Boek = opzoeken, jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
valt opzoeken in je Singles collection - The London Years-boek ook onder 'opzoeken'?![]()
Everyone's a f*ckin critic.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Goh, na 3 keer toch de tekst nog in de spoiler weren te krijgen?
*zucht* Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar je kreeg het boek gratis bij de cd's, dus valt toch eigenlijk onder je platencollectie?
Hey, wat krijgen we nouquote:
Blijkbaar te weinig. Gaat deze vraag nu naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef ranja het volgende:
Opgezocht en echt nog nooit van gehoord
Vraag me af hoeveel wel...
Lekker bezig Bimmelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Of je "spiekt" niet in de URLquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef jerver73 het volgende:
zero 7, als je nou volgende keer een vraag stelt haal dan de naam van de groep even uit de link weg ,dus ik zou vooral zeggen stel nog even een vraag
Klopt als een busquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:08 schreef bartrid het volgende:
siouxie and the banshees toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |