Vertel mij dan eens wat de juiste kleding is voor dat paarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef BoterKlontje het volgende:
Zeker met de juiste kleren erboven zijn dit zeer mooie schoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg
misschien in de winter met geitewollensokken erin maar er zijn ook mensen die wandelen in de zomer en dat gaat niet erg soepel op teenslippers
Vansquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[afbeelding] ^^ fok!king rode veters ^^om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nopes, Globesquote:Op zondag 5 maart 2006 09:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of niet?
nee blackstonequote:Op zondag 5 maart 2006 12:57 schreef One_conundrum het volgende:
Quick?
He die zijn ook wel leuk, waar heb je die gehaald?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
vorige week gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
london mode in amersfoort, domme altowinkel maar toen ik deze zag moest ik zeg gewoon hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
He die zijn ook wel leuk, waar heb je die gehaald?
Doe dat, ik zou ze graag eens onder een spijkerbroek zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef Whoho het volgende:
dit zijn mijn nieuwe schoenen
[afbeelding]
zal binnenkort ff foto's maken
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef W1ZZ het volgende:
Ik ben een beetje verliefd geworden op een paar zomerschoenen, ze moeten er komen! Jammer dat ze alleen in Parijs verkocht wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Geen probleem, zin om mee te gaan shoppen? 's ochtens om 07:00 de TGV heen, om 19:00 terug. Net genoeg. Wil ik nog steeds eens doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef W1ZZ het volgende:
Ik ben een beetje verliefd geworden op een paar zomerschoenen, ze moeten er komen! Jammer dat ze alleen in Parijs verkocht wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop