abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2004 @ 16:47:45 #1
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_18748302
Ik wil contactlenzen gaan bestellen bij http://www.lenzendirect.nl, maar ik wil graag weten of het daar betrouwbaar is. Ik weet welke lenzen ik nodig heb, omdat ik al jarenlang dezelfde contactlenzen (maandlenzen) heb en bij de opticien kosten deze 99 euro per half jaar, maar bij lenzendirect kosten ze maar 50 euro per half jaar! Dat scheelt dus gewoon bijna 50 %!
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_18748613
Nou ik dacht dat het product zelf wel betrouwbaar is (omdat het toch merklenzen zijn). Je zou alleen maar in hoeven te zitten over de bezorging, betaling en service. Ik denk in ieder geval niet dat je ogen er last van hebben als je ze in hebt. Bij harde lenzen ligt dat natuurlijk heel anders, maar dat is ook een ander verhaal.
  woensdag 28 april 2004 @ 17:04:50 #3
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18748787
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:58 schreef timovos het volgende:
Nou ik dacht dat het product zelf wel betrouwbaar is
Ja, dat denk ik dus ook wel.
quote:
Je zou alleen maar in hoeven te zitten over de bezorging, betaling en service.
Daarvan wil ik dus inderdaad weten of het betrouwbaar is, ik heb ook nog nooit eerder iets via Internet besteld.
pi_18748815
Niet direct antwoord op je vraag, maar ik heb erg goede ervaring met www.mylenses.nl Goed spul, niet te duur en altijd snel geleverd.
Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?"
pi_18748921
Je kunt er van uit gaan dat 't goed zit. Ik heb zelf geen ervaring bij de desbetreffende webshop, maar over het algemeen kan je niet veel gebeuren, als je de kleine lettertjes hebt gelezen. Als je 't niet vertrouwt kun je meestal ook onder rembours betalen.

Over het algemeen moeten dit soort zaken zich juist onderscheiden door klantenservice, want de prijzen zijn meestal vergelijkbaarl. Dus juist de after-sales krijgen vaak meer aandacht.
watch like nobody's dancing
  woensdag 28 april 2004 @ 17:10:33 #6
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18748933
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef Beowulf27 het volgende:
Niet direct antwoord op je vraag, maar ik heb erg goede ervaring met www.mylenses.nl Goed spul, niet te duur en altijd snel geleverd.
Ok, ik heb even gekeken op die site, maar daar zijn de lenzen die ik nodig heb toch alweer 7 euro 50 duurder! Maar als http://www.lenzendirect.nl volgens ervaringsdeskundigen toch niet betrouwbaar blijkt, dan kan ik ze inderdaad ook wel bij mylenses gaan bestellen .
  woensdag 28 april 2004 @ 17:12:21 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18748980
Je kan lenzen ook heel goedkoop bij drogisten kopen enzo, maar echt dezelfde kwaliteit zijn ze niet. Zo vertelde de oogarts mij ook al.

Dat zal bij die lenzenservice wel hetzelfde zijn. Als je ietwat problematische ogen hebt zou ik het al helemaal niet doen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 28 april 2004 @ 17:16:40 #8
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18749090
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:12 schreef Posdnous het volgende:
Je kan lenzen ook heel goedkoop bij drogisten kopen enzo, maar echt dezelfde kwaliteit zijn ze niet. Zo vertelde de oogarts mij ook al.

Dat zal bij die lenzenservice wel hetzelfde zijn. Als je ietwat problematische ogen hebt zou ik het al helemaal niet doen.
Ik kan mijn lenzen niet bij een drogist kopen omdat ik een te hoge sterkte heb en die verkopen ze daar niet. En de kwaliteit bij lenzendirect móet wel hetzelfde zijn als bij de opticien waar ik ze normaal gesproken altijd koop omdat ze precies datzelfde merk ook verkopen die ik altijd koop (met dezelfde basiscurve en diameter). Kortom, het zijn gewoon precies dezelfde lenzen die ik altijd koop!
  woensdag 28 april 2004 @ 17:32:29 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18749563
quote:
Op woensdag 28 april 2004 17:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik kan mijn lenzen niet bij een drogist kopen omdat ik een te hoge sterkte heb en die verkopen ze daar niet. En de kwaliteit bij lenzendirect móet wel hetzelfde zijn als bij de opticien waar ik ze normaal gesproken altijd koop omdat ze precies datzelfde merk ook verkopen die ik altijd koop (met dezelfde basiscurve en diameter). Kortom, het zijn gewoon precies dezelfde lenzen die ik altijd koop!
Dat is wel relaxed ja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 29 april 2004 @ 16:27:56 #10
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18773905
Ik heb nog twee sites gevonden waar je lenzen kunt bestellen en waar ze ook de lenzen hebben die ik nodig heb, namelijk: http://www.lensexpress.nl (46 euro) en http://www.lowlens.nl (47 euro). Iemand ervaring met die sites? Ik denk dat ik ze bij lowlens ga bestellen omdat dat tot nu toe de enige site is die ik gezien heb waar je met een acceptgiro kunt betalen. Ik hou er namelijk niet zo van om een eenmalige machtiging af te geven (zeker als ik nog niet zeker weet of het desbetreffende bedrijf wel te vertrouwen is) en onder rembours kost ook weer 10 euro extra.
  donderdag 29 april 2004 @ 16:38:56 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18774165
Tikje LIF.

Ik bestel zelf altijd bij www.lensexpress.nl die zijn volgens mij verreweg het goedkoopste. En erg snel met leveren, binnen 2 werkdagen. Ik bestel er al een 3/4 jaar ofzo, nog nooit problemen gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 29 april 2004 @ 16:45:27 #12
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18774316
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Tikje LIF.

Ik bestel zelf altijd bij www.lensexpress.nl die zijn volgens mij verreweg het goedkoopste. En erg snel met leveren, binnen 2 werkdagen. Ik bestel er al een 3/4 jaar ofzo, nog nooit problemen gehad.
En kun je daar ook met een acceptgiro betalen?
  donderdag 29 april 2004 @ 16:46:32 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18774338
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En kun je daar ook met een acceptgiro betalen?
ik betaal altijd met eenmalige machtiging. Maar ik denk dat dat wel op de site terug te vinden is.
Get woke, go broke!
  donderdag 29 april 2004 @ 16:47:50 #14
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18774376
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef HeatWave het volgende:
ik betaal altijd met eenmalige machtiging. Maar ik denk dat dat wel op de site terug te vinden is.
Hmm, uitgerekend op die site kon ik het niet vinden hoe je moet betalen, maar ik zal wel niet goed gekeken hebben.
  donderdag 29 april 2004 @ 16:48:56 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_18774396
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hmm, uitgerekend op die site kon ik het niet vinden hoe je moet betalen, maar ik zal wel niet goed gekeken hebben.
Ok ok sorry dan. Ik weet het dan ook niet, ik doe het altijd met machtiging, maar heb het ook 1 keer met creditcard gedaan.
Get woke, go broke!
pi_18774814
Heb je voor die paar tientjes niet liever dat een opticien halfjaarlijks naar je ogen kijkt?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  donderdag 29 april 2004 @ 17:07:18 #17
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18774848
Ik heb net nogmaals op de site gekeken van lensexpress en ik kon het weer niet vinden . Dus heb ik ze maar een mailtje gestuurd en ze hebben zéér snel een mailtje terug gestuurd! Maar je kan daar inderdaad alleen maar met creditcard en eenmalige machtiging betalen. Dus op dit moment heeft lowlens mijn voorkeur. En zou ik dus graag van anderen weten of ze positieve ervaring hebben met lowlens.
  donderdag 29 april 2004 @ 17:09:36 #18
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18774903
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:05 schreef nostra het volgende:
Heb je voor die paar tientjes niet liever dat een opticien halfjaarlijks naar je ogen kijkt?
Paar tientjes? Het scheelt 50 euro! De helft van de prijs! En je hoeft niet per se naar een opticien te gaan om je ogen te laten controleren, je kan ook gewoon naar de oogarts gaan. Bovendien heb ik heel toevallig een aantal weken geleden m'n ogen laten checken bij een opticien en alles was in orde en de sterkte was ook niet veranderd.
pi_18774995
-edit: centraal topic van gemaakt .

.
  donderdag 29 april 2004 @ 17:14:27 #20
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18775010
Huh? Waarom is de topictitel veranderd? Zo groot zijn contactlenzen niet hoor!

pi_18775023
heb maand terug lenzen online besteld bij hans anders.

laatste oogmeting was in nov/dec geweest dus ach voor dat half jaar kon het best.

keurig thuis afgeleverd, in een handige doos die gewoon door de brievenbus past.

Erg handig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18775035
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Huh? Waarom is de topictitel veranderd? Zo groot zijn contactlenzen niet hoor!

Nee, maar wel veel vragen omtrent lenzen .
pi_18775116
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Paar tientjes? Het scheelt 50 euro!
Nou je, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik bespaar die paar tientjes liever op een keer minder uitgaan dan op mijn ogen. 1 Keer bestellen is natuurlijk wat anders, maar er zijn er genoeg die vervolgens jarenlang niet naar hun ogen laten kijken. Om nog maar niet te spreken over het risico op lenses4u-achtige praktijken. Maar goed.

On-topic: dit schijnt wel een goede site te zijn voor prijsvergelijkingen. Hier vind je wat ervaringen met de diverse winkels.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  donderdag 29 april 2004 @ 19:24:42 #24
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18777733
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:14 schreef DarkElf het volgende:
heb maand terug lenzen online besteld bij hans anders.

laatste oogmeting was in nov/dec geweest dus ach voor dat half jaar kon het best.

keurig thuis afgeleverd, in een handige doos die gewoon door de brievenbus past.

Erg handig!
Op de site van Hans Anders heb ik inderdaad ook gekeken, maar de lenzen die ik nodig heb verkopen ze daar helaas niet.
  donderdag 29 april 2004 @ 19:27:45 #25
92926 Joipoidoipoipoi
pi_18777785
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:20 schreef nostra het volgende:
On-topic: dit
Handige site! Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties