Voortaan uitzendingen op vrijdag (22.30), zaterdag (18.00 en 21.30) en zondag (19.00 en 23.00). Veel voetbal dus, alleen jammer dat ze geen Premiership en Primera Division hebben, dan zal het perfect zijn!quote:Talpa stopt met Café De Sport
Talpa stopt in het nieuwe tv-seizoen met het praatprogramma Café De Sport. Dat bleek maandag tijdens de presentatie van nieuwe Talpa-programma's. In plaats van de talkshow komt de zender zondagavonden om 23.00 uur met een aflevering van De Wedstrijden, waarin deskundigen napraten over de ontwikkelingen in de diverse voetbalcompetities waarvan Talpa de uitzendrechten heeft. Daarbij is geen publiek aanwezig.
Omdat de zender meer voetbalrechten heeft, gaat de programmering enigszins op de schop. Op vrijdagavond (22.30 uur) toont De Wedstrijden duels uit de Jupiler League (Eerste Divisie), de vrijdagavondwedstrijd uit de Eredivisie en wedstrijden uit de Duitse Bundesliga.
Op zaterdag brengen de tv-makers om 22.00 uur duels uit de Eredivisie van die dag in beeld. Op zondagen kunnen kijkers weer om 19.00 uur met het bord op schoot kijken naar het complete overzicht van alle wedstrijden uit de Eredivisie. De uitzendingen worden aan elkaar gepraat door Wilfred Genee, Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen.
Naast de Eredivisie, Eerste Divisie, Bundesliga en de Serie A besteedt Talpa komend seizoen ook veel aandacht aan de KNVB-beker, Jong Oranje en de uitwedstrijden van het Nederlands elftal op weg naar de kwalificatie voor het EK in 2008.
Ging dat niet over de Jupiler League?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:40 schreef APK het volgende:
Las ik nou ergens dat ze bepaalde voetbalwedstrijden live gaan streamen, of ging dat over het programma 'De Wedstrijden'
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Trancelocator het volgende:
Ging dat niet over de Jupiler League?
De Jupiler League kun je inderdaad tegen betaling live op internet zien; waarschijnlijk ook de wedstrijden uit de Bundesliga.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:40 schreef APK het volgende:
Las ik nou ergens dat ze bepaalde voetbalwedstrijden live gaan streamen, of ging dat over het programma 'De Wedstrijden'
Merci.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Jupiler League kun je inderdaad tegen betalen live op internet zien; waarschijnlijk ook de wedstrijden uit de Bundesliga.
De samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden vond ik altijd wel fijn. Maar ik vond het vorig seizoen inderdaad vervelend dat ze dat tussen andere wedstrijden door deden.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Nywuob het volgende:
Ik hoop dat ze kijker niet langer vervelen met samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden tijdens "De Wedstrijden". Of anders pas aan het einde van het programma voor de mensen die het hebben gemist. Dan ook nog die oersaaie analitici eruit gooien en dan zou het al een stuk beter zijn.
Ze mogen best samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden uitzenden, maar dan graag wel op het eind en niet tussen de reguliere samenvattingen door. Ik heb geen zin om steeds naar die eindeloze herhalingen te moeten kijken.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden vond ik altijd wel fijn. Maar ik vond het vorig seizoen inderdaad vervelend dat ze dat tussen andere wedstrijden door deden.
Maar ik moet zeggen dat het wel goed klinkt wat ze gaan doen. Nu maar afwachten hoe dat in de praktijk uitpakt.
Zal niet gebeuren. Kijkers vasthouden tot het laatste blok zal altijd blijven op een commerciele zender ivm de adverteerders.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ze mogen best samenvattingen van eerder gespeelde wedstrijden uitzenden, maar dan graag wel op het eind en niet tussen de reguliere samenvattingen door. Ik heb geen zin om steeds naar die eindeloze herhalingen te moeten kijken.
En daardoor zijn er een miljoen kijkers verdwenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal niet gebeuren. Kijkers vasthouden tot het laatste blok zal altijd blijven op een commerciele zender ivm de adverteerders.
Ajax kan ik regelmatig via Sopcast kijken en voor de rest vermaak ik mij prima met een stuk of 4 premiership wedstrijden per weekend plus Studio Voetbal en Voetbal Insite.quote:
Miljoen kijkers waren anders ook wel verdwenen; de algemene kijker (TOP3) is inderdaad afgevallen, maar de rest is constant gebleven en gelijk aan twee delen Studio Sport (voor het 8 uur journaal en na het 8 journaal met die 12 goals in 3 min van de onbelangrijke clubs).quote:Op maandag 24 juli 2006 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
En daardoor zijn er een miljoen kijkers verdwenen.
Ik keek vroeger altijd Studio Sport, De Wedstrijden heb ik misschien drie keer gezien.
Bullshit. Niet langer of meer dan bij elke willekeurige andere commerciele zender.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Talpa wel goed bezig, alleen die reclame's zijn zo verdomde lang.
idd, zoveel meer valt er van een gemiddelde Nederlandse voetbalpot ook niet te maken. Het valt me wel op dat ik bij SS zelden een uitzending miste, maar dat ik onbewust aan de wedstrijden toch minder waarde hecht. Zolang lange joost alleen worden ingezet bij sterfgevallen, kan dit misschien wellicht dit seizoen wel veranderen...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Suijk het volgende:
Ik heb maar een paar afleveringen gemist. Ik hemel ze niet op, maar ze doen gewoon wat ik wil en dat is samenvattingen uitzenden van de wedstrijden. En zal dus ook gewoon blijven kijken.
En dat is dus zo kut aan Talpa (en andere commerciële zenders). Als ze het belangrijk hadden gevonden gewoon een goed programma neer te zetten, dan hadden ze het wel compacter gemaakt en met wat meer vaart erin. Nu moet je je door "oude" samenvattingen en nutteloze reportages heen worstelen. Ook die vermoeiende analyses zijn zeer vervelend. Zorg dan op z'n minst voor enigszins boeiende analitici.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren. Kijkers vasthouden tot het laatste blok zal altijd blijven op een commerciele zender ivm de adverteerders.
MotD opent ook niet altijd met Man Utd. En gooit er ook reportages doorheen. Of ben ik in de war met MotD2?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
En dat is dus zo kut aan Talpa (en andere commerciële zenders). Als ze het belangrijk hadden gevonden gewoon een goed programma neer te zetten, dan hadden ze het wel compacter gemaakt en met wat meer vaart erin. Nu moet je je door "oude" samenvattingen en nutteloze reportages heen worstelen. Ook die vermoeiende analyses zijn zeer vervelend. Zorg dan op z'n minst voor enigszins boeiende analitici.
Ik zou het liefst een MOTD-achtig programma zien, maar dat zal wel een utopie zijn voorlopig.
Ik zeg ook nergens dat ze moeten openen met de topclubs, hoewel MotD dat toch meestal wel doet. Verder doen ze nauwelijks reportages, wel bij MotD2 maar dan ook vaak pas na de samenvattingen. Daarnaast zijn de analyses boeiender en zit er veel meer vaart in het programma. Gewoon veruit superieur aan De Wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
MotD opent ook niet altijd met Man Utd. En gooit er ook reportages doorheen. Of ben ik in de war met MotD2?
Bij De Wedstrijden wordt alles zo oneindig uitgerekt om die anderhalfuur maar vol te krijgen. Bij MotD zitten natuurlijk ook wel mindere analitici, maar die halen het qua saaiheid niet bij Van Hintum en Van Halst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
Tja, de vaart wordt er ook uitgehaald door die reclames telkens. Bv. een Lawrenson is ook slaapverwekkend. Niet zo erg als Van Halst maar toch.
Volgens mij gaat dat naar 22.00 ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:06 schreef Stefkuh het volgende:
Neme ik aan dat Studio Voetbal naar 21.45/22.00 gaat.
Moet je er insider voor zijn om m interessant te vinden? Bovendien heeft ie een zure stem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef Angstgegner het volgende:
Van Halst is volgens veel insiders de beste voetbalanalist van Nederland en is verre van saai.....
Lekker geforceerd lollig doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Stefkuh het volgende:
Is Harry Vermeegen trouwens nog niet gecontracteerd voor ouderwets maandag avond programma?
Dat ik hem een geforceerde lul vind die de laatste 15 jaar grappig probeert te doen en daar in het geheel niet in slaagt.quote:
Tja ik heb genoten van hem vroeger. Ik snap wel wat je bedoelt ergens, maar goed, dat is zijn type. Ik hoop van harte dattie ergens een contract krijgt zoals bij de TROS deze zomer, maargoed ander topic idd..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ik hem een geforceerde lul vind die de laatste 15 jaar grappig probeert te doen en daar in het geheel niet in slaagt.
Maar goed, dat is voer voor een ander topic, tenzij hij een item bij De Wedstrijden krijgt.
van MediaCourant.nlquote:Talpa verwerft Spaanse voetbalrechten
Talpa heeft voor de komende drie seizoenen de rechten verworven voor de Spaanse Primera Division. Met de digitale televisiezender Sport1 is afgesproken dat zij exclusief de live wedstrijden van deze league mogen uitzenden. Tevens is een overeen- komst gesloten met Sport1 om ook de rechten voor de Nederlandse markt te delen van nog vijf van de grootste voetbalcompetities van Europea en de Engelse FA Cup.
Het gaat hierbij om alle wedstrijden uit de Duitse Bundesliga, Italiaanse Serie A, Portugese SuperLiga, Franse Ligue 1, Schotse Premier League en Engelse FA Cup. Tot voor kort waren de uitzendrechten van deze competities verdeeld over beide partijen. Alle topwedstrijden van deze topcompetities zijn exclusief live te zien op Sport1, terwijl Talpa deze competities in samenvatting brengt.
“Deze Europese competities vormen een prachtige aanvulling op ons Nederlandse voetbalpakket met de Eredivisie, Jupiler League, de KNVB Beker, de uitwedstrijden van Oranje en de wedstrijden van Jong Oranje“, aldus Ronald Goes, algemeen directeur van Talpa TV. “Op zaterdagavond zullen we vanaf komend weekend oude tijden laten herleven met een overzicht van de wedstrijden uit de Bundesliga om 18.00 uur. Vanaf volgende week bieden we de kijkers op zondag aan het eind van de avond een rondje langs bijna alle Europese velden, met onder meer uitgebreide aandacht voor alle hoogtepunten en samenvattingen van de Spaanse en Italiaanse competitie. Zo hoeven voetballiefhebbers niet langer te zoeken. Ze kunnen het hele jaar door bij Talpa terecht voor een zeer compleet voetbaloverzicht.”
“Sport1 biedt als enige televisiezender in Nederland een compleet overzicht van alle Europese voetbalcompetities, inclusief de Champions League en Engelse Premier League“, vertelt Jeroen Bergman van Chellomedia, eigenaar van Sport1. “Alle topwedstrijden worden live uitgezonden op Sport1 dat op digitale kabel tot 8 kanalen beschikbaar heeft om tegelijk verschillende wedstrijden uit te zenden. Het is aan de voetballiefhebber om de wedstrijd van zijn keuze te selecteren. Deze overeenkomst zorgt ervoor dat Sport1 het alleenrecht heeft in Nederland op de live wedstrijden van alle betrokken competities.”
quote:Je moet luisteren naar wat er leeft onder de kijkers. We gaan helemaal niet meer analyseren op zondagavond zeven uur. Na elke wedstrijd volstaan we met een korte reactie. We streven ernaar om de reclameblokken terug te brengen naar maximaal 4 minuten. Die waren opgelopen tot 8.
Op zaterdagavond van zes tot half acht gaan we op een bank achterover hangen en over voetbal praten.
Misschien als soort voorbeschouwing op de samenvattingen later op de avond.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom op zaterdag
Anderhalf uur lang open deuren intrappen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien als soort voorbeschouwing op de samenvattingen later op de avond.
Aan het eind van het programma een overzicht van de reeds gespeelde wedstrijden is wel oke...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:50 schreef Nywuob het volgende:
Nu nog die suffe herhalingen van samenvattingen eruit gooien.
Ze zijn niet gek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aan het eind van het programma een overzicht van de reeds gespeelde wedstrijden is wel oke...
Je bedoelt voor dat praatprogramma?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op zaterdag hebben ze natuurlijk de bundesliga
Op zaterdag ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bedoelt voor dat praatprogramma?
Nabeschouwingen van de BL zullen toch niet zoveel kijkers zullen trekken?
Je kan het natuurlijk ook lezen in dit topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef Erasmusch het volgende:
OK. Heb nog niet helemaal door waar ze allemaal de rechten van hebben. Zie het over een paar weken wel.
Kan je niet ff een tabelletje maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook lezen in dit topic
De Wedstrijden 06/07 #1: Talpa = Voetbal.
Ja, vorig seizoen hadden we ook zo'n lijstje met uitzenddata... hangt nog steeds op mijn koelkastquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kan je niet ff een tabelletje maken?
nee talpa heeft ook de rechten van LIVE wedstrijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:10 schreef assie het volgende:
De live-wedstrijd op vrijdag in de bundesliga lijkt me eenmalig niet??? Morgen zendt de ARD deze wedstrijd ook uit, alle overige rechten liggen daar bij "Arena" (pay-tv). Neem aan dat Talpa dan ook alleen de rechten heeft voor de samenvattingen...
Er is een nieuwequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen hadden we ook zo'n lijstje met uitzenddata... hangt nog steeds op mijn koelkast
Talpaquote:Minder geklets bij Talpa
Het Talpa-voetbalprogramma De Wedstrijden wordt in het nieuwe voetbalseizoen onderbroken door minder lange reclameblokken en ook wordt er minder geanaliseerd. "Door deze wijzingen door te voeren maken we geen knieval, maar luisteren we wel naar wensen van de kijkers", aldus een Talpa-woordvoerder vrijdag.
De wijzingen kwamen in samenwerking met de Eredivisie CV (ECV) tot stand. Die stelde afgelopen seizoen als eis dat samenvattingen maximaal twaalf minuten mogen duren. Daardoor moest er in de anderhalf uur durende show (ook een ECV-eis) naast de wedstrijdbeelden ook veel nagepraat worden met deskundigen. Nu de samenvattingen langer mogen zijn, kan de bal meer rollen.
In de zaterdaguitzending verdwijnen de analyses geheel. Zondag kiezen de programmamakers een wedstrijd van de week. De samenvatting daarvan wordt nabeschouwd, de overige niet. In de late zondagavondversie van De Wedstrijden (in plaats van Café De Sport) komen analyses wel aan bod.
Volgens de Talpa-zegsman leert het eerste seizoen Talpa-eredivisievoetbal dat kijkers meer voelen voor zo'n opzet. "Ze waren natuurlijk jarenlang gewend aan NOS Studio Sport."
hoi hoiquote:Talpa wijzigt format 'De Wedstrijden'
11 augustus 2006, 10:25
Door: Patrick Boor
Kortere reclameblokken en minder analyses, maar bovenal meer voetbal. Dat zijn de ingrediënten voor Talpa om het voetbalprogramma De Wedstrijden weer tot een hapklare maaltijd te bereiden. Het slechte imago moet volgens de zender weggepoetst worden.
"Je moet luisteren naar wat er leeft. Als kijkers ontevreden zijn, proberen we daar wat aan te doen", aldus Wilfred Genee, presentator van De Wedstrijden en hoofd sport van Talpa tegenover De Volkaskrant.
Door de brede maatschappelijke discussie over de vele reclamblokken, de volgorde waarin wedstrijden uitgezonden werden en de eeuwig durende analyses verloor De Wedstrijden iedere week meer kijkers. Het publiek verlangde openlijk naar het oude, vertrouwde Studio Sport.
Maar Talpa probeert, middels een koerswijziging, zieltjes te winnen. "Het wordt de wedstrijd aankondigen en gaan met die bal. In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben. In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
NEE !!! Ze snappen het niet...quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben.
Vertel eens, wat doen ze dan nu nog fout?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
NEE !!! Ze snappen het niet...
Tot nu toe is het ARD bij mij beter. Qua beeld en geluid.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
Geluid is een beetje zacht, maar verder is het alleen maar.
Inderdaad, wat een amateurismequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:09 schreef Panic_A het volgende:
Ik wist al dat Makaay ging scoren voordat ik het zag, beetje jammer.
Monica Lierhausquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:47 schreef LuukBes het volgende:
Geef mij maar die hete rooie van het ARD.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker, maar de tiesto tune is verdwenen ?
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja ik ga ook naar de dance parade vandaag![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
3 vip kaarten omdat ik een website heb![]()
quote:VOETBAL BL BAYERN MUNCHEN-BOR DORTMUND: 255.000
WEDSTRIJDEN JUPILER LEAGUE: 295.000
Het is nog vakantie tijd en mensen moeten nog wennen denk ik. Zodra er meer mensen weet van hebben gaan er meer mensen kijken lijkt me.quote:
tussen de 6 en 700.000 altijd dacht ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel kijkers waren er op SBS altijd?
Ik heb geen printer en ben te lui om te schrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
Heb je mijn nieuwe overzicht nog niet gezien?![]()
maak eens openbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
Inderdaad, goede weekafsluiter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut, lekker een beetje voetbal kijken op de zondagavond; ben je van alles weer bij.
Prima te doen.
Ik heb gewoon geluid hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen geluid bij de stream helaas, hopelijk staat het morgen op de site
Een breedbeeld tv aanschaffen is een idee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Dat semi-breedbeeld is alleen erg storend..
Ik heb hier een breedbeeld staanquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een breedbeeld tv aanschaffen is een idee.
hehe Humberto stond wel een beetje met zn mond vol tanden...quote:
van heel veel wedstijden de goals (duitsland, frankrijk, schotland, liv-chelsea en nog meer geloof ik)quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Een beetje Eurogoals, maar dan anders (en met Jan en Ruud in het decor).quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Beetje gejat van RTL5 toen daar alles nog zat, maar wel prima opzich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
Idd. Sloeg kant nog wal. Verder is het wel leuk, soort van Eurogoals aan het eind van het weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertel eens, wat doen ze dan nu nog fout?
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.
staat toch in het persbericht?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.
lul nou niet zo dom johquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben. In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
Nee; ze gaan de analyses minimaliseren en alleen een wat uitgebreidere analyse bij de wedstrijd van de week. Verder mogen ze nu langere samenvattingen uitzenden, dus er zal meer voetbal uitgezonden worden. Althans, zo heb ik het begrepen. Op zaterdag is er sowieso geen analyse gebral meer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...quote:In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...
Tjezus, begrijpend lezen enzo......quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...
Whahahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Voetbalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat komt er nou precies op vrijdag? en op zaterdag, en op zondag?
Ik vind het nogal prijzig voor een internet stream....quote:Jupiler League
De meeste video’s kun je gratis bekijken, en voor de live wedstrijden en samenvattingen kun je verschillende jaarabonnementen afsluiten.
Als je alleen de wedstrijden en samenvattingen van jouw club wilt zien, betaal je ¤4,95 per maand. Geïnteresseerd in álle wedstrijden en samenvattingen van alle clubs uit de Jupiler League? Dan betaal je ¤9,95 per maand bij het afsluiten van een jaarabonnement.
Je kunt per maand of in één keer vooraf voor het hele jaar (10 maanden competitie) betalen; in het laatste geval krijg je één maand gratis.
Iedereen met een abonnement kan in mei de play-offs bekijken en in de maanden dat er niet gevoetbald wordt (juni en juli), betaal je niks. In die tijd kun je natuurlijk wel de samenvattingen en andere video’s bekijken.
Op proef
Wil je eerst een maand op proef? Geen probleem! Voor ¤0,95 kun je één maand lang alle wedstrijden en samenvattingen van jouw club bekijken. En voor ¤1,95 zie je alle wedstrijden en samenvattingen uit de hele Jupiler League.
Ten slotte is het ook mogelijk om per live wedstrijd, samenvatting en/of goalcompilatie te betalen (pay per view). Met andere woorden: met DeWedstrijden.tv hoef je in het seizoen 2006/2007 geen bal meer te missen!
Bundesliga
Als we zeggen dat je niets hoeft te missen, geldt dat uiteraard ook voor de Bundesliga; de hoogste Duitse divisie waarin dit seizoen een recordaantal van liefst veertien Nederlanders actief is.
De Nederlandse enclave bij Hamburger SV, het vaderlandse tintje bij Borussia Dortmund en de eenzame frontsoldaat bij Bayern München: ze maken komend jaar allen hun opwachting bij DeWedstrijden.tv!
De duels uit de Bundesliga met eigen ogen bekijken? Dat kan! Met abonnementen per maand (¤4,95 voor alle duels), jaar (met 10% korting; ¤44,55) of pay per view (¤1,95 per duel) zit je op de eerste rij! De overige video’s zijn bovendien gratis te raadplegen.
Serie A
Na al het aanbod uit eigen land en dat van onze oosterburen nog steeds geen genoeg gehad? Of ben je gewoon een grote fan van de Serie A? Dan val je bij DeWedstrijden.tv opnieuw met je neus in de boter!
Voor ¤1,95 per wedstrijd zie je wekelijks Lazio Roma, Torino, Cagliari en Catania de degens kruisen met alle andere topclubs uit het land van de regerend wereldkampioen. De samenvattingen en interviews zijn gratis. Kijken dus!
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:40 schreef Erasmusch het volgende:
Een opmerking: geen interview met Sjaak![]()
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voorbeschouwingen op de wedstrijden van vanavond is wel heel relaxed hoor.
Een beetje zoals bij de NOS op zondag om 12.00.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het ook aangenaam kijken; echt zoals het bij RTL5 was twee jaar geleden. Jan Mulder en Jan van Halst zijn ook te pruimen. Het is niet iets waar ik echt voor thuis zou blijven, maar wel aanzet als ik thuis ben
Klopt, het heeft inderdaad veel weg van RTL 5, paar jaar terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het ook aangenaam kijken; echt zoals het bij RTL5 was twee jaar geleden. Jan Mulder en Jan van Halst zijn ook te pruimen. Het is niet iets waar ik echt voor thuis zou blijven, maar wel aanzet als ik thuis ben
En zonder Hans Kraaij sr.!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, het heeft inderdaad veel weg van RTL 5, paar jaar terug.
En dat is maar goed ook, je hoeft niet te blijven analyseren. Nu gewoon samenvattingen en verder geen gezeik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen de eerste zaterdaguitzending, zonder analyses dus.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Cool, de stadionspeaker geeft commentaar.
inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
klopt, hield in met z'n armen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of raakte de keeper hem niet aan?
Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of raakte de keeper hem niet aan?
Heerlijk mijn dag is goed. Het wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humberto net ook: Straks meer goalsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie die opbeurende woorden aan het begin over Gyan
Er passen ook 30 mensen in een Mini Cooperquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
Toch netjes zo'n 11.000 man in een stadion waar er net 3500 inkunnen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
Toch netjes zo'n 11.000 man in een stadion waar er net 3500 inkunnen
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Er passen ook 30 mensen in een Mini Cooper
Gebeurt toch niks, saaie kutwedstrijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef Oviedeee het volgende:
AZ natuurlijk weer als laatste...
Zal wel een 0-0 zijn geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt toch niks, saaie kutwedstrijd
Op zijn minst. Ordinair natrappen.quote:
Dat interesseert toch niemand wat buiten Breda?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef Ricky_ het volgende:
Weet Humberto het nou nog niet. Het is NAK, niet en aa cee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |