treffende topictitel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Game on!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb trouwens een paar van die kleutertjes gebanned![]()
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
![]()
Agh ik doe niks fout hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lachen zal je snel vergaan, neger.
Die gast is toch geen mod joh, let is goed opquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Waarom kunnen we dan nog postten?
Neuh ze noteren alles or jas, ik heb gelukkig nog een oude post van je kunnen doorgeven aan de stafquote:
Je weet dat bij verder posten na een ban, je ban met een maand verlengd word?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Waarom kunnen we dan nog postten?
Ga je weer dingen uit het verleden gebruiken om me te bannen johquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Neuh ze noteren alles or jas, ik heb gelukkig nog een oude post van je kunnen doorgeven aan de staf![]()
Ik snap steeds niet wat je probeert te zeggen met je postquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Neuh ze noteren alles or jas, ik heb gelukkig nog een oude post van je kunnen doorgeven aan de staf![]()
Sorry het was een test of ik kon postten, ik zal niet meer postten en mn straf uitzittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je weet dat bij verder posten na een ban, je ban met een maand verlengd word?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sorry het was een test of ik kon postten, ik zal niet meer postten en mn straf uitzitten
Dat hij een misselijk kleutertje is die op de NSB knop geklikt heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap steeds niet wat je probeert te zeggen met je post![]()
Ok, ik zal het voor deze keer door de vingers zien. Tot volgende weekquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sorry het was een test of ik kon postten, ik zal niet meer postten en mn straf uitzitten
APK je bent kansloosquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hij een misselijk kleutertje is die op de NSB knop geklikt heeft.
Is dicht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef MaxPower het volgende:
uitspraak italiaanse rechter terugzetten Juventus serie B
Als je meldingen van bedreigingen/doodsverwensingen en andere klachten niet interressant vind, dan hoef je inderdaad niet terug te lezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dicht.
En dat andere fb topic is snel vol opeens. Is er nog iets het teruglezen waard of was het vooral flauwekul?
En iemand die nepmoderator speeltquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je meldingen van bedreigingen/doodsverwensingen en andere klachten niet interressant vind, dan hoef je inderdaad niet terug te lezen.
Volgens mij post ik gewoon doodnormale dingen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:06 schreef Adothehague het volgende:
@ een Moderator: Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik ben niet meer gewenst in het Ajaxtopic als Ado aanhanger, maar die Sjimz blijft wel in het ajax topic doorpostten. Dus ik snap de verhoudingen niet meer waarom een ajacied wel in ons topic en wij niet die van hun?
Dus ik mag ook normale dingen postten in het ajax topic?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij post ik gewoon doodnormale dingen?
van mij wel hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus ik mag ook normale dingen postten in het ajax topic?
Zolang het maar zo normaal mogelijk is zoals hier, hier en hier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen mag overal posten, als dat maar op een normale manier gebeurt. Kom je in een topic om lekker te zieken en te zeuren dan kun je daar beter wegblijven.
Dat had deze wannabe mod jullie in het vorige topic al attent op gemaakt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeu.Helemaal gemist. Er zullen wat bans gaan volgen.
Edit: ik zie dat Eend al wat aanvragen uit heeft staan.
Dat was er na pas, maargoedquote:Het was alleen irritant dat die persoon ook meedeed aan wat flauwekul eromheen, maakt het zo onoverzichtelijk enzo.
klopt maar als ik jou was zou ik voortaan wat netter postenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:17 schreef sjimz het volgende:
Zijn er bans uitgedeeld?! Ik kan nog steeds posten!!!![]()
geintje
Ik heb het toch keurig gehouden zonder scheldwoordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar als ik jou was zou ik voortaan wat netter postendan loop je niet het risico tegen een ban aan te lopen.........
uitlokken en doorzuigen zijn ook ongewenst.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het toch keurig gehouden zonder scheldwoordenDus ik zie nog geen reden om tegen een ban aan te lopen
![]()
Ik zal er op lettenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uitlokken en doorzuigen zijn ook ongewenst.
Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zal er op lettenMaar dit was gewoon te verleidelijk
![]()
Vierendelen of Kielhalen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?![]()
Komt voor elkaarquote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef -Wolf- het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #400: Wij zijn Ajax!
Mods, opschonen dit topic. Wat een hoop onzinposts weer. Zinloos getrol.
alweer? ik ben net wakker man.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:58 schreef sjimz het volgende:
Er wordt weer flink getrollt in het ajax topic![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Dos37 het volgende:
jazeker. Tegen beter weten voor het kampioenschap gaan al 7 jaar
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
ej Vaduz, die kerel bracht me alleen op het idee om de vraag te stellen, 4 van mijn 6 punten gelden niet specifiek voor deze kerel.
De topic bouwt dus niet op de mening van die ene kerel, op de vraag of het merendeel van de Feijenoord supporters naïef is. Getuige ook kuijtmoetblijven.nl
Zijn Feijenoord supporters naïef?
en sommige mensen snappen dit wel
[..]
Zo, vragen beantwoord, terecht dicht dus nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zit anders de Kuip altijd vol? 1 woord, clubliefde.....
Waarom denken ze anders dat Kuijt blijft? Omdat ie nog steeds nergens anders getekend heeft
Waarom denken ze anders dat ze voor een verrassing kunnen zorgen? De bal is rond
Waarom denkt deze kerel anders dat De Cler en Gio zomaar even komen?Wishfull thinking is niet verboden
Waarom denkt deze kerel anders dat AZ maar wat dom om zich heen koopt?Mening van 1 persoon, niet echt realistisch
Waarom vinden ze zich anders tot de top 3 behoren als de laatste 3 titels gehaald zij in 1999, 1993 en 1984?
Historisch bepaald.
Had ScoRpion geen zin ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze week is VBL wat onbemand, dus heb ik hulp ingeschakeld.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
waarvoor natuurlijk veel dankquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gebeurdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
VBL-Awards 2006: Nominaties en stemrondes.
Doe us dicht. Doe dan.
Bedankt ik zag je posten en verderop editten dus ik was in de veronderstelling dat je het wel prima vond.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De rommel is weg, topic is niet eerder opgemerkt. Was helaas geen topicreport.
top, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker weten, vanavond maak ik er even werk van.
In het kader van: weet wat er bij de users leeftquote:Op maandag 24 juli 2006 17:58 schreef Suijk het volgende:
Ja, in ieder geval bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik vind verjaardagstopics meer iets voor ONZ. Daarnaast valt me op dat de topics voor 95% voor en door Hools-bezoekers worden gestart en bezocht. Dus geef ik gelijk een behulpzame tip. Een schouderklopje is dus op zijn plaats, +3 behulpzaamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hools is toch gewoon een wezenlijk onderdeel van VBL? Ik snap die splitsing nooit zo goed tussen mensen die in Hools komen en mensen die daar niet komen. Dndiek komt ook gewoon buiten Hools om in VBL, dus waarom zou het niet kunnen?
Ja, het grote nieuws is daar nu wel van af. Ik zat zelf te denken om nog even de uitspraak af te wachten (vanavond), dat zal nog wel wat stof doen opwaaien en dan verder in het Serie A topic. Toch nu alvast maar dicht doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar aanleiding van deze discussie ( Serie A (en overig Italiaans voetbal) #26: Kut-uitspraak! ) kan misschien het schandalen topic dicht?
Zoals Montana ook al zegt, er is weinig overzicht en het zijn gewoon dubbele discussies met eigenlijk dezelfde personen. Schiet mijn inziens niet heel erg op.
Als ze beiden open blijven krijg je op bij beiden dezelfde discussies lijkt me. Ik zou het wel doen; het is overzichterlijker en er loopt niets door elkaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het grote nieuws is daar nu wel van af. Ik zat zelf te denken om nog even de uitspraak af te wachten (vanavond), dat zal nog wel wat stof doen opwaaien en dan verder in het Serie A topic. Toch nu alvast maar dicht doen?
Past. m.i. makkelijk hier. Gewoon een ludiek topic over Ajaxsupporters vs. Feyenoord supporters.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
010 vs. 020
Kan die niet gewoon beter naar onzin?
ik ken hetquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal er op lettenMaar dit was gewoon te verleidelijk
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Is wennen he, dat je het weer aan anderen moet overlaten.
verzuurde ex-modsquote:
Verzuurde oldbie ex-mods, dat zijn de ergstequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar zijn er inmiddels al heel wat van.
Ach laat maar. Ik leg me er bij neer. Er zijn al genoeg SCHtjesquote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet jij dat helemaal niemand er problemen mee had?
Was dat wel zo? Ik vond het een leuk topic en volgens mij menig ander ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet jij dat helemaal niemand er problemen mee had?
er waren mensen die het niet zo konden waarderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat wel zo? Ik vond het een leuk topic en volgens mij menig ander ook.
Waarom is het gesloten?
Dat heb ik nou met die awards. Mag daar ook een slotje op?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er waren mensen die het niet zo konden waarderen.
Oh, het is nu om een andere reden?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:
Wie het waren doet er voor de rest niet toe. Maar het topic heeft weinig met voetbal te maken. Als we dit open zouden laten kan iedereen morgen wel zo'n enquete maken, vraag dan maar aan Danny een speciaal enquete forum.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het heeft net zo veel met voetbal te maken als die awards. Lekker selectief. Maar het is wel duidelijk bij wie jullie sympathie ligt. Teleurstellend, serieus!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:
Wie het waren doet er voor de rest niet toe. Maar het topic heeft weinig met voetbal te maken. Als we dit open zouden laten kan iedereen morgen wel zo'n enquete maken, vraag dan maar aan Danny een speciaal enquete forum.
Danny Buijs?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klinkt gewillig, van beide kantenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Hehe EW![]()
Zelfs hij zou er niet moeilijk over doen
Oh, maar die belediging van SCH aan DG was hilarisch en grappig natuurlijk?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Sorry maar wat ik niet begrijp is, dat als er grenzen worden overschreden, dat men (de mods) hier maar makkelijk mee omgaat, zoals bijvoorbeeld bij [VBL Awards] stemtopic deel 3!
Ik vraag absoluut niet om een ban of wat dan ook .. dat zal me echt aan me kont jeuken ... maar als er een grens overschreden wordt, door wie dan ook, dan mag er best wel eens wat van gezegd worden in plaats van altijd maar proberen de lieve vrede te bewaren.
Belediging?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, maar die belediging van SCH aan DG was hilarisch en grappig natuurlijk?
Dat moet ik inderdaad wel nageven.. snel gehandeld en goed dat die verwijderd werdenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
Complimenten voor het snelle en adequate handelen in het award-topic!!!
Had er overheen gekeken.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jupiler League 06/07 #1: van een gids naar een biertje
Eensch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
010 vs. 020
Kan die niet gewoon beter naar onzin?
Zeikerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Eensch.
Eén is leuk, de tweede is vervelend.
Vind ik ook. Al zijn er soms wat onverlatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel goed gaan zo, houdt de clubtopics wat meer schoon van steeds terugkomende discussies.
Leer eens normaal Nederlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Al zijn er soms wat onverlatendie het wel eens vergeten worden de meeste "jullie zijn stom en wij" niet disucssies nu daar gevoerd
![]()
welke spelling danquote:
Jankzakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef Haruhi het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #414: Jetzt geht's losss...
Kan een mod even die TT veranderen, zijn al enkele mensen die deze afkeuren, waaronder ik
... Misschien op het topic klikken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks mis met die TT natuurlijk.
Je was vandaag nog op de radioquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Twi zegt.
Nee, bij Weten is Winnen (538) vroegen ze waar jij de hoofdstad van wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de radio? (Heather Nova misschien)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat Bluezz geband wordt nu ze prive-foto's van anderen in Hools heeft geplaatst?
Gastslotjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef -Wolf- het volgende:
Gooi maar dicht:
Het grote AFC Ajax topic #417: De grote kale is de baas
Eend je leeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
opruimploeg aanwezig, ga aan de gang
Misschien ben je dan op de verkeerde site als zowel de FP als het forum je niet bevallen? Ik zie niets verkeerds...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Corelli het volgende:
Adriaanse stapt per direct op bij Porto
ik had gehoopt hier wat meer inzichtelijke reacties te vinden dan op de Frontpage. Niets is minder waar. Helaas![]()
Ik heb al gehoord dat een neus en een kakkerlak zich aan hebben gemeldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Leso_Varen het volgende:
Jammer, dat het zo eindigt, hopen dat de nieuwe mods net zo goed worden als jullie waren
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat een neus en een kakkerlak zich aan hebben gemeld
DG for Modquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.![]()
WTF, ben jij nu ook opgestaptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Falco het volgende:
Jammer, maar uiteraard begrijpelijk rubbereend
Krijg ff een vervelende ziektequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.![]()
Modden mot met zn 3-en, doe je mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vom, Voreg voor mod!
Ja, je zou maar eens echt werken in je werktijdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef MaxPower het volgende:
Mods allereerst bedankt, ben weer wat actiever gaan fokken onder jullie regeerperiode!
Verder zal er morgen wel weer weinig van werken terechtkomen om alles bij te lezen
whjehehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Kan Terro eindelijk zijn ambitie realiteit zien worden
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Falco het volgende:
Jammer, maar uiteraard begrijpelijk rubbereend
Vraagt iedereen zich afquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemamd precies waarom SCH weg is, het is een beetje vaag?
je was me voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik niet hoor!
Waarom dan ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik niet hoor!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
beste users
na wat er allemaal gebeurt is vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik me ook terugtrek als mod. We hebben in VBL als modteam geopereerd en aan dat team is nu ineens een einde gekomen. Over de gang van zake elders op het forum hoef ik me niet uit te laten. Dat is nu ook niet relevant.
We hebben een mooie tijd gehad als team. Maar dat was het dan, we gaan op zwart. Wees dus lief voor elkaar en voor onze opvolgers.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
De slet!~
Geniaal, maar de slet!
Ja heeeeequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:43 schreef RayMania het volgende:
2
Teamworkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:44 schreef VoreG het volgende:
niks ervan weer
quote:
Wat een feest wat een feestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Lucille het volgende:
Adothehague is een maand weg, blijft maar trollen en sfeerverzieken.
Leijerquote:
Lijerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |