Was vandaag bij de oogarts geweest en ik mag absoluut niet meer doorgaan met zachte lenzen. (de oogarts zei dat als ik hier veel langer mee zou blijven lopen, met die lenzen dan, dat ik steeds minder zou gaan zien... eeek!) Ik heb hiervoor al ooit harde gehad en dat zat toen niet echt lekker. Ik ga het toch maar weer proberen, maar mag pas over 6 weken ermee beginnen. Dat betekent dus 6 weken bril op.. Ik heb -9 aan beide ogen en een bril is echt heel vervelend (randjes / alles klein). Maar ik baal hier echt van. Want die zachte lenzen bevielen eigenlijk best goed.
Nu had die oogarts het ook al over laserbehandeling op den duur, maar daar ben ik nog een beetje twijfelachtig over. Heeft iemand hier ervaring met laserbehandeling?
quote:25 jaar geen bril meer? Ik ga sparen.
Op vrijdag 01 februari 2002 17:07 schreef Qlvirnm het volgende:
ikzelf heb er geen ervaring mee, maar een vriendin van me wel en ze is er behoorlijk tevreden over. zij had ook -9 geloof ik en sinds een kleine driekwart jaar heeft geen geen bril of lenzen meer. alleen is de operatie niet voor niets... het kost F 4000 per ook meen ik me te herinneren.
men gerandeert dat je dan 25 jaar geen bril of lenzen meer nodig hebt.
Ik heb zelf -8 rechts en -7 links en zie geen ene fuck als ik mijn bril niet op heb of mijn lenzen niet in.
Ik wil ook graag meer info over zo'n operatie (vooral wat de risico's ervan zijn)
Dmv 3 of 5 plaatjes welke naast je lens worden geschoven veranderd de bolling van de lens. PERFECT! Ik ben er voor aan het sparen want het wordt niet betaald door het ziekenfonds (wel belasting aftrekbaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |