Vertel mij dan eens wat de juiste kleding is voor dat paarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef BoterKlontje het volgende:
Zeker met de juiste kleren erboven zijn dit zeer mooie schoenen![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een bullshit zeg
misschien in de winter met geitewollensokken erin maar er zijn ook mensen die wandelen in de zomer en dat gaat niet erg soepel op teenslippers
Vansquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[afbeelding] ^^ fok!king rode veters ^^![]()
Nopes, Globesquote:
nee blackstonequote:Op zondag 5 maart 2006 12:57 schreef One_conundrum het volgende:
Quick?
He die zijn ook wel leuk, waar heb je die gehaald?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
vorige week gehaald
london mode in amersfoort, domme altowinkel maar toen ik deze zag moest ik zeg gewoon hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
He die zijn ook wel leuk, waar heb je die gehaald?
Doe dat, ik zou ze graag eens onder een spijkerbroek zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef Whoho het volgende:
dit zijn mijn nieuwe schoenen
[afbeelding]
zal binnenkort ff foto's maken
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef W1ZZ het volgende:
Ik ben een beetje verliefd geworden op een paar zomerschoenen, ze moeten er komen! Jammer dat ze alleen in Parijs verkocht worden
[afbeelding]
Geen probleem, zin om mee te gaan shoppen? 's ochtens om 07:00 de TGV heen, om 19:00 terug. Net genoeg. Wil ik nog steeds eens doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef W1ZZ het volgende:
Ik ben een beetje verliefd geworden op een paar zomerschoenen, ze moeten er komen! Jammer dat ze alleen in Parijs verkocht worden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |