Geen ingespeeld team, het wordt weer echt een bouwjaar heb ik het idee. De eerste 10 wedstrijden is het zaak niet teveel puntverlies te lijden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef Gollemrulez het volgende:
het viel mij behoorlijk tegen. ik weet dat je niet teveel hoefde te verwachten, maar de kenmerken waar az juist bekend om staat, kwamen totaal niet naar voren.
Moet je toch wat beter opletten denk ik zo. AZ kwam afentoe heel aardig mee met Arsenal en soms zag je het AZ van vorig seizoen terug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef Gollemrulez het volgende:
het viel mij behoorlijk tegen. ik weet dat je niet teveel hoefde te verwachten, maar de kenmerken waar az juist bekend om staat, kwamen totaal niet naar voren.
Omdat meneer van Gaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef endr0me het volgende:
mij zowieso een enorm raadsel waarom Timmer weg is, die keepte toch altijd enorm goed
Dat is vast cynisch, omdat het andersom is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Denk dat AZ nog niet uit is geschakeld. De wonderen zijn de wereld niet uit. Welliswaar met 0-3 verloren. Maar AZ is net begonnen met trainen terwijl Arsenal al een maand in training is.
Het zal een wonder zijn, maar ik ben een positivo en geef ze nog een klein kansje.
Wat denken jullie ?
Cynisch in een serieus topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is vast cynisch, omdat het andersom is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |