun. maar aangezien je alles nu weet hoef ik ook niets meer op te zoeken![]()
Oeh, ik zag zulke bij de Bijenkorf.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:06 schreef karoltje het volgende:
Tadaaaaaa na een lange zoektocht heb ik ze eindelijk.
[afbeelding]
yooxquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:39 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijnw el mooie, waar heb je die gekocht?
En?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef JaWi het volgende:
Nieuwe lacoste schoenen en slippers gekocht.
Dankjequote:Op maandag 26 juni 2006 22:34 schreef karoltje het volgende:
Erg leuk! De legging is alleen niet echt mijn ding.
Dus dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
De dames-schoenen vallen hier tegen momenteel.
Puntschoenen, wat is dat afstotend. *ril*![]()
En sleehakken, onnatuurlijke blokken voor je aan voeten zijn dat.![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die pumps niet lelijk vind, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:59 schreef Avani het volgende:
[..]
Dus dit bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Puntschoenen, dus lelijk?![]()
OMG die zijn echt ge-wel-dig.quote:
Prijs weet ik niet meer precies! Ik denk 70.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:26 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
OMG die zijn echt ge-wel-dig.
Hoeveel zijn die en waarvandaan?
![]()
ik heb die in blauw-zwart. D'r waren geen andere kleurenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk gevonden in de juiste kleur (blue / gray ).. op tijd want nu zijn ze al bezig met nieuwe kleuren voor Q3..
Gave schoenen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs202.xs.to/xs202/06262/60627002.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
yeah
Oeh! Die is leuk!quote:
erg mooie schoen...hadden ze bij de winkel waar je ze hebt gekocht geen bijhorende riemen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst. Een paar Crockett & Jones van de handgrade collection.
Model: Camberley
Kleur: Polo Brown
Size: 10E (grote poten)
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
Toffe kleuren!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef ray- het volgende:
ze zijn wel een beetje vuil, ik moet ze nog eens wassen![]()
[afbeelding]
Dank je! Riem niet gezien. De kleur is echter niet zo heel lastig te vinden volgens mij. Ook zijn de riemen van C&J zo'n 130 euro, en dat had ik na die schoenen niet gelijk op de plank liggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:45 schreef BigB het volgende:
[..]
erg mooie schoen...hadden ze bij de winkel waar je ze hebt gekocht geen bijhorende riemen?
netjes hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
En ik ben er echt ontzettend blij mee! Nu alleen nog een bijpassende suéde riem vinden.
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
Je tenen lijken bloedworstjes, met die nagellak.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag gekocht, ik ben er helemaal verliefd op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig zitten ze aan mijn voeten vast en zijn het dus tenen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je tenen lijken bloedworstjes, met die nagellak.
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pimperdepimp![]()
[afbeelding]
waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheen![]()
Ik had geen zin om het buffet leeg te ruimen voor de snelle foto. Vandaar de 'nichterige' accessoires op de achtergrond.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Mooie schoenen, al zal ik ze niet snel dragen. Beetje nichterige accesoires daaromheen![]()
Ik draag eerder loafers en bootschoenen. Ach misschien heeft het met leeftijd te makenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het buffet leeg te ruimen voor de snelle foto. Vandaar de 'nichterige' accessoires op de achtergrond.
Maar bedankt voor 't echte compmlimentWaarom zou je ze zelf niet dragen trouwens? Ze kunnen onder een pak maar ook onder een slank gesneden spijkerbroek of onder een pantalon bijvoorbeeld.
[off topic] Je mag waarschijnlijk over een paar weken de intro van de stad en studie gaan lopen. Prima tijd! [/off topic]
De bootschoenenfase ben ik al eventjes uit... gelukkigquote:Op maandag 10 juli 2006 20:30 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Ik draag eerder loafers en bootschoenen. Ach misschien heeft het met leeftijd te maken.
Die zijn inderdaad erg leuk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag gekocht, ik ben er helemaal verliefd op![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nou eenmaal een zeikerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:14 schreef PAA-053 het volgende:
Enorm bedankt voor dit verkapte compliment
![]()
Als hij per se Cruyffs wil hebben, zal hij ook wel weten welke er zijn.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ooohhhhh, die zijn mooi!
Gast, wtf, post een foto ofzo.
weet welke het zijn yes...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Als hij per se Cruyffs wil hebben, zal hij ook wel weten welke er zijn.....
Anyway, ik kan er ook geen foto van vinden dus dan houdt het op.
Ik heb ze ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[afbeelding]
zijn niet de mijne, maar wel bijna 'tzelfde
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hip, die draagt onze schoonmaakster ook.
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef miki het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg leuk!Je hebt er ook wel de voeten voor.
hoe bevallen ze tot nu toe ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef GSbrder het volgende:
2 uur oud;
[afbeelding]
beetje klein, maar het zijn lacoste spun plus schoenen
met witte veters![]()
link: http://www.zappos.com/n/p/dp/10813659/c/3.html
Mooie, eventjes opslaan voor volgende week.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef GSbrder het volgende:
2 uur oud;
[afbeelding]
beetje klein, maar het zijn lacoste spun plus schoenen
met witte veters![]()
link: http://www.zappos.com/n/p/dp/10813659/c/3.html
Leuk man! Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef Kindervriend het volgende:
Zie mijn boemlauwe pattas dang!
[afbeelding]
Nee, ze zijn voor het hoerenlopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:
Zijn die voor het hardlopen of zo?
Ik kon me al niet voorstellen dat er kneuzen bestonden die zulke lelijke schoenen voor 't dagelijks leven zouden gebruiken, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:23 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, ze zijn voor het hoerenlopen.
Wat denk je nou zelf, dakhaas?
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat er kneuzen bestonden die zulke lelijke schoenen voor 't dagelijks leven zouden gebruiken, maar ik wilde het even zeker weten.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is cultheld zo'n mannetje die denkt hip te zijn met Italiaanse kleding, ook al ziet het er zwaar verrot uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:08 schreef truStie het volgende:
[..]
Wat is er mis met die schoenen? In wat voor luxe schoensel loop jij dan wel niet..
Das mooi voor je jongen.... persoonlijk zijn dat nou schoenen die mij te netjes zijn....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.
Ouwe lullen merkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Momenteel Sabelt en Pantofola d'Oro, ik ben echter nog niet uitgekocht en heb een paar Botti's op het oog.
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is cultheld zo'n mannetje die denkt hip te zijn met Italiaanse kleding, ook al ziet het er zwaar verrot uit.
Ik gok dan ook op Boticelli's of Prada's om z'n voetjes. Stomme Turk dat ie is.
Het zit hem niet in het merk hoor, achmedquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.
Ah joh laat hem... als hij zijn zoveel centjes wil uitgeven aan een paar, m.i. standaard, schoenen.... laat hem... zolang het mij geen geld extra kostquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het zit hem niet in het merk hoor, achmed![]()
Te netjes? Ik denk dat je in de war bent. Sabelt is inmiddels een schoenenmerk, dat begon met het maken van autogordels voor de Formule 1. Daarna begonnen ze van die coureursschoentjes te maken en inmiddels hebben ze dat doorgevoerd naar een straatlijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das mooi voor je jongen.... persoonlijk zijn dat nou schoenen die mij te netjes zijn....
Heb je ook van die shirtjes waar kei groot 'MOSCHINO' op staat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beter Moschino en Just Cavalli dan Chasin' en Puta de Madre inderdaad, maar dat is offtopic.
Niet in de war, ik weet donders goed over welke schoenen je het hebt.... nog steeds te netjes voor mijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Te netjes? Ik denk dat je in de war bent. Sabelt is inmiddels een schoenenmerk, dat begon met het maken van autogordels voor de Formule 1. Daarna begonnen ze van die coureursschoentjes te maken en inmiddels hebben ze dat doorgevoerd naar een straatlijn.
Pantofola d'Oro is begonnen als voetbalschoenenmerk en maakt tegenwoordig voornamelijk sneakers. Botticelli heeft idd hele zakelijke schoenen, maar ook een sneakerlijn.
Dacht iedereen er maar zo over, dan was Chasin' nu bankroet geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het zit hem niet in het merk hoor, achmed![]()
Nee en ook de wel bekende "AJ" hangt hier niet in de kast. Ik draag geen logo's, maar kleren; In tegenstelling tot de vele Puta Madre klantenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb je ook van die shirtjes waar kei groot 'MOSCHINO' op staat?
Goede keuze knul, al die kneusjes die Prada fout vinden moeten lekker in Vans enzo blijven lopen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef progressive het volgende:
[afbeelding]
tja wel prada, maar ze zaten beter dan de gucci en tods, dus toch maar genomen:)
nopequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef jovink het volgende:
KAUFHAUS ist ganz geil !! en de peek en kloppenburg ook daar.
maar ik d8 eigenlijk dat je ene grapje maakte kwa schoen![]()
42 zelfs... mijn maat varieert nogal van 40-42quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef jovink het volgende:
kvind ze beetje lomp voor de summer actually ik geloof dat ze maat 41 zijn als ik dat zo zie
Erg mooiquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef progressive het volgende:
[afbeelding]
tja wel prada, maar ze zaten beter dan de gucci en tods, dus toch maar genomen:)
Die mogen inderdaad nog even naar de raffinaderij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef Avani het volgende:
Ik vind de zwarte zool lelijk. Niet echt geraffineerd.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die mogen inderdaad nog even naar de raffinaderij!
Ik vind ze geweldigquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat is net zo'n Hans & Grietje schoen!![]()
![]()
![]()
![]()
wauw die zijn gaaf, waar heb je die wegquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef toetsel het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
jehoeroen stond nog ingelogd..
6,5 cm op het hoogste punt gemetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef Bob. het volgende:
Ach de hakken zijn niet zo dun dus dat lukt vast wel! Hoe hoog zijn ze eigenlijk ongeveer?
Hm nee dan zijn ze voor mij toch echt te hoog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
6,5 cm op het hoogste punt gemeten
Is maat 8,5 (42,5).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef jovink het volgende:
ze zijn wel heeeeeeeeeeeeel lang ofnie?
kosten ze als ik vragen mag?
Hahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
Je ma heeft maat 'kolenschop', of jij bent een dwerg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:53 schreef Quintuss het volgende:
old school schoenen zijn het vetste!!
deze zijn 15 jaar geleden van ons mam geweest. en nu draag ik ze onder baggy broeken enzo.
[[url=http://img20.imagevenue.com/loc499/th_34992_23jigk3_499lo.jpg]afbeelding][/URL]
ik kan ze nog net aan. maar mijn voeten groeien nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je ma heeft maat 'kolenschop', of jij bent een dwerg.
Wilde ze eigenlijk al veel langer hebben omdat ik het een beter alternatief vindt dan een gewone sneaker, maar vond ze behoorlijk aan de prijs voor een stel Blackstone schoenen. Nu waren ze met 50% korting en dat maakt het ineens een stuk leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Whoho het volgende:
die zijn goed lacoste. heb ze zelf ook, maar dan met leder en geen suède
Ze hebben je tenen afgezaagd/afgehaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik heb deze flatjes al een maand ongeveer en ze lopen heerlijk![]()
[afbeelding]
Johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
nee, zo heb ik ze gekocht, dat hoort zo
wat heb je ervoor betaalt als ik vragen mag? ik heb ze nl. heel vroeg in het seizoen voor 100 ee gehaald, wat toch ook een stuk goedkoper was dan andere winkels.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wilde ze eigenlijk al veel langer hebben omdat ik het een beter alternatief vindt dan een gewone sneaker, maar vond ze behoorlijk aan de prijs voor een stel Blackstone schoenen. Nu waren ze met 50% korting en dat maakt het ineens een stuk leuker
Ben erg benieuwd hoe ze zich houden.
@ Lisannetje...
Als ik The Witches van Roald Dahl goed heb gelezen dan ben je een heks... die hebben namelijk voeten waarvan het lijkt of ze afgehakte tenen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |