The Motors - Airport?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:31 schreef MadMaster het volgende:, zie het plaatje als combi voor zowel de naam van de band als hun grootste hit.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Allebei hun naam aan A Clockwork Orange ontleend?
methodmich + 1quote:Zowel het verhaal als de individuele elementen uit het boek en de film heeft een grote invloed gehad op de hedendaagse cultuur in het algemeen en de populaire muziek in het bijzonder. Zo nam een Britse elektropopband uit de jaren '80 de naam Heaven 17 aan, een naam die ook voor een band in het boek gebruikt wordt. De naam van de Britse triphopband Moloko verwijst in de taal Nadsat uit het boek naar een melkdrank vermengd met drugs, hoewel de naam ook simpelweg zou kunnen zijn afgeleid van de Russische benaming voor melk.
Ikke. Van Tranquil Isolation, mooie plaat. Maar zo uit mijn hoofd zei die titel me niks, en de andere al helemaal niet. Is een Zweed, AFAIK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef GLO het volgende:
New Cool Collective?
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.quote:
Cherry Poppin' Daddies bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Van New Cool Collective bestaat ook een bb-versie, maar die zal je dan wel niet bedoelen.
Amerikanen?
Nighttownquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Omdat ik zo weg moet nu alvast de volgende vraag:
Welk poppodium verkeert in grote financiële problemen?
Oh, één pappiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef bukgeit het volgende:
Big Bad Voodoo Daddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |