deze van bommels vind ik echt mooi. wellicht koop ik ze zelf ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat kost?
Voor een bruiloft eind mei deze Van Bommels (New Generation Classics 1635) gekocht:
[afbeelding]
Vorige week deze Lorenzi's -voor erbij- gekocht:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Cubewoods het volgende:
[afbeelding]
Me mooie Nike SB's999
Gaafffquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Cubewoods het volgende:
[afbeelding]
Me mooie Nike SB's999
Vet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Cubewoods het volgende:
[afbeelding]
Me mooie Nike SB's999
Perrysports in Leeuwarden.quote:
Heb ze bij Ben-G (Amsterdam) voor 80 euro gekocht. Je kan ze ook hier voor 60 euro + 15 euro verzendskosten kopen.quote:
Vaste adres in Rotterdam. Lava. Bij Local Service in Amsterdam verkopen ze alleen hoge, maar die pasvorm vond ik niet zo mooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:53 schreef synkronized het volgende:
[..]
Hey Hey,
Waar heb je die Paul Smith's vandaan???
thnx.
Wat kan je proberen zijn Blackstone's, zoals deze. Dan echter wél in het zwart en van leer nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef mrkanarie het volgende:
ik ben op zoek naar wel enigsinds sportieve, maar tegelijkertijd ook heel nette schoenen. Iemand tips?
zeker mooi!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Cubewoods het volgende:
[afbeelding]
Me mooie Nike SB's999
duhquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:47 schreef cultheld het volgende:
Oh, ik dacht tweedehands.
Netjes hoor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:46 schreef Solitarias het volgende:
Ik heb 2 van mijn schoenen op een paar nieuwe zolen + embouts + hakken getrakteerd (via schoenmaker in Parijs)
[afbeelding]
2x
- Nieuwe zool
- embout (stalen neusding)
- nieuwe hakopbouw
- paar veters
- verzendkosten Parijs...
- uitgebreid fotoverslag vd reparatie
voor 140 eur
Prima klus! Kunnen weer jaren mee!
Yoh, pas 12343434334 keer: wat zijn Fokkers toch sexbelust! !quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Netjes hoor...
Offtopic: Heb je ooit wel eens gehoord dat je avatar op een geslachtsdeel lijkt?
Joh en daar is iets mis mee.....quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:54 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Yoh, pas 12343434334 keer: wat zijn Fokkers toch sexbelust! !
ho ho ho. Neem jij het als consument nou op voor de dure prijzen? Ik denk dat ze zelfs met 30 euro nog winst maken. Of het nou oude of nieuwe collectie is dat maakt ook geen reet uit. Een schoen blijft een schoenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:36 schreef Avani het volgende:
[..]
OplichtingHet is de oude collectie hoor, die moeten ze gewoon kwijt omdat de nieuwe collectie in de winkel staat en ze geen plaats hebben voor een grote rest aan oude schoenen. Daarnaast, de mensen stemmen ermee in om die prijzen te betalen, dus het kan een bedrijf nooit kwalijk worden genomen dat ze een dergelijke prijs vragen. Bevalt het je niet, dan koop je maar ergens anders. Een bedrijf is er om winst te maken, niet omdat ze zo graag schoenen voor zo min mogelijk geld aan de man willen slijten. Het is geen filantropische instelling.
Ik word zo moe van jou gepimp met je dure schoenen. Jeetje wat kan jij opscheppen zeg. En maar neerkijken op iedereen die op schoenen onder de 200 euro lopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:46 schreef Solitarias het volgende:
Ik heb 2 van mijn schoenen op een paar nieuwe zolen + embouts + hakken getrakteerd (via schoenmaker in Parijs)
[afbeelding]
2x
- Nieuwe zool
- embout (stalen neusding)
- nieuwe hakopbouw
- paar veters
- verzendkosten Parijs...
- uitgebreid fotoverslag vd reparatie
voor 140 eur
Prima klus! Kunnen weer jaren mee!
Wat een zeikerd ben jij zeg..... bahquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jou gepimp met je dure schoenen. Jeetje wat kan jij opscheppen zeg. En maar neerkijken op iedereen die op schoenen onder de 200 euro lopen. Ben je niet interessant genoeg van jezelf dat je mensen met je schoenen moet inpakken?
.
Zo, nu heb ik het gezegd, irriteer me er al jaren aan.
Lacoste Boutique en misschien in de grotere Foot Locker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:15 schreef PvtRyan het volgende:
PS: Weet iemand waar ze deze Lacoste Spun Plus verkopen?
[afbeelding]
Lees de TT.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik word zo moe van jou gepimp met je dure schoenen. Jeetje wat kan jij opscheppen zeg. En maar neerkijken op iedereen die op schoenen onder de 200 euro lopen. Ben je niet interessant genoeg van jezelf dat je mensen met je schoenen moet inpakken?
.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-0Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
hij/zij heeft gelijk. Ga met je schoenen pimpen, maar niet met de prijs!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lees de TT.![]()
Ik vind je reactie zwaar overdreven.
Dr staat helemaal geen prijs. Alleen wat de reperatie heeft gekost.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hij/zij heeft gelijk. Ga met je schoenen pimpen, maar niet met de prijs!
Jouw schoenen zijn ongetwijfeld ook van een andere prijsklasse.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef miki het volgende:
140 euro voor een reparatie! Bij mij kostte het 2.75...![]()
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef miki het volgende:
140 euro voor een reparatie! Bij mij kostte het 2.75...![]()
wil jij een keer met mij schoenen gaan uitzoeken?quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
.
Ach, zolang je je er maar niet aan ergert....quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
.
Het is niet voor niets pimpenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef karoltje het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |