Ja, dat denk ik dus ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:58 schreef timovos het volgende:
Nou ik dacht dat het product zelf wel betrouwbaar is
Daarvan wil ik dus inderdaad weten of het betrouwbaar is, ik heb ook nog nooit eerder iets via Internet besteld.quote:Je zou alleen maar in hoeven te zitten over de bezorging, betaling en service.
Ok, ik heb even gekeken op die site, maar daar zijn de lenzen die ik nodig heb toch alweer 7 euro 50 duurder! Maar als http://www.lenzendirect.nl volgens ervaringsdeskundigen toch niet betrouwbaar blijkt, dan kan ik ze inderdaad ook wel bij mylenses gaan bestellenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef Beowulf27 het volgende:
Niet direct antwoord op je vraag, maar ik heb erg goede ervaring met www.mylenses.nl Goed spul, niet te duur en altijd snel geleverd.
Ik kan mijn lenzen niet bij een drogist kopen omdat ik een te hoge sterkte heb en die verkopen ze daar niet. En de kwaliteit bij lenzendirect móet wel hetzelfde zijn als bij de opticien waar ik ze normaal gesproken altijd koop omdat ze precies datzelfde merk ook verkopen die ik altijd koop (met dezelfde basiscurve en diameter). Kortom, het zijn gewoon precies dezelfde lenzen die ik altijd koop!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:12 schreef Posdnous het volgende:
Je kan lenzen ook heel goedkoop bij drogisten kopen enzo, maar echt dezelfde kwaliteit zijn ze niet. Zo vertelde de oogarts mij ook al.
Dat zal bij die lenzenservice wel hetzelfde zijn. Als je ietwat problematische ogen hebt zou ik het al helemaal niet doen.
Dat is wel relaxed ja.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik kan mijn lenzen niet bij een drogist kopen omdat ik een te hoge sterkte heb en die verkopen ze daar niet. En de kwaliteit bij lenzendirect móet wel hetzelfde zijn als bij de opticien waar ik ze normaal gesproken altijd koop omdat ze precies datzelfde merk ook verkopen die ik altijd koop (met dezelfde basiscurve en diameter). Kortom, het zijn gewoon precies dezelfde lenzen die ik altijd koop!
En kun je daar ook met een acceptgiro betalen?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Tikje LIF.
Ik bestel zelf altijd bij www.lensexpress.nl die zijn volgens mij verreweg het goedkoopste. En erg snel met leveren, binnen 2 werkdagen. Ik bestel er al een 3/4 jaar ofzo, nog nooit problemen gehad.
ik betaal altijd met eenmalige machtiging. Maar ik denk dat dat wel op de site terug te vinden is.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En kun je daar ook met een acceptgiro betalen?
Hmm, uitgerekend op die site kon ik het niet vinden hoe je moet betalen, maar ik zal wel niet goed gekeken hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef HeatWave het volgende:
ik betaal altijd met eenmalige machtiging. Maar ik denk dat dat wel op de site terug te vinden is.
Ok ok sorry dan. Ik weet het dan ook niet, ik doe het altijd met machtiging, maar heb het ook 1 keer met creditcard gedaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hmm, uitgerekend op die site kon ik het niet vinden hoe je moet betalen, maar ik zal wel niet goed gekeken hebben.
Paar tientjes? Het scheelt 50 euro! De helft van de prijs! En je hoeft niet per se naar een opticien te gaan om je ogen te laten controleren, je kan ook gewoon naar de oogarts gaan. Bovendien heb ik heel toevallig een aantal weken geleden m'n ogen laten checken bij een opticien en alles was in orde en de sterkte was ook niet veranderd.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:05 schreef nostra het volgende:
Heb je voor die paar tientjes niet liever dat een opticien halfjaarlijks naar je ogen kijkt?
Nee, maar wel veel vragen omtrent lenzenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Huh? Waarom is de topictitel veranderd? Zo groot zijn contactlenzen niet hoor!
![]()
Nou je, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik bespaar die paar tientjes liever op een keer minder uitgaan dan op mijn ogen. 1 Keer bestellen is natuurlijk wat anders, maar er zijn er genoeg die vervolgens jarenlang niet naar hun ogen laten kijken. Om nog maar niet te spreken over het risico op lenses4u-achtige praktijken. Maar goed.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Paar tientjes? Het scheelt 50 euro!
Op de site van Hans Anders heb ik inderdaad ook gekeken, maar de lenzen die ik nodig heb verkopen ze daar helaas niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:14 schreef DarkElf het volgende:
heb maand terug lenzen online besteld bij hans anders.
laatste oogmeting was in nov/dec geweest dus ach voor dat half jaar kon het best.
keurig thuis afgeleverd, in een handige doos die gewoon door de brievenbus past.
Erg handig!
Handige site! Bedankt!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:20 schreef nostra het volgende:
On-topic: dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |