Voortaan uitzendingen op vrijdag (22.30), zaterdag (18.00 en 21.30) en zondag (19.00 en 23.00). Veel voetbal dus, alleen jammer dat ze geen Premiership en Primera Division hebben, dan zal het perfect zijn!quote:Talpa stopt met Café De Sport
Talpa stopt in het nieuwe tv-seizoen met het praatprogramma Café De Sport. Dat bleek maandag tijdens de presentatie van nieuwe Talpa-programma's. In plaats van de talkshow komt de zender zondagavonden om 23.00 uur met een aflevering van De Wedstrijden, waarin deskundigen napraten over de ontwikkelingen in de diverse voetbalcompetities waarvan Talpa de uitzendrechten heeft. Daarbij is geen publiek aanwezig.
Omdat de zender meer voetbalrechten heeft, gaat de programmering enigszins op de schop. Op vrijdagavond (22.30 uur) toont De Wedstrijden duels uit de Jupiler League (Eerste Divisie), de vrijdagavondwedstrijd uit de Eredivisie en wedstrijden uit de Duitse Bundesliga.
Op zaterdag brengen de tv-makers om 22.00 uur duels uit de Eredivisie van die dag in beeld. Op zondagen kunnen kijkers weer om 19.00 uur met het bord op schoot kijken naar het complete overzicht van alle wedstrijden uit de Eredivisie. De uitzendingen worden aan elkaar gepraat door Wilfred Genee, Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen.
Naast de Eredivisie, Eerste Divisie, Bundesliga en de Serie A besteedt Talpa komend seizoen ook veel aandacht aan de KNVB-beker, Jong Oranje en de uitwedstrijden van het Nederlands elftal op weg naar de kwalificatie voor het EK in 2008.
Ging dat niet over de Jupiler League?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:40 schreef APK het volgende:
Las ik nou ergens dat ze bepaalde voetbalwedstrijden live gaan streamen, of ging dat over het programma 'De Wedstrijden'
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Trancelocator het volgende:
Ging dat niet over de Jupiler League?
De Jupiler League kun je inderdaad tegen betaling live op internet zien; waarschijnlijk ook de wedstrijden uit de Bundesliga.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:40 schreef APK het volgende:
Las ik nou ergens dat ze bepaalde voetbalwedstrijden live gaan streamen, of ging dat over het programma 'De Wedstrijden'
Merci.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jupiler League kun je inderdaad tegen betalen live op internet zien; waarschijnlijk ook de wedstrijden uit de Bundesliga.
De samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden vond ik altijd wel fijn. Maar ik vond het vorig seizoen inderdaad vervelend dat ze dat tussen andere wedstrijden door deden.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Nywuob het volgende:
Ik hoop dat ze kijker niet langer vervelen met samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden tijdens "De Wedstrijden". Of anders pas aan het einde van het programma voor de mensen die het hebben gemist. Dan ook nog die oersaaie analitici eruit gooien en dan zou het al een stuk beter zijn.
Ze mogen best samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden uitzenden, maar dan graag wel op het eind en niet tussen de reguliere samenvattingen door. Ik heb geen zin om steeds naar die eindeloze herhalingen te moeten kijken.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden vond ik altijd wel fijn. Maar ik vond het vorig seizoen inderdaad vervelend dat ze dat tussen andere wedstrijden door deden.
Maar ik moet zeggen dat het wel goed klinkt wat ze gaan doen. Nu maar afwachten hoe dat in de praktijk uitpakt.
Zal niet gebeuren. Kijkers vasthouden tot het laatste blok zal altijd blijven op een commerciele zender ivm de adverteerders.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ze mogen best samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden uitzenden, maar dan graag wel op het eind en niet tussen de reguliere samenvattingen door. Ik heb geen zin om steeds naar die eindeloze herhalingen te moeten kijken.
En daardoor zijn er een miljoen kijkers verdwenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal niet gebeuren. Kijkers vasthouden tot het laatste blok zal altijd blijven op een commerciele zender ivm de adverteerders.
Ajax kan ik regelmatig via Sopcast kijken en voor de rest vermaak ik mij prima met een stuk of 4 premiership wedstrijden per weekend plus Studio Voetbal en Voetbal Insite.quote:
Miljoen kijkers waren anders ook wel verdwenen; de algemene kijker (TOP3) is inderdaad afgevallen, maar de rest is constant gebleven en gelijk aan twee delen Studio Sport (voor het 8 uur journaal en na het 8 journaal met die 12 goals in 3 min van de onbelangrijke clubs).quote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
En daardoor zijn er een miljoen kijkers verdwenen.
Ik keek vroeger altijd Studio Sport, De Wedstrijden heb ik misschien drie keer gezien.
Bullshit. Niet langer of meer dan bij elke willekeurige andere commerciele zender.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Talpa wel goed bezig, alleen die reclame's zijn zo verdomde lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |