Ach laat maar. Ik leg me er bij neer. Er zijn al genoeg SCHtjesquote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet jij dat helemaal niemand er problemen mee had?
Was dat wel zo? Ik vond het een leuk topic en volgens mij menig ander ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet jij dat helemaal niemand er problemen mee had?
er waren mensen die het niet zo konden waarderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Was dat wel zo? Ik vond het een leuk topic en volgens mij menig ander ook.
Waarom is het gesloten?
Dat heb ik nou met die awards. Mag daar ook een slotje op?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er waren mensen die het niet zo konden waarderen.
Oh, het is nu om een andere reden?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:
Wie het waren doet er voor de rest niet toe. Maar het topic heeft weinig met voetbal te maken. Als we dit open zouden laten kan iedereen morgen wel zo'n enquete maken, vraag dan maar aan Danny een speciaal enquete forum.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het heeft net zo veel met voetbal te maken als die awards. Lekker selectief. Maar het is wel duidelijk bij wie jullie sympathie ligt. Teleurstellend, serieus!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:
Wie het waren doet er voor de rest niet toe. Maar het topic heeft weinig met voetbal te maken. Als we dit open zouden laten kan iedereen morgen wel zo'n enquete maken, vraag dan maar aan Danny een speciaal enquete forum.
Danny Buijs?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klinkt gewillig, van beide kantenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Hehe EW![]()
Zelfs hij zou er niet moeilijk over doen
Oh, maar die belediging van SCH aan DG was hilarisch en grappig natuurlijk?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Sorry maar wat ik niet begrijp is, dat als er grenzen worden overschreden, dat men (de mods) hier maar makkelijk mee omgaat, zoals bijvoorbeeld bij [VBL Awards] stemtopic deel 3!
Ik vraag absoluut niet om een ban of wat dan ook .. dat zal me echt aan me kont jeuken ... maar als er een grens overschreden wordt, door wie dan ook, dan mag er best wel eens wat van gezegd worden in plaats van altijd maar proberen de lieve vrede te bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |