quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
Onze nieuwe spits, vervanger van Kuijt.
Jippiequote:KUYT BLIJT 100% ZEKER BIJ FEYENOORD
Dit meld www.vakkiew1.tk zo net..
Dirk kuyt blijft nog zo wie zo een half seizoen bij Feyenoord reden omdat zijn Droomclub er nog niet is en omdat zijn vader ziek is en niet zoon beetje ook, dit nieuws is wel echt en dat van Braafheid niet dat was ook maar van een FC Utrecht supporter.
dit is wel het juiste nieuws verteld webmaster Koen Betjes..
Hahaha.quote:
Ik was al afgehaakt na de kop van het berichtje.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:37 schreef Erasmusch het volgende:
Toch knap om zoveel spelfouten in die paar regels te proppen.
Als ie zo gaat spelen als tijdens het Jeugd-EK ga je er veel plezier aan beleven.quote:
Nah met Greene op het middenveld kom je in ieder geval wel in het linkerrijtje.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Daar is alle ruimte voor als rechtsback. En op het middenveld is hij toch maar jan middelmaat. Hij voegt er niks aan toe, daar komt hij techniek, inzicht en handelingssnelheid tekort. Dus die waardeloze trainer moet maar is in gaan zien dat greene back hoort te spelen. Vorig jaar ging het ook fout toen Greene op het middenveld ging spelen.
Als hij zo gaat spelen als de laatste 2 wedstrijden mischien de rest was hij niets.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ie zo gaat spelen als tijdens het Jeugd-EK ga je er veel plezier aan beleven.
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nah met Greene op het middenveld kom je in ieder geval wel in het linkerrijtje.
Wat zou jij liever willen een paar ton opstrijken bij Feyenoord of het FIFPro-toernooi spelen voor werkloze voetballers?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:47 schreef Erasmusch het volgende:
Altheer en Sammuel zijn ook nog vrij jong toch? Hopelijk komen die in de winterstop weer bij het eerste. Gyan, Aerts en zeker Mtiliga mogen oprotten.
Afgelopen week interview met Mtiliga:
wil je niet liever verhuurd worden?
nee, ik heb nog 1 jaar contract en dat dien ik uit
maar hier krijg je geen speelminuten?
blablabla bewijzen, ik wil alleen bij Feyenoord spelen
Die gast heeft gewoon een contract van een paar ton![]()
Heb je wel gelijk in.Maar toen was ie ook erg goed.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij zo gaat spelen als de laatste 2 wedstrijden mischien de rest was hij niets.
Feyenoord ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:52 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou liever willen dat hij werkloos was.
Zit die Watamaleo (of hoe je het schrijft) er ook nog bij?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef Erasmusch het volgende:
Davids iig
Die heeft er nooit bijgezeten, volgens mij...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zit die Watamaleo (of hoe je het schrijft) er ook nog bij?
Die heeft er nooit bij gezeten dacht ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zit die Watamaleo (of hoe je het schrijft) er ook nog bij?
quote:Feyenoord misschien geïnteresseerd in Nevland
GRONINGEN - John Metgod, de assistent-trainer van Feyenoord, was zaterdagavond in de Euroborg aandachtig toeschouwer bij de wedstrijd van FC Groningen tegen Porto.
Metgod kwam naar Groningen voor de Noorse spits Erik Nevland. Bij een eventueel vertrek van Dirk Kuijt bij de Rotterdamse club zou hij de opvolger moeten worden van de international.
Zowel FC Groningen, Nevland als Feyenoord willen nog niets kwijt over de eventuele interesse voor de Noorse spits.
TV Noord
Chris Woerts mailde me en zei dat ik niet bang hoefde te zijn dat Nevland op hun lijstje stondquote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Feyenoord houdt nog altijd rekening met een vertrek van Dirk Kuijt. En wederom duikt de naam van
Erik Nevland op als opvolger van Kuijt.
[..]
Ik schat Wim Jansen toch iets slimmer in inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Chris Woerts mailde me en zei dat ik niet bang hoefde te zijn dat Nevland op hun lijstje stond![]()
Als hij dat zegt dan geloof ik hem wel.
En over 4 week spelen we tegen elkaar in de Euroborg, misschien was hij de FC wel gewoon aan het bekijken voor die wedstrijd.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Feyenoord houdt nog altijd rekening met een vertrek van Dirk Kuijt. En wederom duikt de naam van
Erik Nevland op als opvolger van Kuijt.
[..]
Dat hopen we dan maarquote:Op zondag 23 juli 2006 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Chris Woerts mailde me en zei dat ik niet bang hoefde te zijn dat Nevland op hun lijstje stond![]()
Als hij dat zegt dan geloof ik hem wel.
Ronald Koeman.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kolkka, Timmer, Huysegems, Lucius :´)
R. Koeman compenseert dit ruimschootsquote:Op zondag 23 juli 2006 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kolkka, Timmer, Huysegems, Lucius :´)
2 titels, 1 beker, 2 keer laatste 8 van de CLquote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ronald Koeman.
Wat ga ik weer lachen, als Feijenoord psv weer verslaat dit seizoen
Als ze nu ook nog eens van de kleintjes winnen kunnen we helemaal lachen.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ronald Koeman.
Wat ga ik weer lachen, als Feijenoord psv weer verslaat dit seizoen
"Er is maar één echte Koeman"....quote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 titels, 1 beker, 2 keer laatste 8 van de CL
Nou en.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 titels, 1 beker, 2 keer laatste 8 van de CL
Nou en.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer kampioen in de laatste 32 jaar was het toch?
Zingen ze daar dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
"Er is maar één echte Koeman"....
Gaan ze dat dit jaar weer zingen in ehvn?
Die hele ondertitel slaat natuurlijk nergens op, hahahaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang mijn ondertitel geldig is mag jij dat best denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |