Gastslotjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef -Wolf- het volgende:
Gooi maar dicht:
Het grote AFC Ajax topic #417: De grote kale is de baas
Eend je leeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
opruimploeg aanwezig, ga aan de gang
Misschien ben je dan op de verkeerde site als zowel de FP als het forum je niet bevallen? Ik zie niets verkeerds...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Corelli het volgende:
Adriaanse stapt per direct op bij Porto
ik had gehoopt hier wat meer inzichtelijke reacties te vinden dan op de Frontpage. Niets is minder waar. Helaas![]()
Ik heb al gehoord dat een neus en een kakkerlak zich aan hebben gemeldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Leso_Varen het volgende:
Jammer, dat het zo eindigt, hopen dat de nieuwe mods net zo goed worden als jullie waren
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat een neus en een kakkerlak zich aan hebben gemeld
DG for Modquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.![]()
WTF, ben jij nu ook opgestaptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Falco het volgende:
Jammer, maar uiteraard begrijpelijk rubbereend
Krijg ff een vervelende ziektequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
DutchGooner heeft het ook niet onaardig gedaan.![]()
Modden mot met zn 3-en, doe je mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vom, Voreg voor mod!
Ja, je zou maar eens echt werken in je werktijdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef MaxPower het volgende:
Mods allereerst bedankt, ben weer wat actiever gaan fokken onder jullie regeerperiode!
Verder zal er morgen wel weer weinig van werken terechtkomen om alles bij te lezen
whjehehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Kan Terro eindelijk zijn ambitie realiteit zien worden
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Falco het volgende:
Jammer, maar uiteraard begrijpelijk rubbereend
Vraagt iedereen zich afquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Weet iemamd precies waarom SCH weg is, het is een beetje vaag?
je was me voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik niet hoor!
Waarom dan ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik niet hoor!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
beste users
na wat er allemaal gebeurt is vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik me ook terugtrek als mod. We hebben in VBL als modteam geopereerd en aan dat team is nu ineens een einde gekomen. Over de gang van zake elders op het forum hoef ik me niet uit te laten. Dat is nu ook niet relevant.
We hebben een mooie tijd gehad als team. Maar dat was het dan, we gaan op zwart. Wees dus lief voor elkaar en voor onze opvolgers.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
De slet!~
Geniaal, maar de slet!
Ja heeeeequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:43 schreef RayMania het volgende:
2
Teamworkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:44 schreef VoreG het volgende:
niks ervan weer
quote:
Wat een feest wat een feestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Lucille het volgende:
Adothehague is een maand weg, blijft maar trollen en sfeerverzieken.
Leijerquote:
Lijerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |