Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertel eens, wat doen ze dan nu nog fout?
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat ze op zondagavond 7 uur dus eerst een uur gaan lullen over voetbal (1 wedstrijd) en daarna pas de samenvattingen komen.
staat toch in het persbericht?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe zondagavond uitzending al gezien? Goed zeg.
lul nou niet zo dom johquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben. In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
Nee; ze gaan de analyses minimaliseren en alleen een wat uitgebreidere analyse bij de wedstrijd van de week. Verder mogen ze nu langere samenvattingen uitzenden, dus er zal meer voetbal uitgezonden worden. Althans, zo heb ik het begrepen. Op zaterdag is er sowieso geen analyse gebral meer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
staat toch in het persbericht?
quote:In de belangrijkste uitzending, die van zondagavond zeven uur, wordt nog maar één wedstrijd besproken, door de analisten Ruud Gullit en Jan Mulder, die daarvoor een minuut of drie hebben
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...quote:In een nieuw programma later op de zondagavond komen ze uitgebreider aan het woord", zegt Genee.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...
Tjezus, begrijpend lezen enzo......quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees dus gewoon zondagavond 19 uur 1 wedstrijd met 3 min commentaar, en later op de avond de rest...
Whahahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[..]
Voetbalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
wat komt er nou precies op vrijdag? en op zaterdag, en op zondag?
Ik vind het nogal prijzig voor een internet stream....quote:Jupiler League
De meeste video’s kun je gratis bekijken, en voor de live wedstrijden en samenvattingen kun je verschillende jaarabonnementen afsluiten.
Als je alleen de wedstrijden en samenvattingen van jouw club wilt zien, betaal je ¤4,95 per maand. Geïnteresseerd in álle wedstrijden en samenvattingen van alle clubs uit de Jupiler League? Dan betaal je ¤9,95 per maand bij het afsluiten van een jaarabonnement.
Je kunt per maand of in één keer vooraf voor het hele jaar (10 maanden competitie) betalen; in het laatste geval krijg je één maand gratis.
Iedereen met een abonnement kan in mei de play-offs bekijken en in de maanden dat er niet gevoetbald wordt (juni en juli), betaal je niks. In die tijd kun je natuurlijk wel de samenvattingen en andere video’s bekijken.
Op proef
Wil je eerst een maand op proef? Geen probleem! Voor ¤0,95 kun je één maand lang alle wedstrijden en samenvattingen van jouw club bekijken. En voor ¤1,95 zie je alle wedstrijden en samenvattingen uit de hele Jupiler League.
Ten slotte is het ook mogelijk om per live wedstrijd, samenvatting en/of goalcompilatie te betalen (pay per view). Met andere woorden: met DeWedstrijden.tv hoef je in het seizoen 2006/2007 geen bal meer te missen!
Bundesliga
Als we zeggen dat je niets hoeft te missen, geldt dat uiteraard ook voor de Bundesliga; de hoogste Duitse divisie waarin dit seizoen een recordaantal van liefst veertien Nederlanders actief is.
De Nederlandse enclave bij Hamburger SV, het vaderlandse tintje bij Borussia Dortmund en de eenzame frontsoldaat bij Bayern München: ze maken komend jaar allen hun opwachting bij DeWedstrijden.tv!
De duels uit de Bundesliga met eigen ogen bekijken? Dat kan! Met abonnementen per maand (¤4,95 voor alle duels), jaar (met 10% korting; ¤44,55) of pay per view (¤1,95 per duel) zit je op de eerste rij! De overige video’s zijn bovendien gratis te raadplegen.
Serie A
Na al het aanbod uit eigen land en dat van onze oosterburen nog steeds geen genoeg gehad? Of ben je gewoon een grote fan van de Serie A? Dan val je bij DeWedstrijden.tv opnieuw met je neus in de boter!
Voor ¤1,95 per wedstrijd zie je wekelijks Lazio Roma, Torino, Cagliari en Catania de degens kruisen met alle andere topclubs uit het land van de regerend wereldkampioen. De samenvattingen en interviews zijn gratis. Kijken dus!
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:40 schreef Erasmusch het volgende:
Een opmerking: geen interview met Sjaak![]()
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die voorbeschouwingen op de wedstrijden van vanavond is wel heel relaxed hoor.
Een beetje zoals bij de NOS op zondag om 12.00.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het ook aangenaam kijken; echt zoals het bij RTL5 was twee jaar geleden. Jan Mulder en Jan van Halst zijn ook te pruimen. Het is niet iets waar ik echt voor thuis zou blijven, maar wel aanzet als ik thuis ben
Klopt, het heeft inderdaad veel weg van RTL 5, paar jaar terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het ook aangenaam kijken; echt zoals het bij RTL5 was twee jaar geleden. Jan Mulder en Jan van Halst zijn ook te pruimen. Het is niet iets waar ik echt voor thuis zou blijven, maar wel aanzet als ik thuis ben
En zonder Hans Kraaij sr.!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, het heeft inderdaad veel weg van RTL 5, paar jaar terug.
En dat is maar goed ook, je hoeft niet te blijven analyseren. Nu gewoon samenvattingen en verder geen gezeik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zometeen de eerste zaterdaguitzending, zonder analyses dus.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Cool, de stadionspeaker geeft commentaar.
inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef twi het volgende:
klopt, hield in met z'n armen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of raakte de keeper hem niet aan?
Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of raakte de keeper hem niet aan?
Heerlijk mijn dag is goed. Het wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humberto net ook: Straks meer goalsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie die opbeurende woorden aan het begin over Gyan
Er passen ook 30 mensen in een Mini Cooperquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
Toch netjes zo'n 11.000 man in een stadion waar er net 3500 inkunnen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
Toch netjes zo'n 11.000 man in een stadion waar er net 3500 inkunnen
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Er passen ook 30 mensen in een Mini Cooper
Gebeurt toch niks, saaie kutwedstrijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef Oviedeee het volgende:
AZ natuurlijk weer als laatste...
Zal wel een 0-0 zijn geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt toch niks, saaie kutwedstrijd
Op zijn minst. Ordinair natrappen.quote:
Dat interesseert toch niemand wat buiten Breda?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef Ricky_ het volgende:
Weet Humberto het nou nog niet. Het is NAK, niet en aa cee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |