Ikke. Van Tranquil Isolation, mooie plaat. Maar zo uit mijn hoofd zei die titel me niks, en de andere al helemaal niet. Is een Zweed, AFAIK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef GLO het volgende:
New Cool Collective?
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.quote:
Cherry Poppin' Daddies bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.
Amerikanen?
Nighttownquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Omdat ik zo weg moet nu alvast de volgende vraag:
Welk poppodium verkeert in grote financiële problemen?
Oh, één pappiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Big Bad Voodoo Daddy
OKquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@GLO:check je mailbox
Kan. Maar de band zelf is nog niet zo bekend. Al zal dat volgens mij spoedig veranderen. Over een tijdje is deze vraag een eitje, schat ik. En rijm ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ziet er bekend uit
¡Helemaal juist!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forward, Russia. Ondersteboven uitroepteken ervoor, normaal uitroepteken erachter.
Puntje terug naar GLOquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:40 schreef GLO het volgende:
WaterFront (die het ook zwaar hebben) en Rotown
OK, wat voor vraag zou je willen hebben Bimmel?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef Bimmel het volgende:
Zijn we aan het lummelen?
Ik sta er een beetje tussen te graaien naar de bal die ik nooit kan vangen
Nighttown bestaat uit een BV en een Stichting. De BV is failliet, de Stichting niet. Als Nighttown al niet volledig onderdeel is van de BV kan ik me al helemaal niet voorstellen dat Rotown wel in diezelfde BV is ondergebracht....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef GLO het volgende:
Rotown is trouwens omderdeel van hetzelfde concern als Nighttown. Zou voor hen dus ook gevolgen kunnen hebben, zou je denken.
Nee, dat zal ook wel nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nighttown bestaat uit een BV en een Stichting. De BV is failliet, de Stichting niet. Als Nighttown al niet volledig onderdeel is van de BV kan ik me al helemaal niet voorstellen dat Rotown wel in diezelfde BV is ondergebracht....
Ook niet. Tussen die twee in.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Paint it black?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Damn! Het leek me al té makkelijk...![]()
Dat was ook een b-kant, dus neequote:You Can't Always Get What You Want dan?
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Nighttown straks niet meer bestaat, dan zul je in Rotterdam naar de Boompjeskade of de Nieuwe Binnenweg moeten....
Ik heb het natuurlijk over de concertbezoekers die in de basement naar die obscure bandjes gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...
Nighttown is ook nog altijd gewoon een concertpodium hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemiddelde Nighttown publiek erg enthousiast wordt van Waterfront of Rotown, dan eerder Now&Wow of Baja...
Jij komt duidelijk nooit in de Basement (wschlk omdat je denkt dat daar alleen maar dj's draaien?)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef ranja het volgende:
obscure bandjes in Nighttown? Heb ik wat gemist?
Nog nooit met hooguit 3 man publiek in de basement gestaan omdat de programmeur een verkeerde boeking had gedaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef ranja het volgende:
obscure bandjes in Nighttown? Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:42 schreef peaceman het volgende:
Play with fire?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |