hehe Humberto stond wel een beetje met zn mond vol tanden...quote:
van heel veel wedstijden de goals (duitsland, frankrijk, schotland, liv-chelsea en nog meer geloof ik)quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Een beetje Eurogoals, maar dan anders (en met Jan en Ruud in het decor).quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien om 1 uur ff herhaling kijken welke wedstrijden zag je ?
Beetje gejat van RTL5 toen daar alles nog zat, maar wel prima opzich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
Idd. Sloeg kant nog wal. Verder is het wel leuk, soort van Eurogoals aan het eind van het weekend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef Ricky_ het volgende:
Alleen die top 3 van Nederlanders is een beetje kansloos.
Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertel eens, wat doen ze dan nu nog fout?
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.
staat toch in het persbericht?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.
lul nou niet zo dom johquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben. In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
Nee; ze gaan de analyses minimaliseren en alleen een wat uitgebreidere analyse bij de wedstrijd van de week. Verder mogen ze nu langere samenvattingen uitzenden, dus er zal meer voetbal uitgezonden worden. Althans, zo heb ik het begrepen. Op zaterdag is er sowieso geen analyse gebral meer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...quote:In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |