abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40546734
Over minder dan een maand is de aftrap voor het nieuwe seizoen in de hoofdklasse. In dit topic alles over de zaterdaghoofdklasse A, die dit seizoen gevuld is met teams uit de Bollenstreek (minus Quick Boys) en de regio Rotterdam.

ASWH

Trainer: Bill Tukker

Vertrokken spelers: Richard Lodder, Xander van der Veeke (beiden Barendrecht), Louis van Kleef (Capelle), Alexander de Jong en Sjoerd van der Waal (beiden Ijsselmeervogels), Willem-Jan Barendregt (gestopt), Bram Plomp (SSV ’65) en Marco Nijssen (RVVH)

Nieuwe spelers: Michael Mikkers (SC Feyenoord), Nixon Dias (DOTO), Raymond Ernst (SHO), Jerry de Jong (FC Utrecht 2), Rory van der Weijden (Dubbeldam), Denys Spry (NSVV) en Derk Schut (DOVO)

Nixon Dias, één van de mannen die het nieuwe ASWH vorm moeten geven

Schiet Arjan Human dit seizoen weer met scherp?

Kan aanvoerder Johan Sturrus wederom een prijs in ontvangst nemen of wacht een bouwseizoen?

ASWH-supporters op FOK!: methodmich, Panic_a

CAPELLE

Trainer: Henk Schouten

Vertrokken spelers: Ton van Bremen (gestopt), Mike Lopes (Leonidas), Murat Mazlum (FC Mozaïek), Charble Triebel, Gino Jubithana en Denzel Jubithana (allen Deltasport)

Nieuwe spelers: Nicky van Katwijk (Excelsior Maassluis), Marco Albregts (Leonidas), Jilmar Lawansuka (Excelsior 2), Kenneth Whitlau (SC Feyenoord), Louis van Kleef (ASWH) en Raymond Roos (SHO)

Doet Louis van Kleef namens Capelle opnieuw van zich spreken?

Een garantie voor goals: Henk Roeland

Gaat Raymond Roos Capelle versterken?

DOTO

Trainer: Jasper de Muijnck

Vertrokken spelers: Giovanni Franken (Barendrecht), Nixon Dias (ASWH), Benjamin Martha (RBC Roosendaal), Taoufik Ameziane (Hoek), Dave de Vos en Eldrick Cristina (beiden RVVH), Nick van Wordragen (Noordwijk) en Abdoullah Bourchid (XerxesDZB)

Nieuwe spelers: Kevin Vink en Marco Clarijs (beiden Excelsior Maassluis), Patrick End (SHO), Michael van Dommelen en Alexander van Dommelen (beiden FC Dordrecht), Sebastiaan Pot (Sparta), Brian Leons en Adel Askarian (beiden RBC Roosendaal 2), Lenine Cebral Semedo (TOGR) en Danny Krayema (SCO ’63)

Keeper Jacob van der Belt moet de stabiele factor in een flink veranderd DOTO zijn

Kan Patrick End aanvoerder Giovanni Franken doen vergeten?

EXCELSIOR MAASSLUIS

Trainer: Ben Spork

Vertrokken spelers: Kevin Vink en Marco Clarijs (beiden DOTO), Mark de Waal (Lyra), Oscar Laguna Burgos en Harold Loeve (beiden ’s-Gravenzandse SV), Marco Meijer en Nees Pellikaan (beiden Westlandia), Nicky van Katwijk (Capelle) en Silvino Soares (FC Zwolle)

Nieuwe spelers: Kelly Giesen (Nieuwenhoorn), Brian Zalmijn (Sparta 2), Demis Xanthopoulos (Barendrecht), Nico Ramos (TOGR), Nilton Tavares Romas en Jermaine Camron (beiden Spartaan ’20), Royama Ibrahim en Jurry Heskes (beiden Excelsior 2)

Tom Visser, een routinier in een Excelsior Maassluis dat flink aan kwaliteit ingeboet lijkt te hebben

HEERJANSDAM

Trainer: Cees Lagendijk

Vertrokken spelers: Christiaan Koremans en Remco Koremans (beiden TOGR), Giovanni Klaverweide (Papendrecht), Dennis Bergman en Thijs Oomsen (beiden Smitshoek), Leonardo Mouwen (Kozakken Boys), Gert-Jan Melaard (Stellendam), Jaime da Silva Mendes (SC Feyenoord) en Jacco van Pelt (Rijsoord)

Nieuwe spelers: Ondiran Valentijn (Sparta 2), Axel van de Heuvel (SC Feyenoord), Anouar Hamdi (Voorschoten ’97), Luc van Loon (KFC Nieuwmoer), Alexandros Solos (SC Feyenoord), Lesley van Waas (SVVSMC), Joren van der Linden (FC Utrecht A1), Ade Muhamad (SV Ommoord), Ruud Langenberg en Rob Langenberg (beiden TOGR) en Erik de Kruyk (Willem II)

Gaat zaalvoetbalinternational Bryan Pereira dit seizoen wel in dienst van het team spelen?

Aanvoerder Jeroen Koppelaar hoopt met zijn ploeg uit de degradatiezone te blijven

KATWIJK

Trainer: Henny Lee

Vertrokken spelers: Ronald Pronk (gestopt), Jerry de Groot en Ronald Kuijt (beiden Rijnvogels), Arno van der Voort (JOS / Watergraafsmeer), Raymond van Es (UVS), Benjamin van der Zwan (Vitesse Delft), Ronald Turenhout (FC Lisse), Peter Ederveen (Noordwijk), Jerry van Wonderen en Gerben de Roode (beiden onbekend)

Nieuwe spelers: Arie Jonker (NAC Breda), Quincy van Ommeren (AFC), Elroy Lammers (FC Volendam), Jermaine Holwijn (DOVO), Tahir Akhamrane (AGOVV), Joey Rietbroek (ADO Den Haag A1) en Jack Honsbeek (Spakenburg)

Maakt Sander Molenaar ze net zo makkelijk als vorig seizoen?

Toont Jermaine Holwijn ofwel "Super Mario" zich de leider in de defensie?

Gaat de prima middenvelder Wouter Verheij mooie dingen laten zien?

Katwijk-supporters op FOK!: Hoornes, Insistor, Hork

KOZAKKEN BOYS

Trainer: Ad van Seeters

Vertrokken spelers: Mustafa Aksit (Spakenburg), Dennis van den Berg (GVVV), Roland Jansen , Niels Kerkhof en Pascal de Nijs (allen gestopt), Edgar Mulder (onbekend), Patrick Werther (Sleeuwijk), Iwan van Oord (Altena), Arco van Oord (Schelluinen), Mauricio Cabeza en Ruben Wilson (beiden AFC), Frank Jongbloets (Schijndel), Arco van Oord (Schelluinen) en Antoine Wellens (FC Eindhoven)

Nieuwe spelers: Sander Duindam (IJsselmeervogels), Henny Hol en Menno den Braber (beiden Baronie), Hans de Jong (Stedoco), Stefan Walhain (Schelluinen), Gregory Thym (Geinoord), Sven Baas (FC Eindhoven), Leo Koswal (Deltasport), Leonardo Mouwen (Heerjansdam), Shmuel Scheimann (Israël), Duane Sinester (FC Haarlem) en Thijs Houwing (Cambuur Leeuwarden)

Thijs Houwing wil via Kozakken Boys zijn loopbaan weer een duw omhoog geven

De beer van Geinoord, Gregory Thym, moet de Werkendammers defensief leiden

Leo Koswal heeft weer een nieuwe club

FC LISSE

Trainer: Niek Oosterlee

Vertrokken spelers: Kenny Heemskerk (ADO ’20), Kevin Winter en Jeffrey Winter (beiden IJsselmeervogels), César Mendoza (Geinoord), Rivallino Sleur (Ter Leede), Erik Homan, Melvin Nijlhof en Lorenzo Netteb (allen Spakenburg)

Nieuwe spelers: Edgar van Schie (ARC), Arjan van Heusden (Rijnsburgse Boys), Sezer Aksoy (Scheveningen), Bob Kemper (Stormvogels / Telstar amateurs), Kee-Hoei Tan (terug uit China), Ronald Turenhout (Katwijk), Robin Stolp en Dorus van der Voort (Haarlem), Marvin Nieuwlaat (GDA) en Patrick Duarte (ADO Den Haag 2)

De ervaren aanvaller Dennis Iliohan wil weer schitteren

Robin Stolp komt met grote plannen uit Haarlem

Kan Edgar van Schie iets toevoegen?

FC Lisse-supporters op FOK!: Lissov

NOORDWIJK

Trainer: Hein van Heek

Vertrokken spelers: Stefan Schaafsma en Steve Promes (beiden ARC), Maarten Kok en Marijn de Kok (beiden FC Volendam), Wouter van der Kolk (Vitesse Delft), Paul Reumer (Zuidvogels), Korneel van der Plas (VVOG), Jeffrey de Vries (SJC) en Ardon de Waard (gestopt)

Nieuwe spelers: Rosco Cyrus (FC Dordrecht), Michael Scholten en Kevin van der Geest (beiden Scheveningen), David van der Lijcke (AFC Ajax), Nick van Wordragen (DOTO), Peter Ederveen (Katwijk) en Dilshan Fong Tin Joen (FC Volendam)

Kan Bram Marbus het niveau nog aan?

Kan Peter Ederveen iets brengen?

RIJNSBURGSE BOYS

Trainer: Ted Verdonkschot

Vertrokken spelers: Tesso de Munck (gestopt), Frank Aboikoni (DOVO), Arjan van Heusden (FC Lisse) en Justin Stuy (ADO ’20)

Nieuwe spelers: Nick Schnater (Spakenburg), Tim van Breukelen (Ijsselmeervogels), Jordi Snijders (Stormvogels / Telstar) en Brayton Biekman (FC Den Bosch)

Brayton Biekman, goed genoeg voor de hoofdklasse?

Schalenverzamelaar Erwin van der Lugt bleef RBB trouw

Hij is lang en voor niemand bang: Joost Kuhlmann

Rijnsburgse Boys-supporters op FOK!: Bjoro

SHO

Trainer: Richard Middelkoop

Vertrokken spelers: Ramon Barendregt (Barendrecht), Patrick End (DOTO), Raymond Ernst (ASWH), Mark van der Hor (TOGR), Boudewijn de Jong en Leon van der Hoeven (beiden RVVH), Raymond Roos (Capelle), Paul Verboom (IJsselmeervogels), Marco Molendijk (DCV), Norman Tan (Deltasport), Rudy Bänffer (WCR) en Johan Eland (Dinteloord)

Nieuwe spelers: Steven Vliet, Glenn den Uijl en Serkan Karal (allen Excelsior 2), Rogier Schomaker (Nieuwerkerk), Martijn Hoek (Nieuwenhoorn), Rafael Andrade en John Powel (beiden Barendrecht), Leon de Geus en Leon Batenburg (beiden Strijen), Geoffry van der Boor (Unitas) en Faisel Aliradja (Concordia)

De snelle Geert Bakker moet het zonder maatje Ramon Barendregt doen voorin

Linkspoot Yuki Ozawa bleef het leeggestroomde SHO trouw

SHO-supporters op FOK!: Mindlight

TER LEEDE

Trainer: Frank Bloemheuvel

Vertrokken spelers: Carlo van Zelst (Rijnvogels), Jurgen Faerber (TOGR), Germain Gotschin (Voorland), Patrick Kalkema, Mark Jansen en Hicham Rbii (allen Alphense Boys) en Danny Voskuil (Scheveningen)

Nieuwe spelers: Rivallino Sleur (FC Lisse), Richard Corts (ARC), Jesper Hovenkamp (DWV), Frank de Groot (Concordia), Terry Klokkenmeijer (AFC Ajax), Ramiro Griffith (Appingedam) en Houssin Bezzai (Haarlem)

Maakt Florencio Cornelia ze weer makkelijk?

Richard Corts komt om te scoren

TOGR

Trainer: Theo de Boon

Vertrokken spelers: Nico Ramos (Excelsior Maassluis), Lenine Cabral Semedo (DOTO) en Rustem Pepaj (PFC)

Nieuwe spelers: Remco Koremans en Christiaan Koremans (beiden Heerjansdam), Mark van der Hor (SHO), Nahom Mengistu (Excelsior 2) en Jurgen Faerber (Ter Leede)

Kan de agressie van Mark van der Hor helpen van TOGR een surprise te maken?

Remco Koremans komt met tweelingbroer Chris van Heerjansdam. Haalt TOGR problemen in huis?

VITESSE DELFT

Trainer: Wim Schaap

Vertrokken spelers: Roger Poldervaart (SV Den Hoorn) en Patrick Stapert (Semper Altius)

Nieuwe spelers: Quincy Angeliste en Selim Seidu Larry (beiden JAC), Gregory Gyebi (Scheveningen), Wouter van der Kolk (Noordwijk), Jesper Leerdam en Ché Jenner (beiden ADO Den Haag 2) en Benjamin van der Zwan (Katwijk)

Wouter van der Kolk is de belangrijkste nieuweling in Delft

Vitesse Delft-supporters op FOK!: CrazyRay

Eerste speelronde, zaterdag 2 september

Excelsior Maassluis - FC Lisse
Vitesse Delft - Heerjansdam
Ter Leede - TOGR
Rijnsburgse Boys - SHO
Katwijk - Noordwijk
DOTO - Kozakken Boys
ASWH - Capelle

Wil je jouw naam ook als supporter bij een club? Meld het dan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suijk op 09-08-2006 16:52:19 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 6 augustus 2006 @ 17:54:57 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_40546787
Over een goeie OP gesproken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40547553
Michel, je vergeet mij.
pi_40547620
Wat een oerlelijke logo's allemaal.
pi_40548626
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:

[afbeelding]
Kan Bram Marbus het niveau nog aan?
Het is nog maar de vraag of Marbus de kans krijgt dat te laten zien:
quote:
Pech achtervolgt Marbus

Gepubliceerd op 02 augustus 2006, 00:12

noordwijk - Het is maar de vraag of Bram Marbus komend seizoen nog aan voetballen toekomt.

De voetballer van vv Noordwijk werd onlangs opnieuw twee keer geopereerd aan beide voeten en overweegt te stoppen als het herstel niet voorspoedig verloopt. ,,Ik ben niet meer de jongste'', zegt Marbus.

De Noordwijker, die vorig jaar na dertien seizoenen met profvoetbal stopte en zich weer bij zijn oude cluppie aanmeldde als amateur, beleeft bijna louter rampspoed. De tweede helft van het seizoen kwam hij door een knobbel onder zijn voet nauwelijks aan spelen toe.

Leidsch Dagblad
Jerry van Wonderen is trouwens naar Beursbengels vertrokken
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_40561233
Lorenzo Netteb is, zoals bekend, vertrokken naar de Belgische tweedeklasser KVSK United en speelt niet meer voor Spakenburg. Zijn naam kan derhalve weg bij de vertrekkende spelers van FC Lisse.
pi_40561570
Mooie OP MM, maak er als je wilt ook zo een voor hoofdklasse B
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40564617
Vitesse Delft voor het eerst weer in jaren op het hoogste niveau, helaas voetbal ik er zelf niet meer. Ga toch elke zaterdag kijken.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:34:22 #9
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40565324
Ziet er goed uit man.
pi_40576746
CrazyRay als fan van Vitesse Delft toegevoegd, leuk!

Panic_A, moet je wel meer gaan posten en niet wegblijven als ze ineens uit tegen Dordt moeten. Maar vooruit, je staat er tussen.

@Angstgegner: Technisch gezien is Lenny toch via Spakenburg naar KVSK United gegaan?

@Insistor: Dank voor Van Wonderen, dat wist ik (en Hoornes ook niet) nog niet.

Mocht Marbus stoppen, dan is Noordwijk helemaal onthoofd. Bram Meurs wil nog weg en Rosco Cyrus, die zou komen, komt toch niet. Hij gaat naar TOP Oss.
www.thuisuiteten.nl
pi_40576928
Goede OP

Leuk om middels dit topic deze competitie te gaan volgen. Ik heb niet echt veel met de clubs. RBB misschien iets meer dan de rest, omdat de tegenstander was van mijn favo amateurclub Geldrop toen Geldrop voor het laatst algeheel kampioen werd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40610381
Mooie OP inderdaad. Ik ga regelmatig bij Katwijk kijken; niet alle wedstrijden, maar meestal een stuk of 15. Ligt een beetje aan de werktijden.
Zal dit topic in de gaten houden
pi_40610446
Wil je tussen de supporters? Dan zet ik je er bij.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:21:37 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40610476
Had Barendrecht in moeten zitten .

Hoe zijn die nieuwelingen van Vitesse Delft eigenlijk? Vond vorig jaar TOGR sterker dan VD, verwacht van TOGR wel een verrassing. En het zou leuk zijn als Heerjansdam het weer eens aardig doet .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40610548
Heerjansdam? Laat die maar gewoon weer elfde worden ofzo.

Op zich een leuke vereniging, maar die spelers.... Nu zijn er al twee eikels weg, maar er zijn er nog een paar gebleven.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:24:57 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40610590
Oh, ik kom er nooit, maar ken mensen die er vaak komen en ze zijn de enige die de regiotrots nog een béétje hoog kunnen houden he .
pi_40610622
Wij vallen buiten de regio dan?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:26:07 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40610635
Ik snap trouwens niet dat SHO in Powel een echte basisspeler ziet. Bij Barendrecht vond ik hem altijd maar matig. Kan voor m'n gevoel bij lange na niet tippen aan Barendregt.
pi_40610647
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Op zich een leuke vereniging, maar die spelers.... Nu zijn er al twee eikels weg, maar er zijn er nog een paar gebleven.
Zoals Bryan 'Mijn medespelers doen alles fout en ik ben perfect' Pereira.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:27:35 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40610691
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Wij vallen buiten de regio dan?
Nee, maar dat geldt voor TOGR, DOTO e.d. ook . Van het rijtje Heerjansdam/Smitshoek/Barendrecht is Heerjansdam (alweer een tijdje) de enige ploeg die wat laat zien.
pi_40610695
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef BVO het volgende:
Ik snap trouwens niet dat SHO in Powel een echte basisspeler ziet. Bij Barendrecht vond ik hem altijd maar matig. Kan voor m'n gevoel bij lange na niet tippen aan Barendregt.
Kwestie van geld. De sponsor is weg, dus ook de beste spelers. Ze moeten het nu doen met mindere jongens, noodgedwongen.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:27 schreef BVO het volgende:

[..]

Nee, maar dat geldt voor TOGR, DOTO e.d. ook . Van het rijtje Heerjansdam/Smitshoek/Barendrecht is Heerjansdam (alweer een tijdje) de enige ploeg die wat laat zien.
Okee, op die manier. Laat Barendrecht maar promoveren, leuk clubje wel nu.

Smitshoek is opvanghuis van mislukte spelers bij jullie en Heerjansdam toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_40610756
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Panic_A het volgende:

[..]

Zoals Bryan 'Mijn medespelers doen alles fout en ik ben perfect' Pereira.
Ik verheug me alweer op het zaalvoetbaltoernooi (en ja, daar ben ik vrij vroeg mee)!

Nicky van der Ent, nog zo'n menneke.
www.thuisuiteten.nl
pi_40626449
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef BVO het volgende:
Hoe zijn die nieuwelingen van Vitesse Delft eigenlijk? Vond vorig jaar TOGR sterker dan VD, verwacht van TOGR wel een verrassing.
Heb van de nieuwelingen nog niet veel gezien, ben niet bij de oefenwedstrijden geweest. Die van Noordwijk moet een goeie zijn en ook een gozer van JAC.
Bij de eerste ronden van Stads Delft Bokaal kreeg zoals altijd de jeugd de kans. Zitten weer wat goeie jongens tussen (net niet goed voor hoofdklasse). Maar ja zo heb ik ook gedebuteerd in het eerste.

TOGR en barendrecht waren in onderlinge wedstrijden tegen VD idd de sterkere, en VD heeft geluk gehad in de play-offs
pi_40633439
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Wil je tussen de supporters? Dan zet ik je er bij.
Ja hoor da's prima
Het is wel even wennen zo met die "nieuwe" indeling; ken een aantal clubs geheel niet. Zal me eens een beetje inlezen hier en daar. Van mij mag het wel beginnen (begint zo laat altijd)
pi_40648713
Overigens nog een transfer die ik gemist had. Kevin Vink van Excelsior Maassluis is niet zoals de bedoeling was naar DOTO gegaan, maar gaat voor RKC Waalwijk spelen. Hoorde ik gisteren de hoofdredacteur van de presentatiegids. Mooie stap voor Kevin!

Binnenkort maar eens kijken of we een voorzichtige voorspelling kunnen gaan doen. Ik vrees dat ASWH gelijk heeft met de doelstelling om in het linkerrijtje te spelen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')