quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Mark het volgende:
geen Google
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef peaceman het volgende:
Mag ik ook Googelen?
Ojee, is er weer gefraudeerd?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef peaceman het volgende:
Mag ik ook Googelen?
Vast wel.. maar het was meer als TVP bedoeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ojee, is er weer gefraudeerd?
quote:This is about a young man obsessed with a prostitute who is not interested in him. He has an Oedipal fixation on her, and insists on calling her "." It's based on a book
read called The Moon's A Balloon, by David Niven. In the book, a young man falls in love with an older prostitute who does not return his affections.
Snel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:45 schreef Mark het volgende:
Gok op Mama van Genesis
Ik probeer Almost famous weer voor de geest te halen. Heeft het met vreemdgaan te maken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Mark het volgende:
Denk relationeel
Zeer warm!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef ranja het volgende:
Een van de Stillwaters is met een Wilson zusje getrouwd
goed genoegquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heeft de regisseur van de film iets met 1 Wilson?
quote:World Cup football player Francesco Totti has madethe biggest band in Italy.
The unmistakable riff to "" has been adopted by Italian football fans.
Players from the squad, led by Francesco Totti, started singing the refrain following the country's World Cup victory on Sunday night (July 9).
During the night of celebrations, the popularity of the tune caught on.
A source close to the band said: "There were 500,000 people singing (the riff) in the streets. It's become Italy's second national anthem."
There are currently no plans to re-release the single.
Soundgarden - Hands all overquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Mag ik tien liedjes met in de titel een voetbalterm.
Alleen volledige lijstjes graag.
Keurig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Soundgarden - Hands all over
Bon Jovi - Lay your hands on me
Musical Youth - Pass the dutchie
Heir Apparent - The Keeper of the Reign
Heir Apparent - Hands of Destiny
INXS - Kick
RHCP - Johnny kick a hole in the sky
Het Klein orkest - Over de Muur
Pink Floyd - Outside the Wall
Witchfinder General - Death penalty
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef Mark het volgende:
Zal voor TSE vast verklappen dat het geen Nico is
Correct!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:37 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt op Brigitte Bardot...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Adam Green - Jessica
De Moldy Peaches waren leuk, met Green solo heb ik niet zoveel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Gisteren nog live gezien + gehoord in 't voorprogramma van The Strokes. Vond 'm wel vermakelijk!
Yep. Gitarist bij de Pixies.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joey Santiago
Nee geen voetbalquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit is meestal het geval wanneer het een beetje een dode bedoeling is.
Maar ik kijk hem nu echt héééél lief aan!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef peaceman het volgende:
Ranja en Hints? Dat is niet altijd een gelukkige combi gebleken...![]()
Emilie Simon?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:53 schreef ranja het volgende:
Het eerste album van haar komt uit 2003 en is vooral bekend om de opvallende hoes
Dat wist ik niet. Moet die film trouwens nog 's gaan zien. Heb 'm op een haar na gemist.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Het 2e album is natuurlijk (?) de soundtrack van La marche de l'empereur (march of the pinguins).
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Zijn ze Höllenboer?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij deze fotoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Zijn ze Höllenboer?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
De ritmesessie van Lordi?
Close... but noquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef knars het volgende:
Dat klinkt als een duo dat liedjes covert in een vertaalde versie, maar meer dan dat zou ik niet kunnen verzinnen.
Dat is idd degene waar je het uit zou moeten kunnen halen. Maar Weekend Wordt Het Koud ook welquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:01 schreef knars het volgende:
Ik zat ook al mn hoofd te breken wat het origineel van "Captain Iglo’s Zeemanszangzaadkoor’" had moeten zijn
Closerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef ranja het volgende:
Love me do
Paint it black
?
Strawberry Fields
Hey Jude
Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band
en dan?
Closestquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Aha, de Beatle-vertalers: alle teksten naar het Nederlands.
Dat is juist het leuke. Vertalingen naar de letter én naar de geest, zoals ze zelf zeggen, waardoor ze er ook wat van zichzelf in leggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Ze permitteren zich nogal wat vrijheden bij het vertalen, die twee.
Dat laatste kan ik zo wel zien...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Categorie: lastig.
Wat heeft trouwens Paint it Black met de Beatles te maken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Aha, de Beatle-vertalers: alle teksten naar het Nederlands.
Schatje Draagt Zwart.. dat zal dan wel niet Paint It Black zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat heeft trouwens Paint it Black met de Beatles te maken?
Nee, niet. Hier wat van zijn werk:quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:50 schreef ranja het volgende:
Hij lijkt niet echt op de mannelijke ST-helft. Maar misschien is-ie het toch wel?
Overheen gelezen. Maar als je de andere titels bekijkt, nee, uitspreekt, of nog liever: zingt, dan hoor je dat de vertaalde titels, hoe bizar ze soms ook zijn, metrisch kloppen met de originele. Schatje Draagt Zwart kan alleen daarom al niet de 'vertaling' van Paint It Black zijn. Van wat dan wel? Baby's In Black.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Schatje Draagt Zwart.. dat zal dan wel niet Paint It Black zijn.
Dat is inderdaad de man. Valt te gokken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:24 schreef knars het volgende:
hmmm, heb lang geleden wel eens iets gelezen over een ministeckman die pacman ministeck schilderijtjes weggaf bij zn albums of singles... het stond in Zone5300, maar in welke, geen idee. EN al helemaal niet hoe deze vent heet.
Absoluut wel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:12 schreef knars het volgende:
hij heet vast niet Mister Ministeck?
Bij wiens concert stonden deze voetballers op het podium?quote:Leadzangerfeliciteerde Italië met de overwinning bij het WK voetbal en verraste het publiek door de winnende voetballers Marco Materazzi en Alessandro Del Piero op het podium te roepen.
Maar dat heeft dus inderdaad niks met Stereo Total te maken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:23 schreef bukgeit het volgende:
Elk werk is met de hand ge-Ministeckt door Mister Ministeck persoonlijk. Zelf ben ik de trotse bezitter van de blauwe kwal, als bonus toegevoegd aan de 3"-CD 'Analogue Eats Digital'.
Zie hier
Dan eerder The Raconteurs...quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weer The White Stripes?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weer The White Stripes?
Iggy +1quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
rolling stones
Was het voor mij ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:11 schreef schaap001 het volgende:
... en ik ken de discografie van Joan Jett niet goed genoeg, dat zou eindeloos gokken worden voor mij...
een kennerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef MadMaster het volgende:
1981 Bad Reputation
1982 I Love Rock 'n' Roll
1983 Album
1984 Glorious Results Of A Misspelled Youth
1986 Good Music
1988 Up Your Alley
1990 The Hit List
1991 Notorious
1994 Pure And Simple
2004 Naked
2006 Sinner
MadMasterMind dus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Was vroeger gek op MasterMind:
Roept u maar wiequote:were a British pub rock/punk band, formed in London in 1977 by former Ducks Deluxe members Nick Garvey and Andy McMaster, together with guitarist Rob Hendry (replaced in May 1977 by Bram Tchaikovsky) and drummer Ricky Slaughter.
The Motors - Airport?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef MadMaster het volgende:, zie het plaatje als combi voor zowel de naam van de band als hun grootste hit.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Allebei hun naam aan A Clockwork Orange ontleend?
methodmich + 1quote:Zowel het verhaal als de individuele elementen uit het boek en de film heeft een grote invloed gehad op de hedendaagse cultuur in het algemeen en de populaire muziek in het bijzonder. Zo nam een Britse elektropopband uit de jaren '80 de naam Heaven 17 aan, een naam die ook voor een band in het boek gebruikt wordt. De naam van de Britse triphopband Moloko verwijst in de taal Nadsat uit het boek naar een melkdrank vermengd met drugs, hoewel de naam ook simpelweg zou kunnen zijn afgeleid van de Russische benaming voor melk.
Ikke. Van Tranquil Isolation, mooie plaat. Maar zo uit mijn hoofd zei die titel me niks, en de andere al helemaal niet. Is een Zweed, AFAIK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef GLO het volgende:
New Cool Collective?
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.quote:
Cherry Poppin' Daddies bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.
Amerikanen?
Nighttownquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Omdat ik zo weg moet nu alvast de volgende vraag:
Welk poppodium verkeert in grote financiële problemen?
Oh, één pappiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Big Bad Voodoo Daddy
OKquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@GLO:check je mailbox
Kan. Maar de band zelf is nog niet zo bekend. Al zal dat volgens mij spoedig veranderen. Over een tijdje is deze vraag een eitje, schat ik. En rijm ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ziet er bekend uit
¡Helemaal juist!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forward, Russia. Ondersteboven uitroepteken ervoor, normaal uitroepteken erachter.
Puntje terug naar GLOquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef GLO het volgende:
WaterFront (die het ook zwaar hebben) en Rotown
OK, wat voor vraag zou je willen hebben Bimmel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef Bimmel het volgende:
Zijn we aan het lummelen?
Ik sta er een beetje tussen te graaien naar de bal die ik nooit kan vangen
Nighttown bestaat uit een BV en een Stichting. De BV is failliet, de Stichting niet. Als Nighttown al niet volledig onderdeel is van de BV kan ik me al helemaal niet voorstellen dat Rotown wel in diezelfde BV is ondergebracht....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef GLO het volgende:
Rotown is trouwens omderdeel van hetzelfde concern als Nighttown. Zou voor hen dus ook gevolgen kunnen hebben, zou je denken.
Nee, dat zal ook wel nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nighttown bestaat uit een BV en een Stichting. De BV is failliet, de Stichting niet. Als Nighttown al niet volledig onderdeel is van de BV kan ik me al helemaal niet voorstellen dat Rotown wel in diezelfde BV is ondergebracht....
Ook niet. Tussen die twee in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Paint it black?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Damn! Het leek me al té makkelijk...![]()
Dat was ook een b-kant, dus neequote:You Can't Always Get What You Want dan?
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Nighttown straks niet meer bestaat, dan zul je in Rotterdam naar de Boompjeskade of de Nieuwe Binnenweg moeten....
Ik heb het natuurlijk over de concertbezoekers die in de basement naar die obscure bandjes gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...
Nighttown is ook nog altijd gewoon een concertpodium hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...
Jij komt duidelijk nooit in de Basement (wschlk omdat je denkt dat daar alleen maar dj's draaien?)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef ranja het volgende:
obscure bandjes in Nighttown? Heb ik wat gemist?
Nog nooit met hooguit 3 man publiek in de basement gestaan omdat de programmeur een verkeerde boeking had gedaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef ranja het volgende:
obscure bandjes in Nighttown? Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef peaceman het volgende:
Play with fire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Boek = opzoeken, jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
valt opzoeken in je Singles collection - The London Years-boek ook onder 'opzoeken'?![]()
Everyone's a f*ckin critic.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goh, na 3 keer toch de tekst nog in de spoiler weren te krijgen?
*zucht* Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar je kreeg het boek gratis bij de cd's, dus valt toch eigenlijk onder je platencollectie?
Hey, wat krijgen we nouquote:
Blijkbaar te weinig. Gaat deze vraag nu naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
Lekker bezig Bimmelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Of je "spiekt" niet in de URLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Klopt als een busquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:08 schreef bartrid het volgende:
siouxie and the banshees toch?
Zeurpietenquote:
Haha, leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maken jullie hier dan maar een bandnaam van:
Led Peppeur
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef schaap001 het volgende:
Queens of the Stone Age - No One Knows toch ?
Die is het dus ook niet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef Bimmel het volgende:
Klinkt als een Robert Cray achtig verhaal (alleen die is jonger en niet dood)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef ranja het volgende:
Sam Cooke?
Nee, door zijn hospita of zo (nooit opgeloste zaak), en 20 jaar eerder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
die is door zijn vader neergeschoten...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, door zijn hospita of zo (nooit opgeloste zaak), en 20 jaar eerder.
Marvin Gaye, die is wel door z'n vader vermoord.
Dat wist ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
Marvin Gaye, die is wel door z'n vader vermoord.
Felix Pappalardiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Okee: F5-en maar, mensen!
was most famous as the producer of Cream and the bassist for one of the first American hard rock acts, Mountain; sadly, he's also remembered for the tragic shooting that claimed his life at age 43.
He made a name for himself as a skilled arranger and from there moved into record production, initially concentrating on folk and folk-rock acts like Tim Hardin, the Youngbloods, Joan Baez, Richard & Mimi Farina, Ian & Sylvia, and Fred Neil. However, it was's late-'60s work with the psychedelic blues-rock outfit Cream — beginning with their second album, Disraeli Gears — that really established his reputation;
sometimes contributed additional instrumentation for his imaginative studio arrangements and he and wife, Gail Collins, co-wrote "Strange Brew" with Eric Clapton.
Ja, hij is maar 30 geworden of zo. Niet erg oud iig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wist ikDaarom noemde ik die ook niet.
Ik wist niet dat Cooke al zo lang dood was...
quote:Gouden jaren van dunne witte pakken en een koude, schrille wind
Fame is geen album, maar Bowie is goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ranja het volgende:
Bowie - Fame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |