Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef sjimz het volgende:
Ik zal er op lettenMaar dit was gewoon te verleidelijk
![]()
Vierendelen of Kielhalen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Agentjes die uitlokken. Wat staat daar ook alweer voor straf op?![]()
Komt voor elkaarquote:Op zondag 16 juli 2006 12:17 schreef -Wolf- het volgende:
Het grote AFC Ajax-topic #400: Wij zijn Ajax!
Mods, opschonen dit topic. Wat een hoop onzinposts weer. Zinloos getrol.
alweer? ik ben net wakker man.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:58 schreef sjimz het volgende:
Er wordt weer flink getrollt in het ajax topic![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:43 schreef Dos37 het volgende:
jazeker. Tegen beter weten voor het kampioenschap gaan al 7 jaar
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
ej Vaduz, die kerel bracht me alleen op het idee om de vraag te stellen, 4 van mijn 6 punten gelden niet specifiek voor deze kerel.
De topic bouwt dus niet op de mening van die ene kerel, op de vraag of het merendeel van de Feijenoord supporters naïef is. Getuige ook kuijtmoetblijven.nl
Zijn Feijenoord supporters naïef?
en sommige mensen snappen dit wel
[..]
Zo, vragen beantwoord, terecht dicht dus nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zit anders de Kuip altijd vol? 1 woord, clubliefde.....
Waarom denken ze anders dat Kuijt blijft? Omdat ie nog steeds nergens anders getekend heeft
Waarom denken ze anders dat ze voor een verrassing kunnen zorgen? De bal is rond
Waarom denkt deze kerel anders dat De Cler en Gio zomaar even komen?Wishfull thinking is niet verboden
Waarom denkt deze kerel anders dat AZ maar wat dom om zich heen koopt?Mening van 1 persoon, niet echt realistisch
Waarom vinden ze zich anders tot de top 3 behoren als de laatste 3 titels gehaald zij in 1999, 1993 en 1984?
Historisch bepaald.
Had ScoRpion geen zin ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze week is VBL wat onbemand, dus heb ik hulp ingeschakeld.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
waarvoor natuurlijk veel dankquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gebeurdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
VBL-Awards 2006: Nominaties en stemrondes.
Doe us dicht. Doe dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |