Ik heb geen printer en ben te lui om te schrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
Heb je mijn nieuwe overzicht nog niet gezien?![]()
maak eens openbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup Max.
Inderdaad, goede weekafsluiter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Absoluut, lekker een beetje voetbal kijken op de zondagavond; ben je van alles weer bij.
Prima te doen.
Ik heb gewoon geluid hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen geluid bij de stream helaas, hopelijk staat het morgen op de site
Een breedbeeld tv aanschaffen is een idee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Dat semi-breedbeeld is alleen erg storend..
Ik heb hier een breedbeeld staanquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een breedbeeld tv aanschaffen is een idee.
hehe Humberto stond wel een beetje met zn mond vol tanden...quote:
van heel veel wedstijden de goals (duitsland, frankrijk, schotland, liv-chelsea en nog meer geloof ik)quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Een beetje Eurogoals, maar dan anders (en met Jan en Ruud in het decor).quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Beetje gejat van RTL5 toen daar alles nog zat, maar wel prima opzich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
Idd. Sloeg kant nog wal. Verder is het wel leuk, soort van Eurogoals aan het eind van het weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |