Boek = opzoeken, jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
valt opzoeken in je Singles collection - The London Years-boek ook onder 'opzoeken'?![]()
Everyone's a f*ckin critic.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goh, na 3 keer toch de tekst nog in de spoiler weren te krijgen?
*zucht* Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar je kreeg het boek gratis bij de cd's, dus valt toch eigenlijk onder je platencollectie?
Hey, wat krijgen we nouquote:
Blijkbaar te weinig. Gaat deze vraag nu naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
Lekker bezig Bimmelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Of je "spiekt" niet in de URLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Klopt als een busquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:08 schreef bartrid het volgende:
siouxie and the banshees toch?
Zeurpietenquote:
Haha, leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maken jullie hier dan maar een bandnaam van:
Led Peppeur
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:41 schreef schaap001 het volgende:
Queens of the Stone Age - No One Knows toch ?
Die is het dus ook niet...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:04 schreef Bimmel het volgende:
Klinkt als een Robert Cray achtig verhaal (alleen die is jonger en niet dood)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef ranja het volgende:
Sam Cooke?
Nee, door zijn hospita of zo (nooit opgeloste zaak), en 20 jaar eerder.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef schaap001 het volgende:
[..]
die is door zijn vader neergeschoten...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, door zijn hospita of zo (nooit opgeloste zaak), en 20 jaar eerder.
Marvin Gaye, die is wel door z'n vader vermoord.
Dat wist ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
Marvin Gaye, die is wel door z'n vader vermoord.
Felix Pappalardiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Okee: F5-en maar, mensen!
was most famous as the producer of Cream and the bassist for one of the first American hard rock acts, Mountain; sadly, he's also remembered for the tragic shooting that claimed his life at age 43.
He made a name for himself as a skilled arranger and from there moved into record production, initially concentrating on folk and folk-rock acts like Tim Hardin, the Youngbloods, Joan Baez, Richard & Mimi Farina, Ian & Sylvia, and Fred Neil. However, it was's late-'60s work with the psychedelic blues-rock outfit Cream — beginning with their second album, Disraeli Gears — that really established his reputation;
sometimes contributed additional instrumentation for his imaginative studio arrangements and he and wife, Gail Collins, co-wrote "Strange Brew" with Eric Clapton.
Ja, hij is maar 30 geworden of zo. Niet erg oud iig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wist ikDaarom noemde ik die ook niet.
Ik wist niet dat Cooke al zo lang dood was...
quote:Gouden jaren van dunne witte pakken en een koude, schrille wind
Fame is geen album, maar Bowie is goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:48 schreef ranja het volgende:
Bowie - Fame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |