6,5 cm op het hoogste punt gemetenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef Bob. het volgende:
Ach de hakken zijn niet zo dun dus dat lukt vast wel! Hoe hoog zijn ze eigenlijk ongeveer?
Hm nee dan zijn ze voor mij toch echt te hoog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
6,5 cm op het hoogste punt gemeten
Is maat 8,5 (42,5).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef jovink het volgende:
ze zijn wel heeeeeeeeeeeeel lang ofnie?
kosten ze als ik vragen mag?
Hahahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
Je ma heeft maat 'kolenschop', of jij bent een dwerg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:53 schreef Quintuss het volgende:
old school schoenen zijn het vetste!!
deze zijn 15 jaar geleden van ons mam geweest. en nu draag ik ze onder baggy broeken enzo.
[[url=http://img20.imagevenue.com/loc499/th_34992_23jigk3_499lo.jpg]afbeelding][/URL]
ik kan ze nog net aan. maar mijn voeten groeien nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je ma heeft maat 'kolenschop', of jij bent een dwerg.
Wilde ze eigenlijk al veel langer hebben omdat ik het een beter alternatief vindt dan een gewone sneaker, maar vond ze behoorlijk aan de prijs voor een stel Blackstone schoenen. Nu waren ze met 50% korting en dat maakt het ineens een stuk leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Whoho het volgende:
die zijn goed lacoste. heb ze zelf ook, maar dan met leder en geen suède
Ze hebben je tenen afgezaagd/afgehaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik heb deze flatjes al een maand ongeveer en ze lopen heerlijk![]()
[afbeelding]
Johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:57 schreef Lisanne__tje het volgende:
nee, zo heb ik ze gekocht, dat hoort zo
wat heb je ervoor betaalt als ik vragen mag? ik heb ze nl. heel vroeg in het seizoen voor 100 ee gehaald, wat toch ook een stuk goedkoper was dan andere winkels.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wilde ze eigenlijk al veel langer hebben omdat ik het een beter alternatief vindt dan een gewone sneaker, maar vond ze behoorlijk aan de prijs voor een stel Blackstone schoenen. Nu waren ze met 50% korting en dat maakt het ineens een stuk leuker
Ben erg benieuwd hoe ze zich houden.
@ Lisannetje...
Als ik The Witches van Roald Dahl goed heb gelezen dan ben je een heks... die hebben namelijk voeten waarvan het lijkt of ze afgehakte tenen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |